-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду по проїзду Жовтневому від вул.Південна до вул.Паркова (непарний бік) в Інгульському районі м.Миколаєва)
місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Завершена
984 789.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 847.90 UAH
мін. крок: 1% або 9 847.90 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 16:09 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про відхилення тендерної пропозиції та скасування рішення про визначення переможця та про прийняття рішення про намір укласти договір.
Номер:
c9aa57bc8e374d6eb5175c8fe6bba1b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-002749-a.c1
Назва:
Про відхилення тендерної пропозиції та скасування рішення про визначення переможця та про прийняття рішення про намір укласти договір.
Вимога:
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради проводилася закупівля за предметом 45230000-8 (поточний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньо квартального проїзду по проїзду Жовтневому від вул.Південна до вул..Паркова (непарний бік) в Інгульському районі м.Миколаєва) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-21-002749-a) (далі – Закупівля). Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021, протоколом про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 24.06.2021 року переможцем Закупівлі визначено Дочірнє підприємство «ЛИДЕР» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Тендерною документацією на Закупівлю, а саме абз. 6 п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» передбачено наступне: «Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) окремими файлами у сканованому з оригіналу документа кольоровому вигляді у форматі PDF документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та другої статті 17 (таблиця 4 Додаток №1 для Переможця) в електронному вигляді.» У п.3 Таблиці 4 Додатку №1 зазначено, що Переможець повинен надати довідку (скан-копію з оригіналу документа) відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов’язковим податкам і зборам(обов’язковим платежам), дійсну на дату подання документа.
Натомість учасником, якого визнано переможцем закупівлі – Дочірнім підприємством «ЛИДЕР», в Системі розміщено електронну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 04.06.2021 року № 15703 (Файл - Довідка з податкової.rar).
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що переможець процедури Закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо відхилити тендерну документацію Дочірнього підприємства «ЛИДЕР», та скасувати рішення про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка з податкової.rar.p7s 05.07.2021 21:02
- Довідка з податкової.rar 05.07.2021 21:02
- повідомлення про намір укласти договір.pdf 05.07.2021 21:02
- ДТ проїзд Жовтневий.pdf 05.07.2021 21:02
- протокол розгляду пропозицій та про визначення переможця.pdf 05.07.2021 21:02
Дата подачі:
05.07.2021 21:02
Вирішення:
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради було розглянуто Вашу вимогу (скаргу) від 05.07.2021 «Про відхилення тендерної пропозиції та скасування рішення про визначення переможця та про прийняття рішення про намір укласти договір», за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 (далі – Порядок), для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Заява подається платником (на його вибір) у паперовій чи електронній формі. Ч. 7 вказаного Порядку передбачено, що довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись положеннями Порядку, повідомляємо, що електронна форма довідки має таку ж саму юридичну дію, що і паперова, у зв’язку з чим, Ваша вимога (скарга) не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено