• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності Дубовиківської сільської ради, орієнтовною площею 64,1 га, 16 земельних ділянок)

Вимоги до інвентаризації земель населених пунктів комунальної власності: інвентаризація земель населених пунктів комунальної власності проводиться відповідно до вимог Земельного кодексу України, Законів України «Про землеустрій», «Про державний земельний кадастр», «Про державну експертизу землевпорядної документації» Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України 05 червня 2019 р. №476. Інвентаризації на території об’єднаної територіальної громади підлягають лише несформовані земельні ділянки в межах населеного пункту, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі та відносяться до земель комунальної власності Дубовиківської ТГ, згідно додатку 7 тендерної документації

Торги не відбулися

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 15:21 - 02.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо необгрунтованості відхилення тендерної пропозиції

Номер: c7d0d990cd0d44ce96b8f768fe173ca3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-002431-a.b1
Назва: щодо необгрунтованості відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» в особі Дніпропетровської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» вважає, що його тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації та критеріям встановленим Законом України «Про публічні закупівлі», а повідомлення про дискваліфікацію в тендері є таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Посилання у повідомленні, що тендерна пропозиція «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 Закону Відхилити тендерну пропозицію Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» Дніпропетровська регіональна філія, 26372035 на підставі абз 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абз 1 частини 3 статтті 22 Закону вимогам до учасника, відповідно до законодавства» є необгрунтованим та таким, що не відповідає дійсним обставинам та вимогам ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». За відсутністю підстав, наведених в частині першій статті 17 та ч.1 ст.31 Закону, для відмови в участі у процедурі закупівлі, відхилення тендерної процедури та повідомлення про відхилення тендерної пропозиції вочевидь не було жодних правових підстав. Згідно із вимогами ч.12 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Проте зазначені в Протоколі №18 засідання тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг бюджетних коштів Дубовиківської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області від 10 червня 2021 року підстави відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» Дніпропетровська регіональна філія не відповідають вимогам п.6 ч.12 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», так як наведені підстави відхилення нашої тендерної пропозиції суперечать ст.31 цього Закону. Як вбачається, зазначені у вказаному протоколі підстави відхилення тендерної пропозиції ніяким чином не можуть вважатися невідповідностями пропозиції умовам тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що в тендерній документації відсутня умова обов’язкового надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних. В пункті 1 розділу ІІІ абз6 тендерної документації, на який є посилання у протоколі, відсутня умова обов’язковості використання учасником конкретного типу носія особистого ключа. Кваліфікований електронний підпис, що був використаний підписантом для встановлення його особистості, є аналогічним рукописному та має таку ж юридичну силу. Цей кваліфікований електронний підпис використовується підписантом для завірення будь-яких документів підприємства і його наявність на них прирівнюється до власноручного. Жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» такого не передбачено. Зважаючи на те, що частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, і жодна з підстав зазначеної норми Закону не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності листа-згоди на обробку персональних даних або застосування учасником того кваліфікованого електронного підпису, що був використаний підписантом, правових підстав для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (далі – Центр ДЗК) в особі Дніпропетровської регіональної філії Центру ДЗК як учасника у замовника не було. З огляду на викладене, Центр ДЗК в особі Дніпропетровської регіональної філії Центру ДЗК як учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає аргументацію, зазначену повідомленні та в Протоколі №18 засідання тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг бюджетних коштів Дубовиківської сільської ради Васильківського району Дніпропетровської області від 10 червня 2021 року недостатньою і необгрунтованою та такою, що суперечить приписам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», і порушує його право як учасника на участь у процедурі закупки та неупереджене ставлення до нього.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Беручи до уваги роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та пунктом 1 роділу ІІІ абз.6 тендерної документації встановлено: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.», керуючись Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 учасник не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства, абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону
Статус вимоги: Не задоволено