• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Поточний ремонт парку Слави (ремонт тротуарів та пішохідних доріжок) в місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Очікувана вартість! Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 861 401.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 400.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 15:09 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування незаконого рішення

Номер: 35b8def76a994012ba4471f1fe90f8f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-011409-b.c1
Назва: Скасування незаконого рішення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації" виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації" з наступних підстав: 1) учасник у складі пропозиції надав проект календарного графіку надання послуг, оформлений не у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, чим порушив умови тендерної документації. На зазначене повідомляємо наступне: Відсутність адресації голові тендерному комітетові Замовника слід віднести до несуттєвої формальної помилки. Відповідно до умов тендерної документації формальні (несуттєві) помилки визначається Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендернi пропозиції при виявленi формальних помилок, при цьому, замовник гарантує дотримання ycix принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається тендерним комітетом ДЖКГ БМР. Не можуть бути віднесені до формальних (несуттєвих) помилок невідповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам товару, встановленим Замовником в тендерній документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Зважаючи на те, що всі документи в складі тендерної пропозиції подані на процедуру закупівлі оголошену Замовником, всі подані документи є такими, що подані саме тендерному комітетові Замовника (в тому числі голові цього тендерного комітету), який уповноважений Замовником на проведення процедури закупівлі. 2) Зазначений документ, а саме Копія витягу з реєстру платників єдиного податку відсутній у складі пропозиції Учасника, що є порушення вимог тендерної документації На зазначене повідомляємо наступне: Відповідно до п. 4.5 Додатку 1 тендерної документації Інші вимоги та відповідні документи (в електронному вигляді надаються до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), зокрема: «Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (копія Свідоцтва про сплату єдиного податку), у разі наявності.» По перше: вимогами документації передбачено надання зазначеного документа "у разі наявності", на момент підготовки та подання тендерної пропозиції зазначений документ у ТОВ "Пішохідно-транспортні комунікації" був відсутній, тому він не подавався у складі пропозиції. Вимогами документації не передбачено обов’язкове надання зазначеного документу, а тільки у разі наявності. Тому відхилення пропозиції на підставі ненадання необов’язкового документа вважаємо неправомірним. По друге: відповідно до п.5.3 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Актуальна інформація щодо даних реєстру платників єдиного податку знаходиться на загальнодоступному ресурсі за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod, тобто витяг з реєстру платників єдиного податку міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи зазначені обставини, ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку у складі пропозиції не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. 3) Учасник у складі пропозиції не надав ані легалізованих у встановленому порядку, відповідно до Віденської конвенції "Про консульські зносини" 1963 року, документи (якщо цього вимагає чинне законодавство), що передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований, та які підтверджують його статус і повноваження представника учасника-нерезидента на укладання договорів, а ні письмових пояснень щодо причин їх не подання, що є порушенням вимог тендерної документації. На зазначене повідомляємо наступне: Відповідно до п. 4.13 Додатку 1 тендерної документації «Учасник-нерезидент надає легалізовані у встановленому порядку, відповідно до Віденської конвенції «Про консульські зносини» 1963 року, документи (якщо цього вимагає чинне законодавство), що передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований, та які підтверджують його статус і повноваження представника учасника-нерезидента на укладання договорів.» Зазначена вимога стосується тільки учасників нерезидентів. Нерезиденти — юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо) з місцезнаходженням за межами України, які створені та здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства іншої держави. Відповідно до п. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до наданих нами документів можна дійти очевидного висновку, що ТОВ "Пішохідно-транспортні комунікації" є резидентом України, тому відхилення учасника-резидента за вимоги, які стосуються учасників-нерезидентів вважаємо неправомірним. 4) Відповідно до п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до п. 2 ст. 31 Закону Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Доопрацювання
Дата скасування: 22.06.2021 12:26