-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДКТ 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
канцелярські товари
Торги не відбулися
27 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2017 10:46 - 10.07.2017 10:51
Вимога
Вирішена
оскарження дискваліфікації
Номер:
6c15e438c84b4ba1a78911278fd18d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000514-b.b3
Назва:
оскарження дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації було проведено закупівлю ID UA-UA-2017-07-07-000514-b на ДКТ 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) .
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №33 нашу пропозицію було дискваліфіковано. Детально ознайомившись з протоколом, зазначаємо, що документи, згідно з регламентом допорогових закупівель, учасник на етапі кваліфікації має право та можливість привести завантажену документацію до вимог замовника, що і було нами зроблено, а саме, на оригіналах документів, що само по собі є вищим ступенем захищеності, було поставлено печатки організації та напис «згідно з оригіналом». Хоча нам є незрозумілим вимога замовника по «належно завірених» документах, коли законодавчо в державі Україна офіційно заборонено державним органам вимагати використання печаток та штампів та може тягнути кримінальне провадження вимагача. Те саме стосується також вимоги замовника завантажувати у складі пропозиції юридичним особам копії паспорта керівника, що само по собі є неправомірною вимогою, так як у юридичної особи посвідченням для підписання Договору є Наказ та Витяг з ЄДР. Але не зважаючи на це наше підприємство завантажило дані документи на майданчик, не порушуючи регламент та виконуючи вимоги замовника.
Також нам є незрозумілим вимога замовника до запропонованих товарів, а саме папір А4 та папір А3. У протоколі замовник аргументує дискваліфікацію тим, що ПП Палей запропонований папір класу А замість класу В. То ми доводимо до відома, що основним критерієм до паперу є технічні характеристики одним з яких є «білизна», про що вказав замовник і що було абсолютно повністю виконано нами, а саме 161% , що відповідає класу А паперу даного виробника і що само по собі вже вказує на вищий клас від замовленого. Але все одно є незрозумілим, що для замовника є важливішим – технічні характеристики паперу чи буквочка у сертифікаті виробника. Також повідомляємо про неправомірність вимог замовника по «Маркери перманентні». У «Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано Маркери перманентні (чорні, червоні, сині) 24 шт. Як видно, що ніде не вказано про те, що замовнику потрібно 3 чорних, 20 червоних та 1 синій маркер, а вказано, що замовнику потрібно один із кольорів у кількості 24 шт. Хоча і це не є проблемою, бо зрозуміло кожному, хто хоч вперше приймає участь у торгах чи замовляє товари, що колір ніяк не впливає на ціну, а є лише характеристикою даного товару. Зважаючи на вищевикладене просимо надати пояснення чи дійсно Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації потрібні канцелярські товари та папір чи це така чиясь забавка чи гра, яка до речі коштує кожному з учасників по 119 грн. Наостанок наголошуємо, що пропозиція ПП Палей повністю відповідає умовам замовника та складена згідно Положення про закупівлі та може бути прийнята замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 19.07.2017 10:50
Дата подачі:
19.07.2017 10:50
Вирішення:
Відповідно до п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі-Порядок) під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Таким чином департаментом подані вимоги до Учасників, які на його думку є необхідними для проведення закупівлі. Відповідно до п. 6.9 Порядку пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 6.10. Порядку Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Якщо Учаснику були незрозумілі вимоги встановлені Замовником в оголошенні він мав право, відповідно до п.6.5 Порядку, під час періоду уточнень звернутись до Замовника із запитаннями щодо встановлених вимог. Але запитань він Учасників не було, а отже, і вимоги були зрозумілі. Оскільки пропозиції учасників не відповідали умовам закупівлі , тендерним комітетом прийнято рішення про їх дискваліфікацію (п. 9.2 Порядку). Учасники повинні уважно вивчати умови закупівлі, оголошеної Замовником, і подавати пропозицію, яка відповідає вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
4eefb946986d4224b0099f4f32e4965b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000514-b.b2
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації було проведено закупівлю ID UA-UA-2017-07-07-000514-b на ДКТ 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) .
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №33 нашу пропозицію було дискваліфіковано. Детально ознайомившись з протоколом, зазначаємо, що документи, згідно з регламентом допорогових закупівель, учасник на етапі кваліфікації має право та можливість привести завантажену документацію до вимог замовника, що і було нами зроблено, а саме, на оригіналах документів, що само по собі є вищим ступенем захищеності, було поставлено печатки організації та напис «згідно з оригіналом». Хоча нам є незрозумілим вимога замовника по «належно завірених» документах, коли законодавчо в державі Україна офіційно заборонено державним органам вимагати використання печаток та штампів та може тягнути кримінальне провадження вимагача. Те саме стосується також вимоги замовника завантажувати у складі пропозиції юридичним особам копії паспорта керівника, що само по собі є неправомірною вимогою, так як у юридичної особи посвідченням для підписання Договору є Наказ та Витяг з ЄДР. Але не зважаючи на це наше підприємство завантажило дані документи на майданчик, не порушуючи регламент та виконуючи вимоги замовника.
Також нам є незрозумілим вимога замовника до запропонованих товарів, а саме папір А4 та папір А3. У протоколі замовник аргументує дискваліфікацію тим, що ПП Палей запропонований папір класу А замість класу В. То ми доводимо до відома, що основним критерієм до паперу є технічні характеристики одним з яких є «білизна», про що вказав замовник і що було абсолютно повністю виконано нами, а саме 161% , що відповідає класу А паперу даного виробника і що само по собі вже вказує на вищий клас від замовленого. Але все одно є незрозумілим, що для замовника є важливішим – технічні характеристики паперу чи буквочка у сертифікаті виробника. Також повідомляємо про неправомірність вимог замовника по «Маркери перманентні». У «Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано Маркери перманентні (чорні, червоні, сині) 24 шт. Як видно, що ніде не вказано про те, що замовнику потрібно 3 чорних, 20 червоних та 1 синій маркер, а вказано, що замовнику потрібно один із кольорів у кількості 24 шт. Хоча і це не є проблемою, бо зрозуміло кожному, хто хоч вперше приймає участь у торгах чи замовляє товари, що колір ніяк не впливає на ціну, а є лише характеристикою даного товару. Зважаючи на вищевикладене просимо надати пояснення чи дійсно Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації потрібні канцелярські товари та папір чи це така чиясь забавка чи гра, яка до речі коштує кожному з учасників по 119 грн. Наостанок наголошуємо, що пропозиція ПП Палей повністю відповідає умовам замовника та складена згідно Положення про закупівлі та може бути прийнята замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 19.07.2017 10:47
Дата подачі:
19.07.2017 10:47
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
19.07.2017 10:48
Вимога
Відхилено
Вимога дискваліфікації учасника
Номер:
4db8979821564c11b2735a6bcb3219fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000514-b.b1
Назва:
Вимога дискваліфікації учасника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністраціїбуло проведено закупівлю ID UA-UA-2017-07-07-000514-b на ДКТ 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) .
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ Український Папір
2. ПП «Палей»
Детально ознайомившись з пропозицією ТОВ Український Папір, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, учасником вказаний у пропозиції клей-карандаш основа PVA,хоча замовник зазначає основу PVP, що значно відрізняється від запропонованого як по якості, так і по ціні, Замовник замовляє Блокнот на пружині А3, а у пропозиції ТОВ Український папір Блокнот А4. Також у пропозиції учасника повністю відсутні деякі товари, а саме : Стікер закладка пластикові кольорові 20 шт., Папір офісний для друку та копіювання формат А3, щільність 90 , клас В… .
Пунктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “Український папір” і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист.pdf 13.07.2017 19:38
Дата подачі:
13.07.2017 19:38
Вирішення:
Пропозиція учасника ТОВ "Український папір" перебуває на розгляді. Оскільки рішення тендерним комітетом щодо визнання переможцем даного учасника не прийнято та не опубліковано, питання щодо оскарження ставитись не може.
Статус вимоги:
Відхилено