• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Навчальний корпус "Кам'янського професійного ліцею" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Лермонтова, 151

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 14:27 - 05.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в АМКУ

Номер: 6ac35ab6f9e245b9a2643147c5eb899b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-009916-b.c3
Назва: Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 12.07.2021 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» Місцезнаходження: 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 тел. (066) 579 46 55 код ЄДРПОУ 43694796 e-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ код ЄДРПОУ 02541533 Місцезнаходження: 51917, Дніпропетровська область, м. Кам’янське вул. Лермонтова, буд. 151 тел. + 380970433683 e-mail: oleinik_prof.licey@i.ua Інформація про закупівлю: ID: 83b920e1b0b5441ea813ee932e32aaaf Закупівля: UA-2021-05-21-009916-b Скарга на незаконні дії Замовника – Кам’янського професійного ліцею по процедурі закупівлі «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Навчальний корпус "Кам'янського професійного ліцею" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Лермонтова, 151 (код ДК 021:2015: 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 21.05.2021 року була оголошена закупівля послуг за процедурою «Відкриті торги» з предметом закупівлі: «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Навчальний корпус "Кам'янського професійного ліцею" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Лермонтова, 151 (код ДК 021:2015: 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-21-009916-b). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 09.06.2021 13:00. Аукціон відбувався: 10.06.2021 13:48 – 10.06.2021 14:22. За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» (далі – ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство») – 399 978,87 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Системи протипожежного захисту» (далі – ТОВ «Системи протипожежного захисту») – 465 000,00 грн.; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») – 467 735,04 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТПОЖСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕЛІТПОЖСЕРВІС») – 580 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі становить 600 000,00 грн. Протоколом № 15 засідання конкурсної комісії від 01.07.2021 року було визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі UA-2021-05-21-009916-b Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Навчальний корпус "Кам'янського професійного ліцею" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Лермонтова, 151 – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - (код ДК 021:2015 – 51700000—Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)» учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» і повідомляє наступне. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з даними пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником і наведені у Додатку 5 до Тендерної Документації. В Додатку 5 до тендерної документації міститься вимога «До подачі тендерної пропозиції учасник повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з проектною документацією, та фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, який необхідно підписати уповноваженою стороною Замовника та Учасника (в разі наявності поставити печатки з обох сторін), та опублікувати разом з тендерною пропозицією». Учасником ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» в складі пропозиції надав акт обстеження об’єктів від 07.06.2021 року, в якому замовником виступає Відділ освіти, культури, молоді та спорту Затишнянської сільської ради та предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горища). Погоджено даний акт обстеження підписом інженера з господарських питань В.Г. Бибиком та завірено печаткою Відділу освіти, культури, молоді та спорту Затишнянської сільської ради. Слід зазначити, що замовником даної закупівлі є Кам’янський професійний ліцей, а предметом закупівлі «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Навчальний корпус "Кам'янського професійного ліцею" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Лермонтова, 151» (код ДК 021:2015: 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування). Учасником не надано акт обстеження об’єкту, а саме Навчального корпусу «Кам’янського професійного ліцею» за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Лермонтова, 151, а також відсутній підпис Уповноваженої особи Замовника Кам’янського професійного ліцею. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Згідно з даними пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником і наведені у Додатку 5 до Тендерної Документації. В Додатку 5 до тендерної документації вимагається «Виконанні послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Учасником ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» в складі пропозиції надав Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» разом зі звітом аудиту та лист – повідомлення вих. № Т-132/1 від 08.06.2021 р., в якому відсутнє посилання на законодавчі підстави ненадання в складі пропозиції Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Отже, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» відсутній сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - копія паспорту (всі сторінки) всіх засновників, керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи). Відповідно до наданого протоколу № 4 Загальних зборів учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 24.04.2019 року, а також відомостей про підприємство, які є у відкритих реєстрах (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) міститься інформація про те, що засновниками даного підприємства є Туманова Анжела Василівна та Фесенко Анастасія Андріївна. В складі пропозиції ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» надано тільки паспорт директора підприємство Подоріної Тетяни Миколаївни. Отже, в складі пропозиції ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» відсутні паспорти засновників Туманової Анжели Василівни та Фесенко Анастасії Андріївни. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата розгляду скарги: 22.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2021 12:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.07.2021 19:31
Дата виконання рішення Замовником: 02.08.2021 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати РІШЕННЯ Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), № 16848-р/пк-пз від 22.07.2021 року та скасувати рішення про визначення переможця товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Грищенко Ірина 380978704843 cb_topaz@ukr.net
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 51559d016af34c4a919f1369c4286da5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-009916-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику у Вас наявна дискримінаційна вимога, а саме: Обов’язкова наявність у штаті Учасника виконавців робіт не менше двох осіб та Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за роботи з монтажу систем пожежної сигналізації (керівник робіт з монтажу систем пожежної сигналізації). Дана вимога є дискримінаційною, так як ми маємо даних працівників за Цивільно-правовими договорами, що не заборонено згідно законодавства України. У Вашій тендерній документації вказано «Обов’язкова наявність у штаті», що є дискримінаційною вимогою по відношенню до Учасників, які мають у наявності працівників, які працюють за ЦПД. Тому, цим самим ви порушуєте ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також порушується пункт 4. Даної статті, де описуються, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушується Ч. 4 ст. 22 Закону, заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та відповідно порушується ст. 3 Закону, де визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Разом з тим, залежно від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України, може знайти своє відображення у двох видах: у формі трудового договору (далі – ТД), що виникає після укладення ТД між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (далі – КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (далі – ЦПД), що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України (далі– ЦКУ). Враховуючи вищевикладене, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, в частині можливості підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасника, на підставі можливості їх залучення за цивільно-правовими угодами (ЦПД) без виразу «Обов’язкова наявність у штаті».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що під час складання тендерної документації Замовник дотримувався нормативно-правових актів чинного законодавства. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону зазначено: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Відповідно до п.7 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 №852: для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг). Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом). У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами. Тобто, відповідно до кадрових вимог, які зазначені в Ліцензійних умовах – керівник робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Замовник вимагає «Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації; налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування систем пожежної сигналізації на об’єктах та інженерів), якімають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних послуг, з обов’язковим зазначенням ПІБ, спеціальності, освіти та стажу роботи за фахом». Чинне законодавство передбачає в ряді випадків отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Порядок видачі такого дозволу визначено постановою КМУ від 26.10.2011 р № 1107. При цьому в додатку 2 до даної постанови наведено перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Наказу «Про затвердження Інструкції з охорони праці під час виконання робіт на висоті з використанням спеціальних страхувальних засобів» від 09.10.2003 N 190, «Роботи верхолазні» відносяться до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Державної служби України з питань праці, «Роботи, що виконуються на висоті понад 5 метрів» відносяться до дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки Державної служби України з питань праці (Держгірпромнагляду).Якщо в оголошенні про проведення закупівлі Замовника присутня вимога щодо надання тих чи інших документів декілька разів або документи, які потрібно надати, є тотожними, Учасник може подати необхідний документ або інформацію один раз або «Лист-пояснення» в довільній формі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 02954d976ed34c48bb221abdd1390f81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-009916-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику у Вас наявна дискримінаційна вимога, а саме: копія паспорту (всі сторінки) всіх засновників, керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи);. Хочемо Вас проінформувати, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників та є такою, що входить до конфіденційної інформації. Надання копії паспорту (всі сторінки) всіх засновників - це конфіденційна інформація і вона жодним чином не відноситься до ЗУ "Про публічні закупівлі". З усією інформацією щодо Засновників ви можете ознайомитися з Витягу протоколу Засновників, що відповідно буде надано до пропозиції! Тому, вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша пропозиція врахована, Найближчим часом до Тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено