-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку та конверти, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
1 101 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 506.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 506.25 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 14:23 - 02.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірні дії замовника
Номер:
4cc43bd407894d3493fbcde8f6db9d5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-009666-b.c4
Назва:
неправомірні дії замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-21-009666-b
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Папір для друку та конверти, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що зазначено в Оголошенні та Тендерній документації.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, засіданням тендерного комітету від 09 липня 2021 року, щодо Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» було опубліковане рішення про відхилення.
Скаржник не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умови тендерної документації.
Замовник Територіальне управління державної судової адміністрації України в Львівській області повинен скасувати рішення про відхилення ТОВ «Ромус-Поліграф» з наступних підстав:
1. Відповідно до п. 1, Додатку 2 для підтвердження відповідності запропонованого товару надається заповнена та підписану службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, довідку за формою визначеною у додатку 2 (Форма 1), з зазначенням інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару та його компонентів. Замовником визначено, що надана Скаржником Довідка №21 від 04.06.21 р. не відповідає умовам документації, адже ТОВ «Ромус-Поліграф» не надав інформації щодо торгової марки та моделі конвертів С-6 та С-5.
Однак, вся інформація за яку відхилив Замовник наявна в складі іншого документу, а саме Ціновій пропозиції №01 від 04.06.2021 р., а всі характеристики зазначені в довідці №21 та відповідають умовам Додатку2.
Замовник ставивши дані умови, ймовірно хотів отримати інформацію про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, відповідно вимагав надати в складі тендерної пропозиції характеристики та торгові марки. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» наявне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам та інформація про торгові марки. Відхилення за даною підставою, а саме що в складі пропозиції відсутня дана інформація, є неправомірним.
Отже, в складі пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» підтвердив відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам та зазначив всю інформацію про торгові марки.
2. Щодо рішення Замовника про відхилення, у зв’язку з тим, що в Ціновій пропозиції №01 від 04.06.2021 р. (ЦП.pdf) чітко не зазначена інформація про надану ціну з ПДВ чи без ПДВ.
Відповідно до приміток умови документації виконані в п. 1, де зазначена вартість ПДВ, адже у виносці 1 вказується, що інформація зазначається, якщо Учасник є платником ПДВ. У випадку, якщо Учасник не є платником ПДВ, інформація не зазначається, ТОВ «Ромус-Поліграф» зазначив інформацію про розмір ПДВ в даному полі так як являється платником ПДВ.
Відповідно до в п. 2 зазначається загальна вартість з ПДВ, що і було зроблено Скаржником так як ми є платником ПДВ, також надана інформація відображена в екранній формі, де запропонована нами ціна зазначена З ПДВ. Тому ТОВ «Ромус-Поліграф» повністю відповідає умовам документації в цій частині.
Підсумовуючи усе вище наведене, рішення щодо відхилення ТОВ «Ромус-Поліграф» має бути скасовано.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-на-ріш-замовника-АМКУ-на-тудса.pdf 19.07.2021 17:28
- рішення від 21.07.2021 № 16666.pdf 22.07.2021 10:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2021 № 17541.pdf 02.08.2021 18:09
- рішення від 30.07.2021 № 17541.pdf 04.08.2021 16:21
- Про надання інформації.doc 26.07.2021 11:03
- Про надання інформації.pdf 26.07.2021 11:03
- Рішення від 30.11.2018 № 12267.pdf 26.07.2021 11:03
- Протокол скасування рішення.pdf 05.08.2021 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2021 18:07
Дата розгляду скарги:
30.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 10:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2021 16:21
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2021 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2021 № 17541-р/пк-пз, Територіальним управлінням державної судової адміністрації України в Львівській області скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ» за процедурою закупівлі «Папір для друку та конверти, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-21-009666-b.
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення про відхилення
Номер:
998d9fc3a6c14fb6ac6a2d8f474f4235
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-009666-b.a3
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення
Вимога:
ТОВ «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю № UA-2021-05-21-009666-b Папір для друку та конверти, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Територіальне управління державної судової адміністрації України в Львівській області, який проходив 02.07.2021 р. о 15:38.
Ознайомившись з рішенням Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф», вважаємо останнє необгрунтованим, адже зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів, відноситься до формальних помилок, яка не впливає на зміст пропозиції. Відомості, що не були надані в Довідці про необхідні фактичні технічні характеристики товару Вих№21 від 04.06.2021 р., зазначаються Учасником в Ціновій пропозиції Вих№01 від 04.06.2021 р., що підтверджує основну інформацію, про торгову марку та модель конвертів, яка вимагалась Замовником.
Щодо претензії Замовника, про те що в Ціновій пропозиції чітко не зазначена інформація про надану ціну з ПДВ чи без ПДВ, в цьому випадку надана інформація відображена в екранній формі, де запропонована нами ціна зазначена З ПДВ.
Тому, просимо переглянути рішення тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» і скасувати останнє, завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 16:33
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У поданій Учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» вимозі, Учасник просить переглянути рішення тендерного комітету щодо відхилення його пропозиції і скасувати останнє.
Однак, виходячи з положень ч. 3 ст. 31 Закону вимога учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, може стосуватися лише недостатності аргументації, зазначеної в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, та надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Крім того, Законом не передбачено можливості скасування замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції на вимогу учасника.
Відтак, вимога Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» у цій частині задоволенню не підлягає.
Щодо необґрунтованості рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» слід зазначити наступне.
Учасник вказує, що «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів, відноситься до формальних помилок».
Однак, у тендерній документації замовника у п. 1.1. «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Описи формальних помилок наведено відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» і не зазначення учасником процедури закупівлі певної інформації у конкретному документі, що вимагається замовником, не підпадає під жодний опис формальної помилки у вказаному переліку.
Відтак, не зазначення Учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» у Довідці про необхідні фактичні технічні характеристики товару Вих№ 21 від 04.06.2021 інформації щодо торгової марки та моделі конвертів С-6 та С-5, що вимагалася Замовником, не є формальною помилкою.
Відсутність вказаної вище інформації позбавляє Замовника можливості перевірити технічні характеристики запропонованого Учасником товару – конвертів С-6 та С-5 – на відповідність заявленим Замовником та зазначеним Учасником фактичним технічним характеристикам.
Крім того, згідно з практикою Антимонопольного комітету України відсутність певної інформації у документі, який вимагався замовником, має наслідком невідповідність умовам тендерної документації замовника (п. 2 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12267-р/пк-пз від 30.11.2018).
Отже, не зазначення Учасником ТОВ «Ромус-Поліграф» у Довідці про необхідні фактичні технічні характеристики товару Вих№ 21 від 04.06.2021 інформації щодо торгової марки та моделі конвертів С-6 та С-5, так само як і не зазначення інформації про подання ним ціни пропозиції з ПДВ чи без ПДВ у формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», не відповідає вимогам тендерної документації.
Відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю Учасника встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону є правомірним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
74051a1e4981490f86c46fd0e51ea019
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-009666-b.b2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 31.05.2021 № 163 /юр/21.
Пов'язані документи:
Учасник
- Ballet_C.pdf 31.05.2021 18:02
- Brilliant Laser copy 80.pdf 31.05.2021 18:02
- Canon yellow label.pdf 31.05.2021 18:02
- Xerox Performer.pdf 31.05.2021 18:02
- IP Basic.pdf 31.05.2021 18:02
- Ballet B.pdf 31.05.2021 18:02
- BF.pdf 31.05.2021 18:02
- MAESTRO standart+.pdf 31.05.2021 18:02
- Nevius Superrior.pdf 31.05.2021 18:02
- Скарга 31.05.21.pdf 31.05.2021 18:57
- Скарга 31.05.21.pdf.(1).P7S 31.05.2021 18:57
- Скарга 31.05.21.pdf.(2).P7S 31.05.2021 18:57
- рішення від 03.06.2021 №12461 + лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf 04.06.2021 18:04
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.06.2021 №11037.pdf 11.06.2021 21:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2021 №14140.pdf 24.06.2021 18:40
- рішення від 23.06.2021 №14140.pdf 29.06.2021 20:27
- Про надання інформації.doc 09.06.2021 11:37
- Про надання інформації.pdf 09.06.2021 11:37
- Сертифікат відповідності Smart Line OFFICE.pdf 09.06.2021 11:37
- Сертифікат якості idea!.pdf 09.06.2021 11:37
- Сертифікат якості MAESTRO standart.pdf 09.06.2021 11:37
- Сертифікат якості Rcopy.pdf 09.06.2021 11:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2021 14:38
Дата розгляду скарги:
11.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2021 18:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.06.2021 20:27
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
bcc31d0a862c40f88654302eea1c763e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-009666-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-05-21-009666-b на закупівлю «Папір для друку та конверти, код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-05-21-009666-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також хочемо зазначити, що надання сертифікату якості виробника повинно бути досить для підтвердження якості запропонованого товару, вимога, щодо надання додаткових листів від виробників, які дублюють характеристики сертифікату якості створюють додаткові перешкоди для прозорої та відкритої конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 26.05.2021 09:56
Дата подачі:
26.05.2021 09:56
Вирішення:
Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто вимогу щодо технічних вимог до товару. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
На виконання зазначених вимог Закону, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію, у Додатку 2 якої зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація) та інші вимоги до Учасника закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих стандартів якості, потреб місцевих загальних судів м. Львова та Львівської області у забезпеченні конвертами та папером для друку відповідної якості, які забезпечать на належному рівні відправку кореспонденції, коректну роботу копіювально-розмножувальної техніки та належне зберігання судових документів.
Використання паперу для друку з більш низькими характеристиками, може призвести до некоректної роботи копіювально-розмножувальної техніки, виходу з ладу її комплектуючих та скорочення термінів зберігання судових документів.
Необхідно зазначити, що на ринку України, папір для друку із наведеними в тендерній документації вимогами існує не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника. Тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника. Відтак, технічні, якісні та інші вимоги визначені Замовником з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги до паперу для друку на запропоновані Вами, повідомляємо, що Замовник не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника, оскільки це порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, що закріплені у ст. 5 Закону.
Щодо надання листа від виробника (офіційного представника), необхідно зазначити, що даний лист окрім інформації про технічні характеристики повинен містити інформацію про надання Учаснику гарантійних зобов’язань з зазначенням номеру оголошення торгів, найменуванням Замовника та назвою Учасника. Зазначений лист покликаний підтвердити можливість Учасника поставляти папір для друку у відповідності до вимог Замовника в даній закупівлі.
Зазначена вимога ніяким чином не порушує права та законні інтереси Учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, та не є дискримінаційною.
Враховуючи вищенаведене, Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а відтак, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2021 20:29