-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки, оформлення документації та отримання дозволів на спеціальне водокористування для свердловин
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 13:44 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d1750b1916d14c2288e6f81fa6131a61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-008587-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником у складі тендерної документації надано проєкт договору щодо надання послуг послуги з розробки, оформлення документації та отримання дозволів на спеціальне водокористування для свердловин (код за ДК 021:2015 90710000-7), а саме:
Розробка технічної документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування для артезіанської свердловини №95-2015, яка розташована на території філії АТ «Миколаївобленерго» Березнегуватського району Східного округу за адресою: вул. Полтавська, 51, смт. Березнегувате, Миколаївська обл.; коригування технічної документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування для об’єктів Замовника:
- артезіанська свердловина №21-01 розташована на території філії АТ «Миколаївобленерго» Вознесенського району Північного округу за адресою: вул. Тімірязєва, 168, м. Вознесенськ, Миколаївська обл.;
- артезіанська свердловина №2576 розташована на території філії АТ «Миколаївобленерго» Новоодеського району Північного округу за адресою: вул. Центральна, 2, м. Нова Одеса, Миколаївська обл.;
- артезіанська свердловина №969 розташована на території філії АТ «Миколаївобленерго» Миколаївського району Південного округу за адресою: вул. Рекордна, 70, м. Миколаїв, Миколаївська обл.;
п. 1.4. якого передбачено що: "Виконавець приступає до надання послуг протягом 2-х (двох) календарних днів з моменту отримання передплати та виконує послуги визначені в п.1.2. цього Договору у термін до 31.07.2021 року включно.".
Відповідно до абзацу 13 ст. 49 Водного кодексу України яким передбачено, що видача або надання відмови у видачі дозволу на спеціальне водокористування здійснюється протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви та документів, необхідних для видачі дозволу відповідним органом. Тільки процедура видачі або надання відмови у видачі дозволу може займати майже весь проміжок часу за яким виконавець/учасник повинен виконати умови п.1.4 проєкту договору.
Також звертаю вашу увагу що строк подання тендерних пропозицій учасниками закінчується 01.06.2021 року. Дата проведення аукціону на момент написання вимоги невідома.
На етапі розгляду тендерних пропозицій тендерних пропозицій учасників строк їх розгляду замовником не повинен перевищувати 5 робочих днів. Якщо замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію, то система надає йому наступну за ціною пропозицію і замовник знову має 5 робочих днів на розгляд пропозиції. Також на нашу думку слід врахувати етап на якому учасник може звернутися до замовника через систему з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції. замовник зобов’язаний надати йому відповідь в строк не пізніше ніж через 3 робочих дні.
Завершальним етапом є укладення договору. Замовник укладає договір про закупівлю за результатами спрощеної закупівлі у будь-який строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір, але не пізніше ніж через 20 днів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Таким чином учасник/виконавець укладаючи договір в редакції замовника свідомо піддає себе штрафним санкціям за несвоєчасне виконання умов договору.
На підставі вище викладеного вимагаємо внести відповідні зміни до проєкту договору у частині строку виконання зобов'язань, а саме збільшити строк виконання зобов'язань за договором до 60 днів. Викласти п. 1.4 проєкту договору наступним чином: " 1.4. Виконавець приступає до надання послуг протягом 2-х (двох) календарних днів з моменту отримання передплати та виконує послуги визначені в п.1.2. цього Договору у термін який становить 60 календарних днів." .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2021 20:42
Вирішення:
Шановний учасник! Ваші зауваження прийняті, відповідні зміни буде внесено до документації.
Статус вимоги:
Задоволено