• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пожежної сигналізації ,системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень. Нововоробївського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» по вул.Шкільна, 4 в с.Нові Воробї, Житомирської області (ДК 021:2015: 45312000-7 - Встановлення систем аварійної сигналізації та антен)

Капітальний ремонт пожежної сигналізації ,системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень. Нововоробївського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» по вул.Шкільна, 4 в с.Нові Воробї, Житомирської області

Завершена

150 108.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 501.08 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 12:36 - 27.05.2021 10:59
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 3601d84f07d745a8ba76dfddfa03f830
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001507-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику проведення процедури спрощеної закупівлі. Наполягаємо (вимагаємо) від Вас отримати аргументовне пояснення на основі якого чинного документу (згідно чинного закондавства України - вказати постанову, ДСТУ, наказ) в тендерній документації ви вимагаєте надання Учасниками, згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації в Переліку документів, які вимагаються Замовником п.3.5. Учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно надати: - Документальне підтвердження наявності у штаті працівника, який здобув вищу освіту за спеціальністю “Радіотехніка” рівня спеціаліст/магістр кваліфікації “Радіоінженер” (надати завірену копію диплому) та кваліфікованого персоналу (надати завірену копію штатного розпису або інший документ, який його замінює). Дана вимога є такою, що повністю суперечить чинному законодавству та не відповідає ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ: "Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року. Розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", згідно кадрових вимог до виконавців робіт п.14 та п.15. та вимогам чинного законодавства України, а саме статті 14 "Закону України про публічні закупівлі" п.5 цитуємо: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників". та статті 5. "Закону України про публічні закувлі", адже дана вимога, є дискримінаційної і обмежує коло потеційних Учасників. Дана вимога є такою, яка повністю дублює вимогу в попередніх тендерних закупівлях по обєктах Житомирської області, таких як: 1 тендер - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Проектування, монтаж системи пожежної сигналізації в навчальному корпусі №3 Бердичівського медичного фахового коледжу Житомирської обласної ради за адресою м.Бердичів, вул. В.Чорновола,2). ID-тендеру UA-P-2021-03-03-006111-c Бюджет закупівлі – 190 000 грн. з ПДВ. Переможець закупівлі - ПП-СТРАЖ-В 10014 Україна Житомирська область Житомир Кафедральна, 5-а, оф.314 (сума з якою дане підприємство визнане переможцем - 190 000 грн. з ПДВ). 2 тендер - Дообладнання системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження в приміщеннях Житомирський центр розвитку диттини ЖЦРД №53 Бюджет закупівлі – 185 600 грн. з ПДВ. ID-тендеру UA-P-2021-02-24-001682-a Переможець закупівлі - ПП-СТРАЖ-В 10014 Україна Житомирська область Житомир Кафедральна, 5-а, оф.314 (сума з якою дане підприємство визнане переможцем - 185 600 грн. з ПДВ). Що один і той самий переможець і з ідентичною ціною до бюджету закупівлі це напевпно повний збіг обставин скажете ви, можливо. Даною кваліфікаційною вимогою ви навмисне призводите до дискримінації учасників та повністю обмежуєте коло їх потенційних учасників та відповідно порушуєте вимоги п.4. статті 5 та п.5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерої документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги. В іншому випадку ми змушені будемо згідно п.20. статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Хочемо також вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не задоволена
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.05.2021 09:18
Дата виконання рішення Замовником: 27.05.2021 09:15
Підтвердження вирішення: Добро дня на вашу вимогу повідомляємо,відповідно до ст. 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, що не заборонена законом. Ст. 42 Господарського кодексу України встановлює, що підприємницькою діяльністю є самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Умовами здійснення підприємницької діяльності згідно із ст. 50 ЦК України є повна цивільна дієздатність фізичної особи та державна реєстрація. Так, за визначенням ст. 42 Господарського кодексу України, підприємницька діяльність характеризується такими ознаками, як самостійність, ініціативність, систематичність, власний ризик, та спрямованість на визначений результат - одержання економічних та соціальних результатів та отримання прибутку. Підприємницька діяльність характеризується самостійністю. Це означає, що фізична особа повинна здійснювати свою діяльність самостійно, тобто, від власного імені, а не від імені організації, в якій така фізична особа працює, є керівником або засновником, в тому числі і одноособовим засновником. Хоча ст. 128 ч. 3 Господарського кодексу України і визначає, що підприємницька діяльність може здійснюватись громадянином як безпосередньо, так і через створене останнім приватне підприємство, все ж таки самостійною підприємницькою діяльністю громадянина слід вважати діяльність, яка здійснюється громадянином безпосередньо. Самостійність також означає, що фізична особа повинна самостійно здійснювати керівництво цією діяльністю. При цьому самостійність не означає, що особа повинна здійснювати вказану діяльність тільки своїми власними силами. Так, ст. 128 Господарського кодексу України передбачає, що підприємець має право приймати на роботу та укладати трудові договори з найманими працівниками, та, відповідно, доручати їм ведення підприємницької діяльності. Але при цьому підприємницьку діяльність наймані працівники здійснюють від імені підприємства, працівниками якої вони є. Дана вимога - Документальне підтвердження наявності у штаті працівника, який здобув вищу освіту за спеціальністю «Радіотехніка» рівня спеціаліст/магістр кваліфікації «Радіоінженер» (надати завірену копію диплому) та кваліфікованого персоналу (надати завірену копію штатного розпису або іншій документ, який його замінює), які повинні мати посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В та охорони праці при виконанні робіт на висоті (надати копії відповідних посвідчень /сертифікатів). Встановлена у звязку з тим, що роботи виконуються у навчальних закладах де знаходяться діти, виконання робіт повинно здійснюватись кваліфікованими працівниками для досягнення максимальна економії, ефективності та пропорційності, та уникнення додаткового корегування документації та додаткових витрат на виконання даних робіт. Оскільки відповідальність за протипожежний стан покладається на власника/балансоутримувача приміщень у якого на меті отримати якісні роботи та/або послуги. Таким чином, замовники самостійно встановлють вимоги виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у Законі, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також встановлює мінімальну кількість працівників, але заборони на наявності даного працівника відсутні, якщо заборона наявності даного працівника наявна, просимо надати підтвердженя. Шляхом погроз здійснюється тиск на Замовника: Цитуємо - «Вимагаємо внести зміни до тендерої документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги. В іншому випадку ми змушені (і будьте впевненні, що ми звернемося) звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Не довотьте нас та інших потенційних Учасників що ми пішли на крайні міри» Це погроза і шантаж. Ще раз відповідаємо на ваші погрози – Ви маєте право звернутись до компетентних органів, проте зупиніть погрожувати та таким шляхом здійснювати тиск.
Задовільнена: Ні