-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
3Д принтери та графічні планшети
3 – D принтер Anycubic-Photon-Mono-X-LCD-DPL або еквівалент, не гірший за параметрами - 1 штука; 3-D Принтер Vernerfab Big cube 2+2 або еквівалент, не гірший за параметрами – 1 штука; Графічний планшет Huion H1060P або еквівалент, не гірший за параметрами – 10 штук.
Завершена
150 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.30 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 12:26 - 27.05.2021 16:45
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
40e9ee382a3a48dfbb15c72cc3d9ae27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-001459-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2021 18:15
Вирішення:
Шановний Учаснику, лист авторизації від товаровиробника (представництва, філії виробника) чи його представника ( дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником) на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар. Дана вимога щодо надання Учасниками листа-авторизації від виробника (представництва, філії виробника) та/або офіційного дистриб’ютора (представника, дилера, офіційно уповноваженого на це виробником) не може бути підставою для дискримінації потенційних учасників у Закупівлі, оскільки Учасники можуть надати у складі своєї пропозиції як лист-авторизацію від виробника (представництва, філії виробника) запропонованого товару, так і лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора (представника, дилера, офіційно уповноваженого на це виробником). Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, таким чином Замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Таким чином, якщо Учасник не має договірних відносин з виробником товару (представництвом, філією виробника), то він має альтернативну можливість надати лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора (представника, дилера, офіційно уповноваженого на це виробником) запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки, що пропонується у торгах. Необхідність встановлення Замовником даної вимоги полягає у наступному: наявність належним чином оформленого листа-авторизації на участь в торгах від виробника (представництва, філії виробника) та/або офіційного дистриб’ютора (представника, дилера, офіційно уповноваженого на це виробником) дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та, в будь якому разі, не дискримінує та не обмежує коло Учасників. Всі потенційні Учасники, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, з врахуванням вимог замовника, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено