• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля за ДК 021:2015 32320000-2– Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (накамерні відеомонітори)

Завершена

198 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 988.40 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 12:24 - 05.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо авторизаційного листа.

Номер: 9e94d76fa76f4fa7a89ed94cf0657a6b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-006764-b.b1
Назва: Вимога щодо авторизаційного листа.
Вимога:
Шановний Замовник, Наступним ми повідомляємо про наші вимоги щодо тендерної документації. Замовник в розділі 3, п. 3.1, в підпункті 7 тендерної документації вимагає від учасників надання Авторизаційного лист від виробника, або офіційного представництва або дистриб’ютора в Україні або за її межами на обладнання зазначеного в технічному завданні з зазначенням ідентифікатору закупівлі у системі Prozzoro, про підтвердження партнерських відносин Учасника з виробником, офіційним представництвом або дистриб’ютором на підтвердження повноважень на постачання такого обладнання. У випадку надання учасником листа щодо партнерських відносин з дистриб’ютором на постачання такого обладнання, надати оригінал листа стосовно підтвердження партнерських відносин між дистриб’ютором та виробником. Враховуючи те, що в Додатку 3 до Тендерної документації надані технічні безальтернативні характеристики накамерних моніторів Swit CM-S75F, та що єдиним дистриб’ютором компанії Swit в Україні є компанія ОПТА, вимоги щодо авторизаційного листа значно обмежують участь в тендері потенційних учасників, зводячи до того, що учасниками цього тендера будуть тільки компанія ОПТА та/чи асоційовані з цією компанією ФОПи. Також вимога щодо авторизаційного листа порушує наші права, як потенційного учасника, бо ми маємо можливість поставити такі накамерні монітори за значно нижчою ціної, ніж ціна тендера, купуючи їх з офіційних джерел, але компанія SWIT відмовляємо всім за виключенням компанії ОПТА в надані авторизаційного листа для участі в тендері. Відповідь компанії Swit в перекладі на одне із звернень до них: «Боюсь, ми не можемо надати вам авторизаційний лист. Ви, мабуть, знаєте причину та ситуацію на ринку у вашій країні. На ваш запит ми маємо всі товари на складі на даний момент». Компанія ОПТА теж не надасть авторизаційний лист своїм конкурентам. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом стосовно публічних закупівель у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виключно виробником, дистриб’ютором, представником або дилером по продукції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст. 5, пп.1,2,4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 23.01.2021 (далі – Закон), а також протирічить п.1.5 Розділу I тендерної документації «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». Також відповідальність і гарантії щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, врегульовано кількома НПА, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Таким чином така відповідальність і гарантії передбачені законодавчо, і додатково, разом з товаром підтверджуються гарантійним талоном (паспортом). Крім цього, сам постачальник несе зобов’язання оперативно реагувати на сигнал для забезпечення сервісного, гарантійного обслуговування. Таким чином, виставлення вищезазначених вимогг, як умова для участі в тендерних торгах ставлять в нерівні умови постачальників товару, зокрема, з учасниками процедури закупівлі, які є виробниками та/чи дилерами виробника товару, та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Законом в ст. 16 та ст. 23 на підтвердження можливості учасником поставити товар чітко встановленні кваліфікаційні та технічні вимоги до учасників процедури закупівлі. І ніде в Законі не передбачено, що Замовник може вимагати надання авторизаційних листів. На основі зазначеного вище, керуючись ст. 24 Закону вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та видалити пункт з дискримінаційними та протиправними вимогами. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено