• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Нове будівництво парку «Молодіжний» по вул. Бандери в м. Хмельницькому» 1-а черга

Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.

Завершена

236 438.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 364.38 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 12:20 - 27.05.2021 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога до Замовника прибрати кваліфікаційну критерій

Номер: efe87b47279545799b2f8e5a89de5e94
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001315-c.c5
Назва: вимога до Замовника прибрати кваліфікаційну критерій
Вимога:
Просимо Уповноважену особу Замовника прибрати кваліфікаційний критерій п.10 розділу 4, а саме: "Завірена копія сертифікату, чинного на дату розкриття пропозицій та виданог на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, стосовно діяльності у сфері інжинірингу та надання послуг технічного консультування у цій сфері". Дана вимога суперечить п.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", звужує конкуренцію та дискримінує учасників. Також згідно п.10 ст.11 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про закупівлю має містити рівні умови для всіх Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: -Наявність Сертифікат ISO 9001 є підтвердження системи менеджменту якості. Суб’єкт господарської діяльності, що володіє подібним сертифікатом, демонструє суспільству стабільність свого виробництва, серйозність по відношенню до якості наданих послуг в сфері здійснення діяльності в сфері інжинірингу та надання послуг технічного консультування у цій сфері.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.05.2021 17:14
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Запит інформації

Номер: a21dcb55485746f093fb85e88a25a4ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001315-c.c4
Назва: Запит інформації
Вимога:
Яким чином Замовник компенсуватиме Учаснику усі додаткові витрати які не передбачені ДСТУ на послуги з технічного нагляду (зважаючи на потребу залучення додаткових сертифікованих фахівців тощо)? Просимо зазначати за рахунок яких джерел фінансування буде відбуватись компенсація зазначених витрат Учаснику (Переможцю) за надані послуги що не передбачені ДСТУ при виконанні технічного нагляду (окремо інженер-кошторисник, Експерт кошторисник тощо)?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Послуги з технічного нагляду включають в себе повний спектор перевірки якості ведення будівництва, а також : перевірка обсягів робіт; відповідність актів виконаних робіт проектно кошторисної документації, та погодження договірної ціни; аналіз цін на матеріальні ресурси (оплата праці, ціна на матеріали, механізми тощо).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.05.2021 17:18
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Запит обґрунтованої відповіді та вимога внесення змін до документації

Номер: 5909679b2ea64e948bfa42b35b512eb5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001315-c.c3
Назва: Запит обґрунтованої відповіді та вимога внесення змін до документації
Вимога:
1)Просимо більш ґрунтовно надати відповіді по усіх зазначених питанням, а не вибірково. 2) для чого стільки і різного профілю інженерів з технічного нагляду? Замовник повинен зазначити якої кваліфікації йому потрібні інженери з технічного нагляду (а не на усі випадки життя і про запас?) 3) Виходячи з Вашої попередньо відповіді, Замовник, виконує закупівлю з порушенням і не довіряє затвердженим своїм проектним рішенням, винесених на конкурс. Тоді краще переглянути проектні рішення та повторно пройти комплексну експертизу. Якщо в рамках технічного нагляду є потреба перевірки проектних рішень та аналізу застосованих матеріалів тощо, для чого тоді ж авторський нагляд і чи проектне рішення проходило комплексну експертизу? 4) Вимога ISO зі сторони Замовника є обмеженням конкуренції (це не виробництво з виготовлення продукції тощо, а технічний нагляд чітко регламентується законодавством та нормативними документами (вимоги та повноваження), а внутрішні процедури взаємодії в середині Учасника (діловодство тощо) - добровільна справа кожного Учасника, і ніхто не має права вимагати, це перевищення повноважень зі Сторони Замовника). 5) яким чином компенсуватимуться Замовником витрати за послуги лабораторії? Зазначені відповіді зі сторони Замовника не є вичерпними і тому, просимо прибрати дискримінаційні вимоги (на які ви не можете надати вичерпної відповіді), усі ці роботи має право виконувати сертифікований інженер з технічного нагляду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1). Стосовно лабараторії , замовник перш завсе хоче , щоб було виконано якісно роботи, послуги лабараторії включаються в вартість робіт. 2). Оскільки згідно технічного завдання наявні загально будівельні роботи такі як (будівництво скейт-парку, монтаж обладнання для скейт-парку, будівництво навісу, тераси тощо) необхідно залучати інженера технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд, а на такі роботи як укладання плитки тротуарної , улаштування основ дорожнього покриття , тощо необхідний інженер технічного нагляду за будівництвом доріг. 3). В процесі виконання робіт можуть виникнути непередбачені роботи які не передбачені проектно кошторисною документацією, які потребують негайного вирішення з метою недопущення призупинення процесу робіт які потребують експертного рішення. 4). Україна поступово переходить на міжнародні стандарти вимога наявності ISO є не обмеженням конкуренції а прагнення замовника до підвищення якості надання робіт виконавцю. 5). Послуги лабараторії включаються в вартість робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.05.2021 17:12
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Додатково для врахування

Номер: 20e9fb633fe34b65a0b4e5c39f375317
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001315-c.c2
Назва: Додатково для врахування
Вимога:
Структура міської влади https://khm.gov.ua/uk/content/struktura-miskoyi-vlady
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Наявність інженерів з технічного нагляду за будівництвом доріг та будівництвом будівель та споруд зумовлено тим, що відповідно до технічного завдання «Нове будівництво парку «Молодіжний» по вул. Бандери в м. Хмельницькому» 1-а черга» наявні роботи, пов’язані зі створенням об’єкту архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційними сертифікатами «Технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд та « Технічний нагляд за будівництвом доріг», а отже контроль за виконанням робіт необхідно проводити особами, які пройшли професійну атестацію і отримали відповідні сертифікати. - Наявність сертифікованого експерта кошторисної частини проектної документації зумовлено наданням більш якісної та професійної перевірки кошторисної частини акту виконаних робіт та відповідності погодженій Замовником договірні ціні та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Виконує експертний аналіз кошторисної документації об'єктів будівництва щодо визначення їх кошторисної вартості на відповідність встановленим комплексам кошторисних норм, розцінок та цін з урахуванням сучасних досягнень технології та організації праці будівельної галузі, рівню оснащеності будівельно-монтажних організацій тощо. -Наявність інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) зумовлено необхідності здійснення перевірки вірного застосування цін на матеріальні ресурси (дотримання вимог оплати праці, аналіз ринку цін на матеріальні ресурси, що склалися у регіоні) відповідності акту виконаних робіт погодженій договірній ціні та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». -Наявність Сертифікат ISO 9001 є підтвердження системи менеджменту якості. Суб’єкт господарської діяльності, що володіє подібним сертифікатом, демонструє суспільству стабільність свого виробництва, серйозність по відношенню до якості наданих послуг в сфері здійснення діяльності в сфері інжинірингу та надання послуг технічного консультування у цій сфері. -Стосовно пов’язаних учасників– в разі виявлення у переможця процедури закупівлі однієї з перелічених Законом ознак «Пов’язана особа» цінова пропозиція зазначеного учасника підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 17:48
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність документації конкурсу

Номер: e377ae73bdaf449d87e986d17b9db9fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001315-c.c1
Назва: Невідповідність документації конкурсу
Вимога:
Просимо Вас прибрати критерії, які звужують конкуренцію та надають перевагу конкретному учаснику. Відповідно до законодавства України кожна вимога замовника має бути обґрунтованою і необхідною, перелік документів, що вимагаються, - чітким і лаконічним, а від всіх вимог, без яких можна обійтись – краще відмовитись. У Вашому оголошені чітко прослідковується завищення кваліфікаційних критеріїв під вимоги конкретного Учасника, просимо спростити кваліфікаційні вимоги зважаючи на те, що фактично уже наявне порушення Законодавства України. Замовник для зазначеної закупівлі де не передбачено певних видів робіт та кваліфікацій в перевищення свої повноважень зазначив наступні вимоги на користь певному Учаснику: - наявності 2-х інженерів з технічного нагляду (будівництво доріг) - даний вид робіт (зазначений в оголошені) з технічного нагляду не передбачає та не потребує наявності фахівців зазначеної кваліфікації (технічного нагляду будівництво доріг); - наявності інженера Експерта з кошторисної справи (експерта кошторисної частини проектної документації) (перепрошуємо, але Замовник взагалі розуміє повноваження та право виконання яких робіт дозволено ЕКСПЕРТУ з кошторисної справи). ЧИ це конкурс не на технічний нагляд за виконанням будівельно-монтажних робіт, а проведення експертизи проектної документації, різницю відчуваєте? - копію кваліфікованого сертифіката сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи (перепрошуємо, але Замовник взагалі розуміє повноваження та право виконання яких робіт дозволено кваліфікованому інженеру проектувальнику з кошторисної справи). ЧИ це конкурс не на технічний нагляд за виконанням будівельно-монтажних робіт, а конкурс на розробку проектно-кошторисної документації, різницю відчуваєте? - Запитання до Замовника, в нас конкурс на виконання технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт чи конкурс на надання послуг професійної лабораторії з визначення якості матеріалів? Просимо Зазначити за рахунок яких коштів Замовник планує покривати видатки на послуги лабораторії, адже державні будівельні норми та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" не передбачають покладання таких додаткових видатків на технічний нагляд (це є порушенням та перевищення повноважень зі сторони Замовника). Якщо в робочій документації проекту передбачались послуги з залучення лабораторії то такі роботи замовник повинен закуповувати окремо. (Якщо у Замовника наявна така потреба, він повинен окремо передбачити та зазначити за рахунок яких джерел фінансування будуть покриватись видатки за послуги лабораторії з визначення якості матеріалів і окремо проводити зазначену(і) закупівлі). - Замовник нівелює саме поняття Технічного нагляду та персональної професійної атестації відповідних виконавців робіт вводячи додаткові якійсь незрозумілі але потрібні його Учаснику критерії звужуючи конкуренцію. Згідно Статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (будівництва чи реконструкції), проходять професійну атестацію … мають право атестовані/сертифіковані фахівці повноцінно нести відповідальність за виконання робіт відповідно до наявного у них кваліфікаційного сертифікату. Тобто, Учасники будь-якої форми господарської діяльності у яких наявні залучені фахівці з відповідними дозвільними документами. - критерій ISO, Замовник розуміє для чого впроваджується зазначений критерій сертифікації? Які вимоги щодо його отримання і чи це створює йому як Замовнику певні якійсь переваги, які не зазначено в державних будівельних нормах тощо. (Учасник (Виконавець) здійснює технічний нагляд за виконанням робіт згідно із Законом України «Про архітектурну діяльність», з дотриманням вимог Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №903, інших нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення технічного нагляду.). Поясніть, для чого Вам ISO, якщо усі дії та обов’язки технічного нагляду регламентуються вищезазначеними документами? (У Вашого Учасника, ISO уже придбано, як же не заначити такий критерій в документації?). - просимо врахувати також п.1.7. статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що у зазначеній закупівлі не мають права приймати пов’язані учасники, підприємства тощо. Тобто, якщо Засновником, власником, беніфіціаром чи управлінцем є Виконавчий комітет Хмельницької міської ради. Не може приймати участь Учасник який напряму фінансується та знаходиться в оперативному підпорядкуванні Вашого підприємства. Просимо Врахувати усі надані зауваження та внести відповідні зміни та доповнення до документації зазначеного конкурсу, адже зазначені вище критерії є дискримінаційними (та не мають права фінансуватись за рахунок зазначеної статті видатків) згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Наявність інженерів з технічного нагляду за будівництвом доріг та будівництвом будівель та споруд зумовлено тим, що відповідно до технічного завдання «Нове будівництво парку «Молодіжний» по вул. Бандери в м. Хмельницькому» 1-а черга» наявні роботи, пов’язані зі створенням об’єкту архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційними сертифікатами «Технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд та « Технічний нагляд за будівництвом доріг», а отже контроль за виконанням робіт необхідно проводити особами, які пройшли професійну атестацію і отримали відповідні сертифікати. - Наявність сертифікованого експерта кошторисної частини проектної документації зумовлено наданням більш якісної та професійної перевірки кошторисної частини акту виконаних робіт та відповідності погодженій Замовником договірні ціні та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Виконує експертний аналіз кошторисної документації об'єктів будівництва щодо визначення їх кошторисної вартості на відповідність встановленим комплексам кошторисних норм, розцінок та цін з урахуванням сучасних досягнень технології та організації праці будівельної галузі, рівню оснащеності будівельно-монтажних організацій тощо. -Наявність інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) зумовлено необхідності здійснення перевірки вірного застосування цін на матеріальні ресурси (дотримання вимог оплати праці, аналіз ринку цін на матеріальні ресурси, що склалися у регіоні) відповідності акту виконаних робіт погодженій договірній ціні та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». -Наявність Сертифікат ISO 9001 є підтвердження системи менеджменту якості. Суб’єкт господарської діяльності, що володіє подібним сертифікатом, демонструє суспільству стабільність свого виробництва, серйозність по відношенню до якості наданих послуг в сфері здійснення діяльності в сфері інжинірингу та надання послуг технічного консультування у цій сфері. -Стосовно пов’язаних учасників– в разі виявлення у переможця процедури закупівлі однієї з перелічених Законом ознак «Пов’язана особа» цінова пропозиція зазначеного учасника підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 17:48
Задовільнена: Ні