-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальне обладнання (кабінети фізики та хімії) для загальноосвітніх закладів освіти
Завершена
958 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 581.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 581.00 UAH
Період оскарження:
25.05.2017 10:56 - 08.06.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Неправомірні дії Замовника
Номер:
72130e7fa6b44f26acfeb3b2775fba70
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-000164-a.c3
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Статут завірений.pdf 24.06.2017 18:57
- Наказ МОУН від 19-25 від 04.10.2016.pdf 24.06.2017 18:57
- платіжне доручення №538.pdf 24.06.2017 18:57
- Скарга до АМКУ.pdf 24.06.2017 18:57
- scaned_document-13-59-48 (1).pdf 12.07.2017 17:53
- Рішення від 29.06.2017 № 4219 + Лист Замовнику.pdf 29.06.2017 20:52
- Інформація про резулютивну частину рішення від 14.07.2017 № 4660.pdf 17.07.2017 12:50
- Рішення від 14.07.2017 № 4660.pdf 19.07.2017 19:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2017 18:57
Опис причини скасування:
У зв’язку з відсутністю зауважень до процедури закупівлі та дій Замовника – Відділу освіти Баранівсьької міської ради
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.07.2017 17:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.07.2017 19:06
Вимога
Є відповідь
Відхилення тендерної пропозиції ДП "Квант" ПАТ "Електровимірювач"
Номер:
e69a18382e61447f947744379025499d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-000164-a.a2
Назва:
Відхилення тендерної пропозиції ДП "Квант" ПАТ "Електровимірювач"
Вимога:
Відхилення тендерної пропозиції ДП "Квант" ПАТ "Електровимірювач" є незаконою з підстав описаних у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу №79.pdf 22.06.2017 16:41
- Статут.pdf 22.06.2017 16:41
- Наказ МОУН від 19-25 від 04.10.2016.pdf 22.06.2017 16:41
Дата подачі:
22.06.2017 16:41
Вирішення:
З огляду на наведене, ми як Замовник не вбачаємо порушень при проведенні вказаної у запиті процедури закупівлі та відповідно не вбачаємо підстав для вжиття заходів по їх усуненню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Не відповідність нормам Закону "Про публічні закупівлі"
Номер:
2909b37eba3b44eaac38e865a69dc26b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-25-000164-a.c1
Назва:
Не відповідність нормам Закону "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку та низку невідповідностей в технічних вимогах чинному законодавству України.
Перелік обладнання, що закуповується не відповідає наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік), який прийнято відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про загальну середню освіту» та який є основною вимогою до матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів, у в’язку з наступним.
Вами, як замовником, встановлено дискримінаційні вимоги, що суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав та унеможливлює брати участь у даних торгах представників вітчизняних та іноземних компаній, які можуть запропонувати сучасне вітчизняне та іноземне обладнання згідно з технічними вимогами та документами, які засвідчують якість товару, що є порушенням ст. 3 та ч. 1 ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та може призвести до закупівлі обладнання за державні кошти по завищеним цінам, що вже розглядається в призмі кримінального судочинства.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
На підставі вищезазначеного слідує, що вимога надання сертифікатів ISO та копії титульної сторінки технічних умов (далі – ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до приписів Типового Переліку.
Доводимо до Вашого відома, що на сьогодні сертифікати саме з такою термінологією має лише одне підприємство в Україні! Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковим, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. В листі Міністерства освіти і науки №1/9-525 від 04.10.2016 року за підписом заступника міністра П.К. Хобзея чітко зазначено, які сертифікати є необхідними для підтвердження якості за національними стандартами згідно чинного законодавства і переважна більшість виробників та постачальники, які є сумлінними учасниками ринку мають всі необхідні документи зазначені саме МОН У як необхідні для роботи в цій сфері.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 08.06.2017 16:37
- Скарга2.doc 09.06.2017 16:27
- Рішення від 09.06 № 3666.pdf 09.06.2017 19:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2017 15:58
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2017 19:44