-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Севофлуран
Торги відмінено
672 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 364.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 364.50 UAH
Період оскарження:
23.06.2017 15:33 - 06.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Лист авторизації
Номер:
85c1d5a7fd2d4a57ae4a6db14b916ee5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-23-002010-b.a1
Назва:
Лист авторизації
Вимога:
Відповідно до пункту 3) Медико-технічних вимог Тендерної документації на закупівлю товару за предметом 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Севофлуран) (номер закупівлі UA-2017-06-23-002010-b), затвердженої Департаментом охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації, учасники подають лист авторизації від виробника (його представництва) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні.
Вважаємо, що таке формулювання є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі, і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, але станом на момент проведення відкритих торгів:
- володіють у повному обсязі предметом закупівлі;
- є ліцензованими на здійснення оптової торгівлі лікарським засобами;
- спроможні документально підтвердити офіційне надходження товару в Україну.
ТОВ «Нові Біотехнології» може довести наявність у нього предмету закупівлі шляхом подання у складі тендерної документації висновку Держлікслужби про якість ввезеного лікарського засобу у кількості 1500 флаконів на територію України. Додатково, якщо бажає замовник, можуть надаватися, наприклад, митні декларації, засвідчені відповідними органами ДФС, а також складські довідки учасника про найменування, номер серії, кількість лікзасобу.
Крім того, просимо звернути увагу на те, що предмет закупівлі є іноземним лікарським засобом, а тому під час вирішення питання про передачу повноважень на його продаж (реалізацію) в Україні визначальним є не лист авторизації від виробника / його представництва, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до пункту 5 Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів.
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників листів авторизацій від виробника, законним шляхом є неможливим.
Згаданим висновком державний орган «уповноважує» особу на безперешкодний обіг ввезеного лікарського засобу на всій території України без обмежень.
У зв’язку з цим, задля уникнення можливих оскаржувань та затягування процесу закупівель просимо Замовника внести відповідні зміни у вище згадану Тендерну документацію розширивши коло учасників суб’єктами, які володіють товаром і без авторизаційних листів від виробника здатні поставити замовнику предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2017 16:08
Вирішення:
Наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні) надасть додаткові гарантії поставки життєво необхідних лікарських засобів, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він продукує), а також, у випадку імпортних лікарських засобів, буде підтвердженням легального ввозу їх на митну територію України.
Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в конкурсних торгах або одній вповноваженій фірмі, або декільком вповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що вимоги документації відповідають чинному Законодавству, та не обмежують коло Учасників торгів.
Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки якісного товару. Оскільки існує потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, та вчасного та якісного життєво необхідного лікування пацієнтів. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Статус вимоги:
Не задоволено