-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015-15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори святкові)
Бюджет міста Києва. Міська цільова програма "Турбота. Назустріч киянам" на 2019-2021 роки. 1 440 продуктових наборів: 1. День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні - 260 продуктових наборів; 2. День людей похилого віку - 930 продуктових наборів; 3. День людей з інвалідністю – 250 продуктових наборів.
Завершена
648 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 480.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2021 09:54 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Надати пояснення щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації або внести зміни до Тендерної документації відповідно до вимоги
Номер:
216dbe5701b44428bc9754495809597b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-21-001961-b.b1
Назва:
Надати пояснення щодо довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації або внести зміни до Тендерної документації відповідно до вимоги
Вимога:
У пункті 8 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації вказано надати: "Довідку складену у по формі, завіреною печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до таблиці 2). Надати скан-копії наказу(зів) та трудових книжок, цивільно правових угод, інших договорів про прийняття на роботу/залучення до виконання робіт працівників відповідної кваліфікації."
Якщо фізична особа-підприємець не використовує найману працю для ведення власної фінансово-господарської діяльності, як саме потрібно надати вищезазначені данні?
Прошу надати чіткі роз'яснення або внести зміни до пункту 8 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, так як дана вимога є дискримінаційною.
У разі, якщо дане питання залишиться без роз’яснень, або не будуть внесені зміни до Тендерної документації, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 00:13
Вирішення:
Чинним законодавством передбачено: порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців - чи то юридична особа, чи фізична особа-підприємець (ФОП).
Так, відповідно до ст. 21 КЗпП ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками.
Порядок укладення трудового договору з працівниками регулює ст. 24 КЗпП. Трудовий договір укладається в письмовій формі.
Трудовий договір вважається укладеним тільки після того, як його підписали роботодавець і працівник і видано наказ (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Згідно ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Водночас, ФОП до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором повинна обов’язково подати повідомлення до ДФС України за встановленою формою одним із таких способів (форма повідомлення визначена постановою КМУ від 17.06.2015 р. №413):
Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.2 Інструкції №58, заповнення трудової книжки вперше проводиться власником або уповноваженим ним органом не пізніше тижневого строку з дня прийняття працівника на роботу.
Відповідно до п. 2.21-1 Інструкції №58 трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у ФОП без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг, зберігаються безпосередньо у працівників.
Найманих працівників не мають права наймати лише фізичні особи – підприємці платники єдиного податку на першій групі.
КВЕД передбачений діючим законодавством для фізичних осіб – підприємців платників єдиного податку на першій групі не відповідає умовам даної Закупівлі.
Отже, Учасники мають надати документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: за наявності будь- який з перерахованих документів : скан-копії наказу(зів) та трудових книжок, цивільно правових угод, інших договорів про прийняття на роботу/залучення до виконання робіт працівників відповідної кваліфікації. Та обов’язково заповнити форму таблиці 2 для визначення кваліфікаційної можливості учасника виконати умови даної Закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено