• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціалізовані продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (MD Мил ФКУ-3 ,COMIDA-PKU-B)

Торги не відбулися

636 505.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 182.53 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 09:36 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін у тендерну документацію

Номер: 969bae5b2d43401fbb89c9b8f2e2fe19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-001443-b.b1
Назва: Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовник! На нашу думку, у даних торгах прослідковується чітке порушення Закону України Про публічні закупівлі, а саме: - Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. - Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. - Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Основною метою вище згаданого Закону є раціональне використання коштів платників податків шляхом забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однак, на нашу думку, Замовник, об’єднавши у тендерній документації у Предмет закупівлі два Продукти з різними характеристиками ( Спеціалізовані продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію MD Мил ФКУ-3 ,COMIDA-PKU-B) унеможливив участь нашої компанії у даній Закупівлі, таким чином створивши дискримінаційні умови. Зазначаємо, що наша компанія має можливість запропонувати до постачання лише один Продукт, який є Предметом закупівлі і який відповідає параметрам медико-технічної документації вказаних у тендерній документації. Об’єднання в один лот Предмета закупівлі Продуктів різних виробників порушує принцип конкурентоспроможності учасників закупівлі, оскільки участь в даній закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть запропонувати два Продукти Предмету закупівлі. Таке об’єднання, на нашу думку, створює монопольне становище для учасника, який має зв’язки з різними імпортерами Продуктів, які є Предметом закупівлі. Отже, враховуючи вище наведене, з метою усунення дискримінації учасників у даній закупівлі та недопущення порушення Закону «Про публічні закупівлі» просимо розділити Предмет закупівлі на два лоти. Наприклад: лот 1- COMIDA-PKU-B; лот 2 - MD Мил ФКУ-3
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи викладене, Замовник не вбачив порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено