• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Дріб термооброблений

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 14620000-3 Сплави (Дріб термооброблений).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 14620000-3.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 290 176,00 (два мільйони двісті дев’яносто тисяч сто сімдесят шість грн. 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.06.2021 18:00.11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 68 688,00 (шістдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 21.06.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 22 896,00 (двадцять дві тисячі вісімсот дев’яносто шість грн. 00 коп).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

2 290 176.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 896.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2021 08:22 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: be3a5ae71bff40078ff1cebd20942a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-21-000041-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є офіційним представником виробника. Враховуючи те, що ТУ виробника (документ, згідно якого виготовляється продукція) є комерційною таємницею виробника, просимо внести зміни до документації та викласти п. 2.1. Розділу ІІ тендерної документації у редакції :» 2.1 На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника, учасник надає один або декілька документів виробника таких як: - документ що підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо); або - Витяги або повні копії: технічних умов (ТУ) та/або технічного завдання та/або іншого документу»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ваше запитання опрацьовано та повідомляється наступне: Тендерною документацією передбачено надання витягу ТУ або повну копію ТУ. Крім того, учасник в якості документу для підтвердження відповідності продукції вимогам замовника має право надати, зокрема, паспорт та/або сертифікат якості тощо. Тому внесення змін до даного пункту вважаємо недоцільними. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено