• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики) (за рахунок місцевого бюджету)

код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики) (за рахунок місцевого бюджету)

Торги не відбулися

4 266 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 661.87 UAH
Період оскарження: 20.05.2021 19:18 - 03.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та про визначення ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "переможцем закупівлі

Номер: e4c4bcbbb8f345ada1a6cfab312f31cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-20-006153-c.c2
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та про визначення ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "переможцем закупівлі
Скарга:
Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника та незаконно прийняв рішення про визнання ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " переможцем закупівлі. Скаржник приймаючи участь з закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням. Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та скасування рішення про визнання ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " переможцем закупівлі.
Дата розгляду скарги: 06.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2021 22:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2021 20:37
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2021 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Дискваліфікація учасника за рішенням Колегії.
Автор: ТОВ "ЖК - Гарант", Яцуков Евгений +380975892672 zhkgarant@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 59bf465f335d40a585114beca851c513
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-20-006153-c.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Замовник Гуманітарний відділ виконавчого комітету Білицької селищної ради При проведенні закупівлі UA-2021-05-20-006153-c «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі харчоблоку філії "Білицька ЗОШ І-ІІ ступенів №4" опорного закладу "Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білицької селищної ради" вул. Марченка, буд.4Д" в смт. Білики) (за рахунок місцевого бюджету) Згідно Тендерна документація 4 школа, вимагає АКТ ВІЗУАЛЬНОГО ОГЛЯДУ «Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту, складений згідно з наданою формою, має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника» Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «Надати довідку про огляд об`єкту», засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що «З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами поточного ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час.." як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель. Вимагаємо скасувати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настановащодообстеженнябудівель і споруд для визначення та оцінкиїхтехнічного стану» встановленістандартнівимоги до обстеженнябудинків, будівель, споруд, лінійнихоб’єктівінженерно-транспортноїінфраструктури для визначення та оцінкиїхтехнічного стану з урахуваннямположень «Порядку проведенняобстеженняприйнятих в експлуатаціюоб’єктівбудівництва», затвердженогоКабінетомМіністрівУкраїни на виконаннястатті 39-2 Закону України «Про регулюваннямістобудівноїдіяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведенняробіт з ремонту обстеження є одним ізетапіввиконанняобстеженняоб’єкта. Підготовка до проведенняобстеженнявключаєознайомлення з об’єктом і прилеглоютериторією та забудовою. Отже, вимогащодопопередньогообстеженняоб’єкта є нормативно визначенимобов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а такождозволяєУчаснику на місціоглянутиможливостіпідключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосуваннянаявної у Учасникаматеріально-технічноїбази і техніки, та відповідноматиможливість максимально точно скласти свою ціновупропозицію і не допустити в подальшомуїїбезпідставногокорегування, щобезумовновідповідає принципу максимальноїекономії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічнізакупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземніУчасникивсіх форм власності та організаційно-правових форм можутьбрати участь у данійпроцедурізакупівлі на рівнихумовахзгідновимогОголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.06.2021 00:01