-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху будівлі гуртожитку для засуджених №2 державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам’янецька, 39, в м. Хмельницькому»
Завершена
1 110 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 550.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 550.83 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 18:58 - 26.05.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Конфлікт інтересів
Номер:
7aa8408d99c040e5b6708e739dcbdc56
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003242-a.b1
Назва:
Конфлікт інтересів
Вимога:
Ваша вимога нам з
Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Тому просимо прибрати дану вимогу... З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 02:42
Вирішення:
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги підписання акту обстеження об'єкту, повідомляємо наступне: Учаснику важливо та необхідно більш детально ознайомитися з об’єктом за фактичним місцем його розташування, що забезпечить об’єктивний розрахунок цінової пропозиції, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні