-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Масло солодковершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % (ДК 021:2015: 15530000-2)
Завершена
65 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 17:28 - 26.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
bb6c08ff867143a6a8cd65ea0d264b50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003146-a.b2
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Ознайомившись з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель тендерною документацією по закупівлі Масло солодковершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % (ДК 021:2015: 15530000-2), мною виявлені вимоги, які порушують чинне законодавство та принципи публічних закупівель, зокрема добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Порушує мої права та охоронювані законом інтереси, оскільки його положення містять дискримінаційні, непрозорі та незаконні вимоги, наявність яких штучно обмежує коло учасників, зокрема обмежує мої права щодо участі у процедурі закупівлі. Крім цього вимоги та положення змісту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та виключають здійснення закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії; ефективності та пропорційності на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п.24п.1 а) “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій” кваліфікаційних критеріїв Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи: а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори (не менше двох одиниць) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт): У таблиці вимагається вказати кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА). Статья 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у учасника торгів наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця стаття не вказує обов'язкову певну кількість автотранспортних засобів, які мають бути задіяні у послузі, пов’язаній з постачанням таких товарів. У відповідності до пп 8.1 п. 8 (правила вантаження і розвантаження вантажів) “Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні” затвердженого Наказом Міністерства транспорту України 14.10.97 № 363: “Типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, визначаються Перевізником залежно від обсягу і характеру перевезень”. Тобто в мене як у Учасника та Постачальника у майбутньому є законне право самостійно визначати тип та кількість рухомого складу, а саме автотранспортних засобів, без втручання з іншого боку. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель Харківський респупліканський ліцей інтернат у 2021 році - Масло солодковершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % (ДК 021:2015: 15530000-2). протягом червня - грудня 2021 року, тобто протягом п'яти місяців (не враховуючи липень та серпень коли діти на канікулах). Що складає в місяць 270 пачек масла, раз на тиждень приблизно — 54 пачеки масла, на два автотранспортних засоба, а на один— 27 пачек масла. Таким чином, послуга пов'язана з постачанням товару - предмету закупівлі з урахуванням витрат на паливно - мастильні матеріали та амортизаційних затрат на два автомобіля, та з урахуванням заробітної плати на сімох робітників буде перевищувати вартість самого товару закупівлі (п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів). У тексті Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель відсутнє законодавче обгрунтування та економічний розрахунок доцільності наявності у Учасника двох автотранспортних засобів для одного відвантаження у тиждень 27 пачек масла. Враховуючи вище викладене Замовник встановлюючи дану вимогу, щодо надання двох автотранспортних засобів, порушує норми попередньо вказаних нормативно правових актів, а також ст. 42 Конституції Україні - неправомірне обмеження конкуренції, п. 1 ст.44 Господарчого Кодексу України — самостійного залучення підприємцем матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, вільного найму працівників, комерційного розрахунку..., п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”(...а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів), пп 8.1 п. 8 (правила вантаження і розвантаження вантажів) “Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні” затвердженого Наказом Міністерства транспорту України 14.10.97 № 363. На теперішній час я як Учасник торгів не можу надати два автотранспортних засоби, оскільки для відвантаження 27 пачек масла на тиждень мені як підприємцю це економічно не вигідно, так як сприяє здорожченню товару через послугу пов'язану з постачанням самого товару і тому я не маю можливості прийняти участь та стати переможцем у цих торгах. Ця вимога зроблена під конкретного Учасника, у якого є у наявності два автотранспортних засоба і більше, що порушує принцип максимальної економії. Вищевикладане порушує мої законні права та законні інтереси як підприємця самостійно приймати рішення щодо залучення типу та кількості рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, залежно від обсягу і характеру перевезень, а також в зв'язку з цим вільного доступу до участі в даній процедурі закупівлі на постачання товару у 2021 року. Відсутність у мене як у Учасника наявності двох автотранспортних засобів дозволяє Замовнику відхилити мою пропозицію як таку, що не відповідає встановленим критеріям. Отже Замовник включив до Тендерної документації незаконні вимоги, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та можуть привести до порушення прав та дискримінації учасників, порушення Замовником всіх принципів закупівель, які визначені ч. 1 ст. 5 Закону. ІІ. Відповідно до п.24.а) “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” кваліфікаційних критеріїв Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції надає наступні документи: інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і одного комплектувальника товарів. Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. В інтересах Замовника мати впевненість, що учасник, як потенційний постачальник за договором, може забезпечити як мінімум два повних екіпажі, складених з водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника. Це, з позиції Замовника, знижує ризики порушення графіку поставки та або його невиконання. Відповідно, надання зазначеної інформації у складі пропозиції є обов’язковим для учасників. б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби; в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних та комірника. Статья 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає у учасника торгів наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця стаття не вказує обов'язкову певну кількість працівників, які мають бути задіяні у послузі, пов’язаній з постачанням таких товарів. Згідно ст 49 Статута автомобільного транспорту “Перевезення вантажу прово-диться автотранспортним підприємством або організацією, як правило, без супроводження його експедитором вантажовідправника (вантажоодержувача). Перелік вантажів, що перевозяться в супроводі експедитора вантажовідправника (вантажоодержувача), і порядок перевезення цих вантажів встановлюються Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель Харківський респупліканський ліцей інтернат у 2021 році - Масло солодковершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % (ДК 021:2015: 15530000-2). протягом червня - грудня 2021 року, тобто протягом п'яти місяців (не враховуючи липень та серпень коли діти на канікулах). Що складає в місяць 270 пачек масла, раз на тиждень приблизно — 54 пачки масла, на два автотранспортних засоба, а на один— 27 пачек масла. Таким чином, послуга пов'язана з постачанням товару - предмету закупівлі з урахуванням витрат на паливно - мастильні матеріали та амортизаційних затрат на два автомобіля, та з урахуванням заробітної плати на сімох робітників буде перевищувати вартість самого товару закупівлі (п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів). У тексті Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель відсутнє законодавче обгрунтування та економічний розрахунок доцільності наявності у Учасника двох автотранспортних засобів для одного відвантаження у тиждень 27 пачек масла. На теперішній час я як Учасник торгів не можу надати сімох робітників оскільки для відвантаження 27 пачек масла. на тиждень, мені як підприємцю це економічно не вигідно, так як сприяє здорожченню товару через послугу пов'язану з постачанням самого товару і тому я не маю можливості прийняти участь та стати переможцем у цих торгах. Функцію комплектувальника товарів я взмозі виконувати самостійно, у зв'язку з малим обсягом закупівель — у середньому тиждень 54 пачки масла на тиждень. Ця вимога зроблена під конкретного Учасника, у якого є у наявності сім працівників і більше, які навіть і не будуть залучатися у постачанні товару, так як це економічно не доцільно. Замовник встановлюючи дану вимогу, щодо надання сімох працівників, порушує норми попередньо вказаних нормативно правових актів, а також ст. 42 Конституції Україні - неправомірне обмеження конкуренції, п. 1 ст.44 Господарчого Кодексу України — самостійного залучення підприємцем матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, вільного найму працівників, комерційного розрахунку..., п. 34 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”(...а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів), ст 49 Статута автомобільного транспорту “Перевезення вантажу проводиться автотранспортним підприємством або організацією, як правило, без супроводження його експедитором вантажовідправника (вантажоодержувача). Таким чином вищевикладане порушує мої законні права та законні інтереси як підприємця у питанні самостійного залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, вільного найму працівників, комерційного розрахунку..., самостійно виконувати функції комплектувальника товарів, а також в зв'язку з цим вільного доступу до участі в даній процедурі закупівлі на постачання товару у 2021 році. Відсутність у менє як у Учасника обов'язкової наявності сімох працівників дозволяє замовнику відхиліть мою пропозицію як таку, що не відповідає встановленим критеріям. Відповідно до ч.1 ст. 5 цього Закону одним із принципів публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Крім того ч. 4 цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вказані вище вимоги замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають у наявності менш ніж двох автотранспортних засобів та менш ніж сімох працівників. Підсумовуючі вищевказане: вимоги Замовника щодо кваліфікаційного критерію «Досвід виконання аналогічних договорів» включають необґрунтовані та дискримінаційні вимоги до учасників, що приведе до обмеження конкуренції та порушення Замовником принципів закупівель, які визначені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаю видалити з вимог КІЛЬСІСНЕ ОБМЕЖЕННЯ автотранспорту та найманих робітників! привести зміст оголоження до вимог відповідно чинного законодавства!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2021 17:27
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Стосовно вашого твердження про те, що Оголошення нібито містить «Непрозорі вимоги»: оголошення про проведення спрощеної закупівлі розміщене на веб-порталі уповноваженого органу, міститься у відкритому доступі, та не містить жодної «непрозорої» вимоги.
Щодо другого питання: Закон не забороняє Замовникам самостійно більш детально встановити кваліфікаційні критерії, яким Учасники мають відповідати. В даному випадку мова йде про дитяче харчування, тому Замовником приділяється особлива увага питанню своєчасного забезпечення вихованців Закладу харчовими продуктами, враховуючи вищевикладене, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності мінімум 2 (двох) транспортних засобів, та достатньої кількості працівників для їх обслуговування.
Жоден пункт Оголошення не містить вимог щодо розфасовування масла у кількості саме по 27 одиниць до кожного автомобіля, як ви це стверджуєте.
Проте у випадку, якщо один із транспортних засобів постачальника вийде зі справного стану, необхідно щоб він мав можливість оперативно замінити цей транспортний засіб іншим, для своєчасного постачання продуктів харчування.
Закон не зобов'язує Замовника надавати «законодавче обгрунтування та економічний розрахунок» до кожної встановленої ним вимоги.
Стосовно прибутку потенційного учасника, вирішення даного питання не входить до компетенції Замовника, у разі, якщо участь у даній закупівлі є для вас економічно невигідною – ви не зобов'язані заключати договір із Замовником, проте збільшувати ваш потенційний прибуток за рахунок погіршення якості товару, або можливої затримки поставок у подальшому, що призведе до порушення графіку харчування дітей, які є вихованцями Закладу, чи взагалі залишення їх без необхідних продуктів, ми не можемо.
Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
ce6e8111061c40a28437bed02fbdbb04
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-003146-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Щодо наявності сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003, то згідно п. 7 ст. 21 ЗУ “Про безпечність та якість харчових продуктів”: Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи небезпечних факторів та контролю у критичних точках, НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ. Згідно Наказу від 31.10.2019 № 340 “Про прийняття та скасування національних стандартів” був прийнятий національний стандарт, гармонізований з міжнародними стандартами з наданням чинності з 01 грудня 2019 року ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» на заміну ДСТУ ISO 22000:2007. Таким чином у тексті тендерної документації міститься посилання на конкретні сертифікати НАССР, а саме: ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003, з яких один не є діючим стандартом. Замовник своєю обов’язковою вимогою про наявність у Учасника ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003 не дає змоги надати Учаснику у складі тендерної документації інший сертифікат, який є діючим, а саме ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Тому у мене не має сертифікатів, що вимагає Замовник - ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. Щодо наказу про створення групи НАССР, то у мене такого наказу немає, тому що я, як фоп є мікро підприємством з мінімальною кількістю найманих працівників (спрощена система оподаткування, єдиний податок друга група) та не маю достатньої кількості найманих працівників для створення вимогаємої Замовником групи НАССР, тобто я не маю можливості створити групу НАССР. щодо політики безпечності, то в відповідності до абз. 3 п.4 ст.4ˡ Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», де зазначено, що кожен орендар чи користувач приміщення, який його використовує з метою зберігання харчових продуктів тваринного походження – повинен отримати експлуатаційний дозвіл, без наявності якого забороняється здійснення господарської діяльності (п.4. частини 1 ст. 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до забезпечення та якості харчових продуктів») про що ВИМАГАЮ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ЗМІСТУ ОГОЛОШЕННЯ, що екплуатаційний дозвіл повинен мати саме учасник закупівлі, а не суб'ект що фактично викоривує потужності, це суперечить Закону зазначеному вище! план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003. Як зазначено вище сертифікати є застарілими і для виконання закупівлі не є обо'язковими, присутність ціх вимог замовника є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію оскільки не допускають до участі в закупівлі операторів ринку без наявності сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003. Вимагаю видалення з оголощення абзацу "... З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, зазначені в інформаційній довідці на вимогу пп. а, г, п. 1 ч. 5 даного розділу ТД та додатку № 7 до ТД (далі в цьому пп. - особа), запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; політику щодо безпечності харчових продуктів; план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати внутрішніх аудитів; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ 4161-2003...." У відповідності до Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у якому визначено наступні принципи здійснення публічних закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 10 статті 11 Закону зокрема визначено, що Уповноважена особа Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2021 16:39
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
По-перше, згідно з пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) тендер - це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Замовником проводиться спрощена закупівлі згідно статті 14 Закону, та спрощена закупівля не є тендером згідно з п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону, тому і «тендерної документації» не містить. Замовнику не зрозуміло, на яку тендерну документацію ви посилаєтесь, та яке відношення вона може мати до даної закупівлі.
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі дійсно містить технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Отримати такі документи може будь-яка організація, що працює у відповідності до таких стандартів, а їх наявність гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари.
Стосовно вашого вислову (далі – викопіювано): «Замовник не дає змоги надати інший сертифікат, тому у мене не має сертифікатів, що вимагає замовник», повідомляємо, що причинно-наслідковий зв'язок у даному випадку є іншим: Сертифікатів, які вимагаються Замовником в Оголошенні, ви не маєте не через те, що ми вимагаємо надання документів, передбачених та необхідних згідно з чинним Законодавством, а через те, що не змогли, чи не захотіли їх отримувати.
Ваші ствердження стосовно того, що дані сертифікати є застарілими, є такими, що не відповідають дійсності та не знаходять документального підтвердження.
Замовник жодним чином не дискримінує жодного з учасників, всі учасники, що відповідають вимогам чинного законодавства та мають необхідні дозвільні документи можуть прийняти участь у закупівлі на рівних умовах.
Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі.
Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги:
Задоволено