-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання листяних порід
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ".
Завершена
639 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 196.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 196.05 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 17:16 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
3c582cf081894491ba1816ba869e2cb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-005898-c.b1
Назва:
Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 20.04.2021 № 8496.pdf 27.05.2021 13:15
- Вимога на дискримінаційні умови тендерної документації від 27 05 2021р.pdf 27.05.2021 13:15
Дата подачі:
27.05.2021 13:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до ч.4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до п.3 ч.1 ст.16 Закону, замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, по-перше, замовник може вимагати як наявність аналогічного договору (одного), так і аналогічних договорів (декількох), а, по-друге, замовник зобов’язаний вимагати від учасника наявність таких аналогічних договорів саме за предметом закупівлі. Оскільки, в Законі немає чіткого визначення поняття «аналогічний договір», замовнику дозволяється встановити в тендерній документації власне визначення цього поняття, а також вимоги до того, який саме договір буде вважатися аналогічним, додаткові вимоги до предмету договору. Замовник на свій розсуд може встановлювати рамки відповідності письмових доказів критерію поняттю «аналогічний договір», але з урахуванням принципів здійснення закупівель.
При складанні тендерної документації та визначені необхідних вимог до учасників в рамках даної закупівлі, замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель тощо. Замовником самостійно обрано кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та зазначено інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленому критерію, а саме: Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (Деревина), а саме підтвердити повне виконання не менше 3-х аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Дана вимога жодним чином не порушує принципи публічних закупівель та не є дискримінаційною вимогою. Адже, предмет даної закупівлі визначено згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708. Крім того, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. Станом на 31.05.2021 року згідно інформації з сайту Державного агентства лісових ресурсів України тільки на території Черкаської області розташовано 14 постійних лісокористувачів. Будь-яких інших вимог щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) тендерна документація не містить.
Ваша вимога про наявність аналогічних договорів лише з організаціями бюджетної форми власності взагалі є безпідставною, оскільки тендерна документація замовника такої вимоги не містить, і, як наслідок, учасника не може бути відхилено з цієї підстави. А тому, Ваше посилання на рішення АМКУ в даному випадку не є доречним.
Крім того, Ваше звинувачення в порушенні замовником принципу відкритості та прозорості на всіх стадія закупівель є взагалі незрозумілим. Жодні права та законні інтереси особи учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, на які Ви посилаєтесь, замовником не порушено.
З огляду на зазначене, за результатами розгляду Вашої вимоги, замовник вважає Ваші звинувачення безпідставними, не обґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, а тому, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено