• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини вул. Центральної (від житлового будинку №133 до житлового будинку №201) у с. Володимирівка, Миколаївської області

Завершена

908 408.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 632.88 UAH
Період оскарження: 20.05.2021 17:04 - 26.05.2021 17:08
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА на рішення Уповноваженій особі

Номер: 094519efc4374f408524c7c598c9670a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-20-012173-b.c1
Назва: ВИМОГА на рішення Уповноваженій особі
Вимога:
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2021 №5, враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного підприємства «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» від 16 квітня N7 за результатами розгляду пропозиції учасника Приватне підприємство «Будзабезпечення» - визначено переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-ДК021:2015:45230000-8 — будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальному ремонту проїзної частини вул. Центральної (від житлового будинку №133 до житлового будинку №201) у с. Володимирівка, Миколаївської області» учасника торгів - Приватне підприємство «Будзабеспечення» (далі-переможець) та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Відповідно до ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Всупереч вимог Закону, замовником - Державним підприємством «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» договір про закупівлю з переможцем – приватним підприємством «Будзапезпечення» у строк, встановлений Законом не укладено. Натомість, 22.07.2021, протоколом №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, пропозиція учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -ДК021:2015-45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальному ремонту проїзної частини вул. Центральної (від житлового будинку №133 до житлового будинку №201) у с. Володимирівка, Миколаївської області –Приватне підприємство «Будзабеспечення» відхилена з таких підстав: 1.Замовнику стало відомо, що учасника Приватне підприємство «Будзабеспечення», який став переможцем в цій закупівлі, притягнуто до відповідальності за вчинення порушення, передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів та внесено в реєстр Антимонопольного Комітету України «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів». Під час прийняття рішення, уповноваженою особою залишено поза увагою, що рішення про притягнення Приватного підприємства «Будзабезпечення» до відповідальності за вчинення порушення, передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів внесено в реєстр Антимонопольного Комітету України «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів» ще 02.04.2021 і ця інформація не приховувалась переможцем. Звертаю увагу замовника на те, що статтею 13 Закону № 922-VIII визначено перелік процедур закупівель, зокрема до них відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, згідно статті 13 Закону № 922-VIII спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Рішення про відхилення прийнято на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тобто якщо учасник не надав документ, який замовник вимагав в оголошенні. Проте, згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальному ремонту проїзної частини вул. Центральної (від житлового будинку №133 до житлового будинку №201) у с. Володимирівка, Миколаївської області» (ДК 021:2015- 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оприлюдненого в електронній системі закупівель, замовником не вимагалось від учасників закупівлі надання інформації, довідки про притягнення до відповідальності за порушення Закону України «Про захист економічної конкуренції», або її відсутності. Пунктом 10.16. оголошення про проведення вищевказаної спрощеної закупівлі вимагалось надання довідки, складеної в довільній формі, в якій учасник зазначає про те, що Учасник не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». Відповідно до ст.1 Закону України «Про санкції» з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції). Санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність. Застосування санкцій не виключає застосування інших заходів захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави. Згідно ст.5 Закону України «Про санкції» пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування санкцій повинно містити строк їх застосування, крім випадків застосування санкцій, що призводять до припинення прав, та інших санкцій, які за змістом не можуть застосовуватися тимчасово. Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». До Приватного підприємства «Будзабезпечення» не застосовувались персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), що передбачені Законом України «Про санкції», тому пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, та була відхилена в порушення діючого законодавства України. Враховуючи викладене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь до Вас, як до замовника, з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Приватного підприємства «Будзабезпечення» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.1. У відвовідь на Вимогу учасника спрощеної закупівлі, Уповноважена особа Державного підприємства «Агенція місцевих доріг Миколаївської області, повідомляє, що згідно ст. 13 Закону 922-VIII на яку посилається учасник перелічені процедури закупівлі, та не зазначено спрощену закупівлю що дає змогу учаснику закупівлі вважати, що спрощена закупівля це не закупівля, але згідно п.28 ст.1 Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Спрощена закупівля проводиться із застосуванням електронної системи та проведенням аукціону, поняття викладені у ст. 13 Закону 922-VIII застосовуються для визначення закупівель, які відрізняються строками та сумами для визначення Замовником яку саме процедуру застосовувати при оголошені закупівлі, але що стосується відповідальності за вчинення субєктами господарювання порущень вчинених під час проведення торгів, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), стосується всіх торгів. 1.2. Під час прийняття рішення, уповноваженій особі не було відомо, що учасника притягнуто до відповідальності за вчинення порушення зазначеного вище, учасник приховав інформацію щодо вчинення порушення та внесення його в реєстр Антимонопольного комітету. Замовник зазначає, що Законом не передбачено, що Замовник повинен користуватись сайтом АМКУ для виявлення суб’єктів господарювання, які приховують інформацію стосовно притягнення відповідальності за зазначене порушення. Крім того, чинним законодавством не передбачено ведення АМКУ реєстру суб’єктів господарювання (учасників), які протягом останніх трьох років притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання органами АМКУ довідок про не притягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності. Відповідно до частини першої статті 56 Закону про захист економічної конкуренції рішення органів АМКУ, голів його територіальних відділень надається на виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб. Отже, такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники), які були (не були) притягнуті до відповідальності. Рішення Антимонопольного комітету обов’язкові до виконання. 1.3. Щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції на підставі п.1 ч.13. ст.14. Електронними майданчиками передбачено не усі підстави відхилення пропозицій, але судова практика наголошує вживати всі можливі заходи на майданчиках для усунення порушень, як з боку Замовників, так із боку учасників торгів (тендерів). Що було виконано Замовником, та надано роз’яснення з яких причин було відхиллено пропозицію. На підставі вищевикладеного Замовник вважає свої дії, стосовно відхилення пропозиції ПП «Будзабеспечення», обгрунтованими.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2021 15:48