-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень з метою встановлення медичного лінійного прискорювача в радіологічному корпусі КП «Волинський обласний медичний центр онкології» Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, вул. Тімірязєва, 1» (ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 15:27 - 26.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна вимоги до документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасника
Номер:
554c5f93dcc9487eae4a315438ada4a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-009771-b.b1
Назва:
Зміна вимоги до документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасника
Вимога:
В п. 15 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-20-009771-b надані наступні вимоги до документального підтвердження Учасниками закупівлі наявності досвіду виконання аналогічного договору:
«Підтвердити довідкою в довільній формі досвід проектування встановлення лінійних прискорювачів як реконструкція, капітальний ремонт або нове будівництво: не менш ніж 3-х робочих проектів в державних та комунальних закладах з наданням копії позитивного висновку експертизи по робочому проекту за останні 5-ть років.
Проектна організація або залучена субпідрядна організація має надати довідку в довільній формі щодо підтвердження досвіду з розрахунку біологічного захисту в державних та комунальних закладах: не менше 2-х розрахунків лінійних прискорювачів відкритого або закритого типів.»
У зв’язку зі специфічністю цих робіт та їх унікальністю, а також з врахуванням того, що на сьогоднішній день медична програма по вдосконаленню онкологічної допомоги з використанням сучасних лінійних прискорювачів тільки починає набирати оберти, вважаємо це дискримінаційною вимогою , та вимагаємо замінити вищенаведений текст п.15 в оголошенні на наступний:
«Підтвердити довідкою в довільній формі досвід проектування встановлення лінійних прискорювачів як реконструкція, капітальний ремонт або нове будівництво: не менш ніж одного робочого проекту в державних або/та комунальних закладах з наданням копії позитивного висновку експертизи по робочому проекту за останні 5-ть років.
Проектна організація або залучена субпідрядна організація має надати довідку в довільній формі щодо підтвердження досвіду з розрахунку біологічного захисту в державних та комунальних закладах: не менше одного розрахунку лінійних прискорювачів відкритого або закритого типів.»
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ на вимогу.pdf 26.05.2021 17:13
Дата подачі:
25.05.2021 18:05
Вирішення:
Щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів в рамках якого виконувались проектні роботи, то така вимога продиктована необхідністю замовлення проектних робіт саме у досвідченого учасника, який вже мав аналогічний досвід. Адже помилки та неточності проектувальних робіт неможливо виправити після здійснення будівництва і вони мають вплив не тільки на майнові збитки замовника, а й на безпеку людей.
Щодо Вашого твердження про специфічність та унікальність робіт - повністю не згодні. Медичний лінійний прискорювач не є унікальним обладнанням, а специфічність присутня в будь-якому, як медичному так і не в медичному обладнанні (тому воно і різниться між собою). При роботі з унікальним обладнанням включаються додаткові заходи згідно державних будівельних норм, що в свою чергу призводять до удорожчання будівельно-монтажних робіт. Медичний лінійний прискорювач є спеціалізованим та дорогим обладнанням, а не унікальним. Таким чином це ще раз підвереджує нашу необхідність замовлення проектних робіт саме у досвідченого учасника, який вже мав аналогічний досвід та розуміє різницю при визначенні термінів та понять.
Щодо вимоги зменшення критерію аналогічних договорів - повністю не згодні так, як необхідність вдосконалення онкологічної допомоги з використанням сучасних лінійних прискорювачів була завжди у тих медичних закладах, хто піклувався цією проблемою. На території України є значна кількість медичних закладів, де вже встановлені і успішно діють медичні лінійні прискорювачі. Розуміючи, що встановлення ЛП не так поширене, як, наприклад, встановлення КТ, тому в вимозі підтвердження досвіду розширені часові рамки до п’яти років, при цьому зменшена кількісна вимога до трьох робочих проектів. Виконання даної вимоги дозволить нам ознайомитися з реалізованими проектами та отримати повну інформацію про фаховість, відповідальність та насамперед можливість взаємодіяти з іншими організаціями та установами виконавця робіт.
Виходячи з цього вимога щодо досвіду проектування встановлення лінійних прискорювачів як реконструкція, капітальний ремонт або нове будівництво: не менш ніж 3-х робочих проектів в державних та комунальних закладах з наданням копії позитивного висновку експертизи по робочому проекту за останні 5-ть років залишається без змін.
Щодо вимоги зменшення критерію досвіду з розрахунку біологічного захисту - повністю не згодні так як на теперішній час є медичні лінійні прискорювачі як закритого так і відкритого типів та виконавець повинен чітко розуміти в чому різниця при проведенні розрахунку. Помилка в розрахунку призведе до подальшого фатального прийняття рішень проектувальником. Помилка в розрахунку призводе до ураження людей чи до здорожчання будівельно-монтажних робіт. Виходячи з цього, вимога досвіду з розрахунку біологічного захисту в державних та комунальних закладах: не менше 2-х розрахунків лінійних прискорювачів відкритого або закритого типів залишається без змін.
Отже, на підставі вище викладеного пункт 15 Оголошення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень з метою встановлення медичного лінійного прискорювача в радіологічному корпусі КП «Волинський обласний медичний центр онкології» Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, вул. Тімірязєва, 1» (ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, а отже не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, тобто не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено