-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264»
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Завершена
113 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 567.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 567.60 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 15:16 - 26.05.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
27e7f37141b94716bd9d6a72fc62bcdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002416-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. 17/06
Від 17.06.2021 р.
Замовник: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
50071 Україна, Дніпропетровська область
м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2021-05-20-004136-a
«Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264»
ІД: dff5b734475240dc93c25c32568a9879
ВИМОГА
щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції
та визнання переможця
Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (надалі - Замовник) 20.05.2021 р. було розпочато спрощену процедуру закупівлі – «Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264» Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-05-20-004136-a.
Взяти участь у відповідному тендері та надали свою тендерну пропозицію наступні Учасники:
1. ТОВ «БУДСТАР-КР», ЄДРПОУ 37272598;
2. ТОВ «Прогрессор», ЄДРПОУ 37272781;
3. ТОВ «БФ Стройлюкс», ЄДРПОУ 42046346.
Замовником згідно протоколу № 12 від 16.06.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БФ Стройлюкс» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті детального розгляду документів ТОВ «БФ Стройлюкс» Замовник дійшов висновку, що пропозиція ТОВ «БФ Стройлюкс» відповідає усім кваліфікаційним вимогам..
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БФ Стройлюкс» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, в статті.14. п.20. ЗУ "Про публічні закупівлі" вказано - «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку»
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ТОВ «БФ Стройлюкс» в складі пропозиції надав не в повному обсязі документи, що вимагалися Замовником, а саме відсутні наступні документи:
1. Відповідно до Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» п.1. Замовником зазначено надання – «Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ (розпорядження) про призначення та/або протокол зборів засновників);. ТОВ «БФ Стройлюкс» надав у складі пропозиції документи на підтвердження Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та копію Статуту від 05.07.2018 року, який, у відповідності до вимог діючого законодавства, не можна розглядати як, належні чинні (діючі) документи – Статут підприємства. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII, який повністю замінює застарілі норми Закону «Про господарські товариства», в частині регулювання їх діяльності та правового статусу товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників, визначено обов’язкове приведення статутів товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю у відповідність до його вимог, на протязі одного року з дня набрання даним Законом чинності, а саме у строк до 17.06.2019 року. Статут ТОВ «БФ Стройлюкс» не має «кода описа» в Реєстрі. Враховуючи положення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» ТОВ «БФ Стройлюкс» зобов’язаний був прийняти статут у новій редакції згідно норм діючого законодавства . Таким чином, Статут ТОВ «БФ Стройлюкс» та його положення, на час подання пропозиції є такими, що не відповідають положенням Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», є не чинним, не діючим, та не приведеним у відповідність до вимог чинного законодавства. Тому наданні документи на підтвердження Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не є дійсними та чомусь уповноважена особа Замовника Артемчук Анжела, як самопроголошений експерт з можливої фальсифікації, не виявила «Ознак фальсифікації».
Таким чином, відповідно до п.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «БФ Стройлюкс», порушив вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» п.2. Замовником зазначено надання – «Довідка у довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (іншого документу), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі». ТОВ «БФ Стройлюкс» надав у складі пропозиції «Довідка у довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту» та копію Статуту від 05.07.2018 року, який, у відповідності до вимог діючого законодавства, не можна розглядати як, належні чинні (діючі) документи – Статут підприємства. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року №2275-VIII, який повністю замінює застарілі норми Закону «Про господарські товариства», в частині регулювання їх діяльності та правового статусу товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їхстворення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників, визначено обов’язкове приведення статутів товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю у відповідність до його вимог, на протязі одного року з дня набрання даним Законом чинності, а саме у строк до 17.06.2019 року. Статут ТОВ «БФ Стройлюкс» не має «кода описа» в Реєстрі. Враховуючи положення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» ТОВ «БФ Стройлюкс» зобов’язаний був прийняти статут у новій редакції згідно норм діючого законодавства. Таким чином, Статут ТОВ «БФ Стройлюкс» та його положення, на час подання пропозиції є такими, що не відповідають положенням Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», є не чинним, не діючим, та не приведеним у відповідність до вимог чинного законодавства. Тому надана Довідка у довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту не є дійсною та чомусь уповноважена особа Замовника Артемчук Анжела, як самопроголошений експерт з можливої фальсифікації, не виявила «Ознак фальсифікації».
Таким чином, відповідно до п.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «БФ Стройлюкс», порушив вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі пропозиції» п.2 У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: п.п.2.2. Кошторисна документація, складена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, пояснювальна записка, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат). ТОВ «БФ Стройлюкс», надав підсумкову відомість ресурсів в якій вказано обладнання та транспортні засоби, а саме «Дрилі електричні»; «Перфоратори електричні»;, які згідно Довідки ТОВ «БФ Стройлюкс» № 52-т від 27.05.2021 р. про наявність інструментів та обладнання - відсутні, та не будуть використовуватись для надання послуг. З огляду на зазначене вище та поданих ТОВ «БФ Стройлюкс» розрахунків ціни, його пропозиція не відповідає вимогам технічного завдання. ТОВ «БФ Стройлюкс» пропонує завищену та не підтверджену ціну пропозиції, зазначаючи в ціні механізми, машини та роботи, які не будуть використовуватись для надання послуг. Уповноважена особа Замовника Артемчук Анжела і зараз не виявила «Ознак фальсифікації».
Таким чином, відповідно до п.2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощено їзакупівлі, ТОВ «БФ Стройлюкс», порушив вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
4. ТОВ «БФ Стройлюкс» надав «Протокол загальних зборів» № 05/07-18 від 05.07.2018 р. – Порядок денний п.3 Про зміну місцезнаходження товариства. Де в Розділі «Вирішили» зазначено п.3 «Визначити нове місцезнаходження Товариства: 50049, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Спаська будинок 12/1. Але в документах наданих в пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс» («Протокол загальних зборів»; «Сертифікат ISO»; «Ліцензія»; «Виписка»; «Витяг з реєстру платників єдиного податку» зазначаються три різні адреси. А саме: 1. 50049, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Спаська будинок 12/1; 2. 50084, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, просп. 200-річчя Кривого Рогу 17а; 3. 04116, Київська область, м. Киів, вул. Старокиївська будинок 10-г. Навіть в статуті ТОВ «БФ Стройлюкс», який не є чинним, немає адреси ТОВ «БФ Стройлюкс». Зважаючи на вищенаведене, неможливо встановити яка кількість підприємств надавало пропозицію від ТОВ «БФ Стройлюкс» і взагалі де вони знаходяться. Та уповноважена особа Замовника Артемчук Анжела, як самопроголошений експерт з можливої фальсифікації, не виявила і цих кричущих «Ознак фальсифікації».
Таким чином, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «БФ Стройлюкс», порушив всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. Надані у складі пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс» файли PDF, мають явні ОЗНАКИ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ. А саме: файли були редаговані (злиття, зміна місць окремих сторінок об’єднаних файлів), мають різний шрифт, масштаб, похил тексту, накладення тексту один на один. Як, такий знаний фахівець з ознак фальсифікації Артемчук Анжела, не побачила цих явних ознак фальсифікацій, з яких неможливо встановити достовірність поданої інформації. Як і не побачила вона та інші «Ознаки фальсифікації» у зовсім випадково виграних за останній час, більш ніж 70-ти тендерів, саме ТОВ «БФ Стройлюкс» у Замовника відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради.
Дії Замовника про визнання ТОВ «БФ Стройлюкс» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс» Учасник ТОВ «Будстар-КР» приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «БФ Стройлюкс» переможцем, оскільки пропозиція ТОВ «БФ Стройлюкс» »не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» вважає, що Замовником під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «БФ Стройлюкс» та визнання ТОВ «БФ Стройлюкс» переможцем, були грубо порушені вимоги діючого законодавства України, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій та бездіяльності Замовника.
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» в зв’язку з неодноразовим, систематичним порушенням законодавства України, Закону України «Про публічні закупівлі» змушений звертатися ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ТА ДО СУДОВОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИ.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної в місті ради скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «БФ Стройлюкс» ЄДРПОУ 42046346, відповідно до Протоколу № 12 від 16.06.2021 р. на закупівлю «Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264» Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-05-20-004136-a.
Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2021 22:19
Вирішення:
Відповідно до положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відділом освіти виконкому районної у місті ради здійснюються закупівлі товарів та послуг за державні кошти для підпорядкованих дошкільних та загальноосвітніх закладів освіти району у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Уповноваженою особою вивчено Вашу вимогу, за результатами чого повідомляємо:
Уповноважена особа діє виключно на підставі та в межах чинного законодавства України.
Керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою було детально та змістовно вивчено пропозицію ТОВ «БФ Стройлюкс». За результатами розгляду було встановлено, що пропозиція «БФ Стройлюкс» відповідає вимогам зазначеним в оголошенні до закупівлі «Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264».
В свою чергу, посилання на порушення вимог оголошення ТОВ «БУДСТАР-КР» є необгрунтованими, відповідно до наступного:
1. У складі оголошення до закупівлі не міститься вимоги про надання Учасником в складі пропозиції копії статуту. Отже, посилання на порушення вимог закупівлі у цій частині є безпідставними.
2.У складі пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс» наявні всі необхідні документи, які вимагаються в оголошенні до закупівлі. В тому числі наявне обладнання, яке зазначено у копії документів (довідка №52-т від 27.05.2021 р. «обладнання, працівники, лист-згода.PDF»)
3. Закон України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в вихідних документах зазначена та адреса, яка була місцем реєстрації юридичної особи на час отримання того чи іншого документа.
4. Надані у складі пропозиції ТОВ «БФ Стройлюкс» документи у форматі PDF не містять ознак підробки та фальсифікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
2e9fffe9e70c481085393938536c373d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002416-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»
50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057
Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua
Вих. 11/21
Від 09.06.2021 р.
Замовник:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної
у місті ради
50071 Україна Дніпропетровська область
м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 32
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2021-05-20-004136-a «Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264»
ІД: dff5b734475240dc93c25c32568a9879
ВИМОГА
щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції
Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (надалі - Замовник) 20.05.2021 р. було розпочато спрощену процедуру закупівлі – «Поточний ремонт кабінету сурдопедагога на виконання громадського бюджету проект № 23 «Крок на зустріч світу звуків» в ДНЗ № 264» Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2021-05-20-004136-a.
ТОВ «БУДСТАР-КР» виявив бажання взяти участь у спрощеній процедурі закупівлі та надав свою пропозицію.
Замовником згідно протоколу № 2 від 08.06.2021 р. пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено в зв’язку з таких підстав: «Тендерна документація ТОВ «БУДСТАР-КР» не відповідає умовам оголошення Замовника, так як містить ознаки фальсифікованості в частині вихідного номеру, дати документа та адресата».
Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
ТОВ «БУДСТАР-КР» надав в пропозиції документи, які повністю відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник керується невідомими поняттями, надуманими, вигаданими, нічим не обґрунтованими причинами, проти законними діями. Наклепним вчинком, який зовсім не має відношення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» Замовник посилається на пп.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про Публічні закупівлі». Пп.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про Публічні закупівлі» містить наступну інформацію: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Але Замовник в протоколі відхилення №2 від 08.06.2021 р. не зазначив, яку саме вимогу порушив Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР».
Відповідно до п.16. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Вимоги до електронних копій документів: Електронні копії документів повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень. Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пропозиція Учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис керівника/уповноваженої особи Учасника….»
Таким чином, Замовником жодним доказом не доведено, не обгрунтовано та документально не підтверджено, яким чином оформлена та подана пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» впливає на зміст Пропозиції.
Замовником ніде не зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі і в п.16, на який посилається Замовник в протоколі відхилення, про «ЯКІСЬ ОЗНАКИ ФАЛЬСИФІКОВАНОСТІ». Як на суб’єктивну думку уповноваженої особи Замовника Артемчук Анжели проявились ОЗНАКИ ФАЛЬСИФІКОВАНОСТІ, на яких підставах та повноваженнях, зовсім не зрозуміло. Та яке відношення її думка про ОЗНАКИ ФАЛЬСИФІКОВАНОСТІ має до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Закону України «Про Публічні закупівлі» та чинного законодавства України.
Пропозиція, ТОВ «БУДСТАР-КР», повністю відповідає Вимогам до предмета спрощеної закупівлі та вимогам діючого законодавства, а також є найбільш економічно вигідною. Таким чином, пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій та бездіяльності Замовника.
У випадку не задоволення Вимоги ТОВ «БУДСТАР-КР» № 10/21 від 09.06.2021 р. Замовником, ТОВ «БУДСТАР-КР» змушений буде звернутися до органу, що здійснює КОНТРОЛЬ НАД ЗАМОВНИКОМ, ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ, ТА ДО СУДОВОЇ ВЛАДИ.
Враховуючи вищезазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БУДСТАР-КР»,
ВИМАГАЄ:
1. Скасувати Замовником протокол №2 від 08.06.2021 р., яким розглянуто та відхилено пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР».
2. Розглянути пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» повторно та визнати ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем Закупівлі.
Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 22:44
Вирішення:
Відповідно до п. 15 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням уповноваженої особи відповідно до протоколу № 62 від 20.05.2021, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-20-002416-a (далі – Оголошення), пропозиція електронних торгів подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження документів.
Відповідно до п. 16 Оголошення документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень.
Відповідно до положень Додатку 2 до Оголошення Учасник спрощеної закупівлі завантажує документи в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат).
Проте уповноваженою особою при вивченні документів, наданих Учасником у складі пропозиції встановлено, що Учасник спрощеної закупівлі завантажив деякі документи які не є сканованими, а містять накладення тексту.
Так, за результатом детального візуального огляду завантажених документів у PDF форматі вбачається, що вони не скановані з оригіналів. Крім того, чітко видно, що у верхній частині деяких документів нанесено текст, зображення якого є відмінним від зображення загального тексту документу, видно межі та чіткі границі нанесеного тексту. Крім того, текст, нанесений поверх тексту, розміщеного на документі, має інший розмір, зображення та фон (відрізняється від загального тексту документу).
Вищевикладене унеможливлює встановити відповідність інформації, розміщеної в документі, чи є вона актуальною та достовірною на час подання Учасником пропозиції, оскільки справжні реквізити документів (їх вихідну дату) закрито текстом, нанесеним зверху. При цьому вищезазначене видно «не озброєним оком».
Так, у складі пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» надано наступні документи, які в порушення вимог оголошення подано не у сканованому вигляді, тобто не скановано з оригіналів, а вони містять накладення тексту, які виділяються як окремий елемент зображення, вбачається різниця шрифту, дефекти печатних елементів тексту (незбіг шрифту додрукованого і початкового текстів), викривлення малюнка друкованих елементів тексту (різниця в розміщенні друкованих знаків за вертикаллю (незбіг напряму лінії рядка), нахилом, відстанню між літерами в додрукованому і початковому текстах:
- електронний файл «Лист-гарантія щодо дотримання норм чинного законодавства.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Лист щодо робіт без отримання авансового платежу.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Лист про ознайомлення з проектом договору.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Лист - згода на обробку персональних даних _1_.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка щодо цін закупівлі.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка щодо погодження учасника.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про переможця.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про не залучення субпідрядних організацій.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про наявність працівників.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про наявність обладнання.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про застосування заходів із захисту довкілля.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про вид _предмет_ діяльності.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Довідка про відповідальність.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «Гарантійний лист про на відповідність запропонованих послуг.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
- електронний файл «ВІДОМОСТІ про учаснмка.pdf» - містять накладення тексту у зазначенні реквізитів документу – дати та вихідного номеру та адресата, якому адресовано документ;
Враховуючи вищезазначені порушення учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» вимог Оголошення, уповноваженою особою було прийнято правомірне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.06.2021 15:35
Задовільнена:
Ні