Капітальний ремонт укосів віконних та дверних прорізів в Селятинському ЗЗСО I-III ст. ім. О.Зайця по вул. Шкільній, 3 в с. Селятин Путильського району Чернівецької області.
Місцезнаходження замовника: 59131, Чернівецька обл., Путильський район, село Селятин, вулиця Шкільна, будинок 3. Категорія замовника: згідно п.1 ч.4 ст.2 закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
230 170.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.85 UAH
Період оскарження:20.05.2021 14:45 - 26.05.2021 14:28
Вимога
Відхилено
Корупційна складова , конфлікт інтересів
Номер:4ef17ffca7944a44a506f8df29e8e181
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-20-008487-b.a2
Назва:Корупційна складова , конфлікт інтересів
Вимога:
Ваша вимога нам з Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Отже ми Вам прописали свої зауваження, щоб не було того , що ми не звертались до Вас до аукціону.
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.05.2021 12:22
Вирішення:Дана вимога не вимагає нам з Вами підписувати спільний акт оглядин і навіть зустрічатись, а лишень здійснити огляд об’єму робіт по місцю виконання. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну виконання робіт, якщо не були на об’єкті де потрібно виконувати роботи. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:733cc7447fa44e03bf99832c617d065e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-20-008487-b.b1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Просимо вилучити пункт. Здійснити огляд об’єму робіт по місцю виконання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.05.2021 14:19
Вирішення:Дана вимога не являється дискриминаційною, адже кожен учасник має можливість здійснити огляд об'єму робіт по місцю виконання. Вона необхідна для виключення необхідності подальшого заключення додаткових договорів.