-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Ноутбуки
Завершена
326 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 14:32 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c737c0c6f66340088305df162711d94c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008144-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановні Замовники. В листі від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, зазначається наступне: "Наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»". Таким чином, якщо перевірити накладений нами електронний підпис, там чітко видно, що він базується на кваліфікованому сертифікаті відкритих ключів, що, в свою чергу, дозволено використувати до 31.12.2021р. постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Опираючись на це, було порушенно наші законні права та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Тому ми вимагаємо відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та повернути на розгляд. Інакше ми змушені будемо звертатись до відповідних органів задля захисту наших законних прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 12:04
Вирішення:
Добрий день.
Дякуємо Вам за вимогу-запитання.
Учасник має право підписувати свої пропозиції як КЕП так і УЕП, але тільки якщо це передбачено тендерною документацією/умовами закупівлі Замовника, тобто необхідно дивитись на те, яку вимогу, що до накладання електронного підпису прописав замовник в Тендерній документації.
В нашій тендерній документації було вказане наступне:
- Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Ця вимога також не стосується учасників, які подають у складі тендерної пропозиції документи у формі електронних документів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Якщо ж Замовником вимагається підписати пропозицію КЕП, то Учасник має підписати КЕП.
Тому перед поданням пропозиції потрібно уважно прочитати вимоги документації Замовника щодо підписання пропозиції та перевірити свій підпис, щоб він також відповідав вимогам документації.
Офіційне посилання на Prozorro Інфобокс:
https://infobox.prozorro.org/articles/yakim-pidpisom-uchasniki-mayut-pidpisati-propoziciyu-v-prozorro
Дякуємо вам.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог із тендерної документації
Номер:
f214a9e798a8456da0e370bf015f8b89
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008144-b.b2
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог із тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно Вашої відповіді на вимогу № UA-2021-05-20-008144-b.b1 від 27 травня 2021 12:41, при розгляді пропозицій учасників, вимога стосовно надання протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразок товару (продукції) що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю не буде враховуватись як підстава для відхилення пропозиції учасника.
Керуючись нормою частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючі Вагу відповідь на вимогу № UA-2021-05-20-008144-b.b1 від 27 травня 2021 12:41, повторно просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити вимоги "На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразок товару (продукції) що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразок товару надається безкоштовно для проведення перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі.", передбачені Розділом V частиною другою п. 4, Розділом ІІІ частиною 6 п. 3 тендерної документації, а також перевірити всю тендерну документацію на наявність відповідних вимог на виключити їх.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 15:21
Вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо Вам за повторне запитання/вимогу. Як ми повідомили в попередній відповіді, дана вимога не буде враховуватись при оцінці пропозицій учасників. Наразі ми прибрали дану вимогу з тендерної документації, тому Ви можете сміло приймати участь у даному тендері. Всі інші вимоги в тендерній документації встановлені відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" і не несуть жодного дискримінаційного характеру.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
230a4e618e64438685ceb030463f0fac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-008144-b.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник.
Розділом V частиною другою п. 4 та Розділом ІІІ частиною 6 п. 3 тендерної документації встановлена наступна вимога:
"На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразок товару (продукції) що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразок товару надається безкоштовно для проведення перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі."
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону...
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Вимога замовника щодо надання одного зразку не гарантує надання в подальшому якісного товару.
постачання якісного товару гарантують зовсім інші речі:
1) Якісно виписані технічні вимоги;
2) Включення цих технічних вимог у якості додатку до договору;
3) Контроль виконання договору з боку учасників.
Якість товару гарантується наданою специфікацією, вірними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що встановлюються у тендерній документації замовников.
Відповідної позиції дотримується Міністерство економіки України у свої відповідях на запити №513/2017, 560/217, 440/2017, в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, а також колегія АМКУ у своїх рішеннях (зокрема № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b), зазначає, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу Вас внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги щодо надання зразку товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 12:41
Вирішення:
Добрий день.
Дякуємо Вам за запитання та зауваження.
При розгляді пропозицій учасників, вимога стосовно надання протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразок товару (продукції) що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю не буде враховуватись як підстава для відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так