• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. за СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Модернізація із заміною ліфтового обладнання у житловому будинку №81 на вул. Пасічній (1 під’їзд) у м.Львові (капітальний ремонт))

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення. КЕКВ 3131

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2021 14:02 - 26.05.2021 08:00
Вимога
Вирішена

стосовно відповіді Замовника

Номер: 32564adec66e4d57b8c9d1812c4dd509
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-20-003561-c.b2
Назва: стосовно відповіді Замовника
Вимога:
Шановний замовник! Якщо ж, з Вашої точки зору, наведені нами аргументи не є достатніми для задоволення нашої вимоги, а вказані вами підстави відхилення нашої пропозиції є такими, що суттєво порушують вимоги оголошення про проведення даної спрощеної процедури закупівлі та суттєво впливають на зміст пропозиції, з метою дотримання статті 5 Закону, просимо Вас, так само добросовісно, неупереджено та уважно, вивчити документацію другого учасника. Повідомляємо Вам про невідповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури у документах ТОВ «АРМ-ЕКО»: 1. ТОВ «АРМ-ЕКО» завантажило свою пропозицію 01.06.2021 року, а 28.05.2021 року закінчився термін дії сертифікату відповідності щодо ЕЛЕМЕНТІВ БЕЗПЕКИ ліфтового обладнання! Отже учасник подав у складі пропозиції документ, який на момент подання пропозиції був уже не чинним. Наданий лист пояснення не змінює той ФАКТ, що УЧАСНИКОМ НАДАНІ НЕЧИННІ ДОКУМЕНТИ. 2. Всупереч вимогам п. 13 додатку 2 Учасником НЕ НАДАНО у складі пропозиції ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО ЛОКАЛЬНОГО КОШТОРИСУ. Форми документів, які входять до складу проектно-кошторисної документації затверджені ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Так відомість ресурсів до локального кошторису наведена у додатку Д до "Правил визначення вартості будівництва" Національного стандарту України визначена формою №1а. У складі пропозиції ТОВ «АРМ-ЕКО» такий документ ВІДСУТНІЙ. Надана ними підсумкова відомість ресурсів є іншим документом. 3. Учасником НЕ НАДАНО ДОВІДКУ ПРО НЕСКОЄННЯ ЗЛОЧИНУ. Згідно умов п.17 лист згода на обробку персональних даних надається згідно осіб, щодо яких подано інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання. Так як учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних від Єдіна А.А. то мав подати щодо нього і інформацію про відсутність звинувачення у скоєнні злочину або засудження до кримінального покарання. 4. Згідно п. 2.5 додатку 2 до Довідки прикладаються скановані копії трудових книжок (перша сторінка та останні сторінки з відповідними потрібними записами) та копії наказу про призначення КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА та копії протоколів про проходження перевірки знань по електробезпеці та охороні праці. Учасником не надано копії протоколів про проходження перевірки знань по електробезпеці наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов Е.І., Сидорня Ж.В., Надієвець О.А., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Вітюк О.В., Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Українець С.В., Ніколайчук І.А., Кучеренко О.О., Бондарчук П.С., Коробейко Д.П. Учасником не надано копії протоколів про проходження перевірки знань по охороні праці наступних працівників: Шибрук В.І., Крисалов Е.І., Чалюк Б.О. (інженер з охорони праці), Сидорня Ж.В., Надієвець О.А., Білик Б.М., Шимків М.Б., Огібовський О.Д., Коновальчук Р.В., Вітюк О.В., Єдін А.А. (уповноважена особа, керівник підприємства), Пащук І.Л., Мартисюк О.В., Волосевич В.А., Лисенко І.В., Самофалов А.П., Нієвін М.С., Гульт М.Ю., Кравченко П.В., Ніколайчук І.А., Коробейко Д.П. Також учасником не надано листи пояснення щодо законних підстав ненадання таких документів. 5. Учасник не надав додаткову угоду, що є невід’ємною частиною договору №196/16 від 27.06.2019 року, що не вiдповiдає вимогам пункту 3.2 роздiлу 3 додатку N 2 до оголошення. Сума договору №196/16 від 27.06.2019, який учасник долучив на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, становить 1210208,40. Загальна сума виконання згідно довідки Кб-3 та актів виконаних робіт Кб-2в за даним договором становить 1204239,60. Тобто або цей договір не виконаний, або була укладена додаткова угода, яку учасник не надав. В будь-якому випадку його пропозиція в цій частині не вiдповiдає вимогам пункту 3.2 роздiлу 3 додатку N 2 до оголошення. На підставі вказаних недоліків у тендерній документації ТОВ «АРМ-ЕКО» ви, як уповноважена особа маєте відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам оголошення про спрощену процедуру закупівлі. Наша пропозиція була відхилена Вами через меншу кількість невідповідностей, які були ще й менш суттєвими ніж у ТОВ «АРМ-ЕКО».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно зауважень щодо пропозиції учасника ТОВ "АРМ-ЕКО" вказаних у Вашій вимозі, повідомляємо, що у разі виявлення не відповідностей при розгляді документів поданих у складі пропозиції - такого учасника буде відхилено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 196d2b272e4f406a8f99b1dcb5a88530
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-20-003561-c.a1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Уповноваженій особі Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради Р. Космина Вимога ПРОТОКОЛОМ № 7 СП-2/2 від 10.06.2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради вами було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» з таких підстав: 1. Учасник в складі своєї пропозиції не надав сканований лист-вiдгук з оригiналу вiдповiдно до вимог пiдпункту 3.5,2 пункту 3.5 роздiлу 3 додатку N 2 до оголошення. 2. Учасник в складi своєї пропозицiї не завантажив додатки зазначенi в умовах Договору вiд 12 квiтня 2016 року N 62 та Договору вiд 12 квiтня 2016 року N 67, а саме: додаток N 2 _ кошторисна документацiя, що не вiдповiдає вимогам пункту 3.2 роздiлу 3 додатку N 2 до оголошення. 3. Учасником надано довiдку про залучення субпiдрядної (субпiдрядних) органiзацiй не у вiдповiдностi до змiсту встановленого пiдпунктом 19.2 пункту 19 додатку N 2 до оголошення. 4. Учасник в складi пропозиції при завантаженнi кошторисної документацiї не надав розрахунок загально-виробничих витрат визначений розрахунково-аналiтичним методом на пiдставi обгрунтованої їх величини та структури, яка склалася в органiзацiї учасника за попереднiй звiтнiй перiод, але не бiльше нiж показники, рекомендованi вiдповiдно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 вiдповiдно до вимог пiдпункту 1.5 пункту 23 додатку N 2 до оголошення Ми не погоджуємось із таким рішення і просимо Вас переглянути рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» у зв’язку із тим, що вказані підстави не є достатньо вагомими для дискваліфікації пропозиції, а виявлені невідповідності суттєво не впливають ні на зміст пропозиції, ні на її ціну, з огдяду на наступне: Щодо першої підстави повідомляємо, що: Вказана вами невідповідність є технічною помилкою при скануванні з ОРИГІНАЛУ документу був обраний режим сканування чорно-білий замість кольорового. Дана помилка є виключно формальною та такою, що не впливає на зміст пропозиції і не змінює факту наявності позитивного досвіду виконання аналогічного договору і ФАКТУ наявності позитивного відгуку від Замовника! Ви, як Замовник, можете скористатись вашим ЗАКОННИМ правом та звернутись до нас, як до учасника, за уточненням інформації і ми надамо вам на підтвердження наявності оригінал відгуку від замовника, або ж Ви можете звернутись до ЛКП «Львівсвітло» за підтвердження надання ними відгуку і факту виконання нами робіт, що вказані у ньому. Таким чином ви здійсните дану закупівлю за принципами вказаними у ст.5 Закону та зможете неупереджено та об’єктивно розглянути нашу пропозицію та провести спрощену процедуру максимально ефективно і, при цьому, зекономини кошти громади. Щодо другої підстави повідомляємо, що: Нами у складі пропозиції надано скан-копію аналогічних договорів, а саме Договір від 12 квiтня 2016 року N 62 та Договору вiд 12 квiтня 2016 року N 67. Згідно умов цих договорів додатком №2 до них є «Договірна ціна, кошторисна документація». Умовами договору не визначено які саме види (форми) документів входять до цього переліку кошторисної документації. Отже завантаживши у складі пропозиції Договірні ціни до вказаних договорів та кошторисні документи, а саме Підсумкову відомість ресурсів (Пусконалагоджувальні роботи), Підсумкову відомість ресурсів (Основні об’єкти будівництва), акти приймання виконаних робіт за грудень 2016 року, Акт на придбання обладнання, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати до кожного з таких договорів, ми виконали умову оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Замовник не може вимагати надавати якісь інші кошторисні документи, які чітко не вказані в умовах договору, навіть якщо він вкладає інше значення і інший перелік документів у поняття «кошторисна документація». Отже твердження про невідповідність нашої пропозиції умовам оголошення є неправомірним у цій частині. Щодо третьої підстави повідомляємо, що: Запропонований Вами у оголошені зміст довідки про залучення субпідрядника (п.19.1 Додатку 2) стосується залучення субпідрядних організацій в обсязі НЕ менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. Запропонований Вами у оголошені зміст довідки про незалучення субпідрядника (п.19.2 Додатку 2) стосується учасників, які НЕ залучатимуть субпідрядні організації. ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» не планує залучати до виконання робіт за даною процедурою закупівлі підрядних організацій в обсязі НЕ менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. Отже ми не повинні надавати довідку за змістом згідно п.19.1 Додатку 2. В той же час довідку за формою згідно п.19.2 Додатку 2 ми також не повинні подавати так як ми плануємо залучити субпідрядника в обсязі МЕНШЕ ніж 20 відсотків, а таку довідку подають учасники, які взагалі не планують залучати субпідрядників. У зв’язку із тим, що Вами не визначена форма довідки для учасників, які залучатимуть субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, ми, як Учасник, надали довідку у довільній формі для підтвердження наміру залучити субпідрядну організацію. З огляду на вищевказане вважаємо, що ми не порушували вимог оголошення про проведення спрощеної процедури у цій частині і форма довідки не впливає на факт залучення або незалучення учасниками субпідрядних організацій. Щодо четвертої підстави повідомляємо, що: У складі нашої пропозиції наявні скановані копії таких документів: 1. Загальновиробничі витрати на будову згідно ДСТУ-Н Б.Д. 1.1-1:2013 2. Файл Розрахунки №№ 1-4 прямі і загальновиробничі витрати в якому у п.1.7 вказано розмір загальновиробничих витрат. 3. Пояснювальна записка у якій зокрема вказано, що Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників ДСТУ. Додатково повідомляємо, що Розрахунок загальновиробничих витрат визначений нами розрахунково аналітичним методом на пiдставi обгрунтованої їх величини та структури, яка склалася в органiзацiї учасника за попереднiй звiтнiй перiод. Згідно наведеної у пояснювальній записці показники розраховані відповідно до усереднених показників ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а отже є не бiльшими нiж, рекомендованi вiдповiдно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Оголошення не містить вимог щодо надання, у складі пропозицій учасників, окремо розрахунків величини показників та структури, яка склалася в органiзацiї учасника за попереднiй звiтнiй перiод. Враховуючи вищевказане ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ», як учасник спрощеної процедури, в повній мірі виконав вимогу замовника в цій частині і відтак відхилення пропозиції учасника з такої підстави є неправомірним. Важливо відмітити, що ціна нашої пропозиції на 194 000,00 грн. нижча за ціну пропозиції іншого учасника. Отже відхилення її Замовником з таких необґрунтованих причин призведе до надмірного розтрачання коштів громади на суму 194 тисяч гривень! Це порушує всі основні принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на наведені нами аргументи щодо неправомірності відхилення нашої пропозиції вимагаємо: 1. відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» затверджене 2. Встановити, що пропозиція ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3. Визначити ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» переможцем процедури закупівлі. Керуючись ст. 14 Закону З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ», як учасник спрощеної закупівлі, звертається - до замовника з вимогою про відміну рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції, - до органу, що здійснює контроль над замовником, а саме до міського голови м.Львів Андрія Садового - у разі незадоволення вимог рішення та дії замовника будуть оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку - повідомлення про порушення, допущені замовником у даній процедурі закупівлі надсилаємо до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Замовник, при здійсненні своєї діяльності у публічних закупівлях, керується безпосередньо чинними законодавством України, яке є необхідним для об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовник відхиляє таку пропозицію. При розгляді поданих Товариством з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" (код ЄДРПОУ: 31724919) документів у складі пропозиції було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі. Відповідно до умови оголошення, зазначених у пункті 3.2 частини 3 додатку №2 до оголошення, Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. В складі своєї пропозиції, Учасником було завантажено Договір від 12 квітня 2016 року №62 та Договір від 12 квітня 2016 року №67, в умовах котрих було зазначено, що невід'ємною частиною даних договорів являються три додатки, а саме: Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, Додаток №2 - Договірна ціна, кошторисна документація, Додаток №3 - Календарний план виконання робіт. Додаток №2, а саме: кошторисна документація не була завантажена Учасником в складі своєї пропозиції. Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.06.2004 №117, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 липня 2004 року за №889/9488, Про затвердження Правил визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства, зокрема частини третьої "Склад та види кошторисної документації", для визначення кошторисної вартості ремонтних робіт складається кошторисна документація. Відповідно до пункту 3.2 частини 3, кошторисна документація на ремонт складається з: зведення витрат (у разі потреби), зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, об'єктних та локальних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту (складається необов'язково), кошторисних розрахунків на окремі види витрат, кошторисів на проектні та вишукувальні роботи. Учасником не було надано наступних необхідних документів, які входять до кошторисної документації на ремонт: локального кошторису, об'єктного кошторису, відомостей ресурсів до локального кошторису, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту, кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Повідомляємо. що відповідно до частини першої Правил визначення вартості робіт з ремонту устаткування та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства, ці Правила носять обов'язковий характер при визначенні вартості ремонту устаткування та обладнання, який здійснюється із залученням коштів державного та місцевих бюджетів або коштів державних підприємств, установ і організацій. Оскільки, відповідно до умов договору від 12 квітня 2016 року №62 та договору від 12 квітня 2016 року №67, джерелом фінансування являється місцевий бюджет, вони безпосередньо підпадають під дію цих Правил. Відповідно до національного стандарту, розробленого на заміну ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" методом перегляду з розробленням відповідного національного стандарту (ДСТУ), підставою для розроблення якого є Закон України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми", постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 471 "Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року" та прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, чинний з 2014-01-01, Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надають визначення поняттям локальний кошторис, об'єктний кошторис, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва. Локальний кошторис - це первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об'єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації. Об'єктний кошторис - це кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури у цілому і об'єднує у своєму складі підсумкові дані з локальних кошторисів на окремі види будівельних робіт. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва - це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об'єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва складається на основі об'єктних кошторисів, об'єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Згідно з частиною першою ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, цей Стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Оскільки, відповідно до умов договору від 12 квітня 2016 року №62 та договору від 12 квітня 2016 року №67, джерелом фінансування являється місцевий бюджет, вони безпосередньо підпадають під дію цих Стандартів. З приводу розрахунку загально-виробничих витрат визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період, але не більше ніж показники, рекомендовані відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, інформуємо, що відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405, Про прийняття національних стандартів, було прийнято з наданням чинності з 1 січня 2014 року національні стандарти, розроблені ТОВ "Науково-виробнича фірма "Інпроект". Одним з цих стандартів являється ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", в підпункті 4.3.1 пункту 4.3 якого визначено, що при визначені ЗВВ у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:- заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник 1 блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник 3 блоку ЗВВ). Також, підпунктом 4.3.3. пункту 4.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції Учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Таким чином, від учасників у складі пропозицій вимагалось надання розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників 1 та 3 блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), тобто з наданням у складі пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом показників 1 та 3 блоку ЗВВ по об'єкту замовлення, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Додатково просимо звернути увагу на моніторинги процедур закупівель, в результаті яких, Державною Аудиторською Службою України було встановлення порушення з наведених вище причин, та в подальшому розірвано договір на вимогу висновку Держаудитслужби. Щодо сканування листа-відгуку у обраному Вами чорно-білому форматі замість кольорового повідомляємо, що ця помилка справді може вважатися формальною та такою, що не впливає на зміст пропозиції. Відповідно до вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”, учасник зазначає у пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Оголошенням було визначено спосіб подачі зазначеної інформації. Подана Учасником інформація не відповідає встановленим Оголошенням вимогам. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, Учасник мав можливість у період уточнення інформації звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням інформації, однак Учасник не використав таку можливість. Відповідно до вище наведених причин, вимушені повідомити, що, Учасником ТзОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" було допущено суттєві помилки при поданні пропозиції, які роблять дану пропозицію не відповідною до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі. Так, відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Замовник відхиляє таку пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено