-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга із встановлення систем протипожежного захисту Тернопільської початкової школи "Ерудит" Тернопільської міської ради на бульварі Д. Галицького,3А в м.Тернополі
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). .
Завершена
370 949.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 854.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 854.80 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 12:27 - 01.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації УПО в Тернопільській області
Номер:
623edabb1e954efd8c9d53ffc5d9e609
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.a8
Назва:
Оскарження дискваліфікації УПО в Тернопільській області
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), скасувати рішення оформлене протоколом від 12.08.2021 про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга word 20.08.2021 15:16
- Додаток 1 20.08.2021 15:17
- Додаток 2 20.08.2021 15:17
- Додаток 3 20.08.2021 15:17
- Додаток 4 20.08.2021 15:17
- Додаток 5 20.08.2021 15:17
- Додаток 10 20.08.2021 15:17
- Додаток 11 20.08.2021 15:17
- Додаток 6 20.08.2021 15:17
- Скарга pdf 20.08.2021 15:17
- Додаток 7 20.08.2021 15:17
- Додаток 8 20.08.2021 15:17
- Додаток 9 20.08.2021 15:17
- рішення від 26.08.2021 № 19313.pdf 27.08.2021 12:57
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.09.2021 №14088.pdf 08.09.2021 18:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2021 № 21013.pdf 16.09.2021 14:24
- рішення від 15.09.2021 № 21013.pdf 20.09.2021 15:07
- Пояснення по суті скарги.pdf 31.08.2021 12:55
- Пояснення по суті скарги.docx 31.08.2021 12:55
- рішення _1119.pdf 31.08.2021 12:55
- рішення від 06.04.2021 _7040.pdf 31.08.2021 12:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 16:22
Дата розгляду скарги:
03.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 12:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.09.2021 15:07
Скарга
Відхилено
Оскарження обрання переможця
Номер:
399ecfe2a762453283e391bd3df05f41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.a7
Назва:
Оскарження обрання переможця
Скарга:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
10.06.2021 Замовником було прийнято рішення (протокол розгляду тендерної пропозиції Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – Скаржник).
По наведеному рішенню Уповноваженою особою всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимогам тендерної документації (далі-ТД) Замовника, неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, оскільки зазначені у протоколі розгляду документи завантажені у складі тендерної документації, підстави про відхилення тендерної пропозиції Замовником були відсутні, а ціна Скаржника самою економічно вигідною.
16.06.2021 року Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС».
Скаржник не погоджуючись з рішенням Замовника про обрання Переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС», звернувся зі скаргою до Уповноваженого органу.
Рішенням № 15652 від 09 липня 2021 року,скаргу було задоволено,зобов’язано Замовника скасувати рішення про обрання Переможця.
Замовник на виконання рішення скасував всі рішення у процедурі закупівлі, але 16.07.2021 Замовник знову розміщає на веб-порталі Уповноваженого Органу протокол б/н від 16.06.2021 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника за тих самих підстав, які були в скасованому рішенні, не надавши 24 години на усунення невідповідностей відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі.
У цій скарзі оскаржуються порушення процедури закупівлі Замовником, які не були предметом розгляду.
16.07.2021 Замовник на підставі протоколу від 16.06.2021 розгляду тендерної пропозиції Скаржника, відхилив пропозицію Скаржника відповідно до абз.1 ч.3 ст.22, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
20.07.2021 Замовником на підставі протоколу від 20.01.2021 прийняв рішення про обрання переможцем ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» та на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір.
Строк на подання скарги пропущено не було.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція вказаного учасника не відповідає умовам кваліфікаційного критерію встановленого Замовником у Тендерній документації, з огляду на факти, що викладені нижче. При цьому, визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» мала бути відхилена Замовником, порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
16.07.2021 Замовник знову розглядає тендерну пропозицію ТОВ «Безпека ЮМОС» та надає йому 24 години на усунення невідповідностей тендерної пропозиції в частини наявності та підтвердження документально матеріально-технічної бази, а саме:
Замовник у рішенні встановив, що Учасник надав довідку згідно встановленої форми, проте у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відображають основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника, а саме відсутня інформація про пістолет монтажний та дриль електричний.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця А) відобразити основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника, а саме: пістолет монтажний та дриль електричний.
Для підтвердження інформації зазначеної у таблиці А учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, використовуються на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» в строки встановлені Замовником на веб-порталі Уповноваженного органу розмістив оновлену довідку про матеріально-технічно базу та на підтвердження права власності та користування до довідки було завантажено видаткову накладну №ПП -109 від 09 липня 2021 року (день проголошення резолютивної частини постанови № 16562 від 09.07.2021 АМКУ) щодо придбання у ФОП Данилюк О.Я. пістолету монтажного My Tools Pro+,621 FT та дриль електричний Crown CT 10129.
Тобто, враховуючи наведене у ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» на момент розкриття пропозицій 07 червня 2021 взагалі не було зазначених вище інструментів та тендерна пропозиція ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» містить недостовірну інформацію та не відповідає тендерній документації Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, та обрання Переможцем Учасника, у якого тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД Замовника, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом, вбачаються ознаки корупційного правопорушення та анти конкурентних узгоджених дій між Замовником та ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» враховуючи послідовність дій.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та обрання Переможцем іншого Учасника, з підстав, наведених у протоколі розгляду, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), скасувати рішення оформлене протоколом від 20.07.2021 про обрання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Безпека ЮМОС», у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
Додатки:
Рішення АМКУ №15652 від 09.07.2021
Протокол від 16.06.2021
Протокол від 20.07.2021
Довідка з інвентаризаційним описом та видаткової накладною від 09.07.2021 ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження резутатів обрання переможця 23.07.2021 13:39
- Довідка МТБ_ інвентаризаційний опис_ видаткова някладна 23.07.2021 13:39
- кваліфікація ТП Безпека ЮМОС 23.07.2021 13:40
- Протокол розгляду від 16.06.2021 ТП УПО 23.07.2021 13:40
- рішення АМКУ від 09.07.2021 №15652 23.07.2021 13:40
- рішення від 27.07.2021 №17056.pdf 28.07.2021 10:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2021 №17958.pdf 06.08.2021 15:30
- рішення від 05.08.2021 №17958.pdf 10.08.2021 18:16
- Пояснення Замовника по суті скарги 29.07.2021 16:26
- Пояснення Замовника по суті скарги 29.07.2021 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2021 13:19
Дата розгляду скарги:
05.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 10:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.08.2021 18:16
Скарга
Виконана замовником
Оскарження відхилення пропозиції УПО
Номер:
d003b69c52014a2394610421d3b81380
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.a6
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції УПО
Скарга:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
10.06.2021 Замовником було прийнято рішення (протокол розгляду тендерної пропозиції Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – Скаржник).
По наведеному рішенню Уповноваженою особою всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимогам тендерної документації (далі-ТД) Замовника, неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, оскільки зазначені у протоколі розгляду документи завантажені у складі тендерної документації, підстави про відхилення тендерної пропозиції Замовником були відсутні, а ціна Скаржника самою економічно вигідною.
16.06.2021 року Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС».
Скаржник не погоджуючись з рішенням Замовника про обрання Переможцем ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС», звернувся зі скаргою до Уповноваженого органу.
Рішенням № 15652 від 09 липня 2021 року,скаргу було задоволено,зобов’язано Замовника скасувати рішення про обрання Переможця.
Замовник на виконання рішення скасував всі рішення у процедурі закупівлі, але 16.07.2021 Замовник знову розміщає на веб-порталі Уповноваженого Органу протокол б/н від 16.06.2021 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника за тих самих підстав, які були в скасованому рішенні, не надавши 24 години на усунення невідповідностей відповідно до вимог законодавства про публічні закупівлі.
У цій скарзі оскаржуються порушення процедури закупівлі Замовником, які не були предметом розгляду.
16.07.2021 опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник протокол від 16.06.2021 розгляду тендерної пропозиції Скаржника,з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до абз.1 ч.3 ст.22, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто Скаржник дізнався про порушення свого права 16.07.2021, строк на подання скарги пропущено не було.
20.07.2021 Замовником на підставі протоколу від 20.01.2021 обрано переможцем ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» та на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція вказаного учасника не відповідає умовам кваліфікаційного критерію встановленого Замовником у Тендерній документації, з огляду на факти, що викладені нижче. При цьому, визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» мала бути відхилена Замовником, порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Замовник 16 липня 2021 повторно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16 червня 2021, який Замовником був скасований на виконання Рішення № 15652 від 09 липня 2021 АМКУ.
Підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовником було невиконання умов тендерної документації Замовника в частини невиконання Скаржником:
1. п.2.1. ,п.п.2.3. п.2, п.п.3.2. п.3 Розділу 3 ТД, щодо не надання банківської гарантії;
2. п.5.3. Розділу 5 ТД, щодо ненадання довідки з обслуговуючого банку;
3. п.5 Приміток ТД, щодо ненадання довідки про достовірність інформації.
По пунктам 1,2 у складі тендерної пропозиції наявні банківська гарантія,довідка з обслуговуючого банку в цій частині пропозиція відхилена безпідставно.
Щодо до пункту 3 про надання довідки про достовірність інформації.
Розділами 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», 4 «Подання та розкриття пропозиції», 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника не передбачено надання Учасником довідки про достовірність інформації у складі тендерної пропозиції.
Прошу звернути увагу,що Скаржник є суб’єктом державного сектору економіки, вся інформація про діяльність якої є відкритою та у вільному доступі в мережі ІНТЕРНЕТ та на будь-який запит як юридичних та фізичних осіб.
Разом з тим відповідно до п.п.2 п.5.3. Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до абз.5 п.п.1 п.6 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник в порушення вимог ТД Замовника, ч.4 ст.22, ч.9,11 ст. 26, ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагалось надання довідки яка не передбачена законодавством про публічні закупівлі, не містилась у відповідних розділах ТД Замовника та не було надано можливості Скаржнику усунути невідповідності тендерної пропозиції, у зв’язку з чим пропозиція Скаржника відхилена неправомірно.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом, вбачаються ознаки корупційного правопорушення та антиконкурентних узгоджених дій між Замовником та ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» враховуючи послідовність дій.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та обрання Переможцем іншого Учасника, з підстав, наведених у протоколі розгляду, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), скасувати рішення оформлене протоколом від 16.06.2021 про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Банківська гарантія ПДФ 23.07.2021 13:35
- Оскарження результатів торгів 23.07.2021 13:35
- Довідки з обслуг банків 23.07.2021 13:35
- Протокол розгляду від 16.06.2021 23.07.2021 13:35
- Кваліфікація ТП від 20.07.2021 23.07.2021 13:35
- Рішення АМКУ №15652 від 09.07.2021 23.07.2021 13:35
- Банківська гарантія Архів 23.07.2021 13:35
- рішення від 27.07.2021 № 17074.pdf 28.07.2021 12:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2021 № 17967.pdf 06.08.2021 15:35
- рішення від 05.08.2021 №17967.pdf 10.08.2021 16:33
- Пояснення Замовника по суті скарги 29.07.2021 16:21
- Пояснення Замовника по суті скарги 29.07.2021 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2021 13:19
Дата розгляду скарги:
05.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 12:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.08.2021 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2021 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БЕЗПЕКА ЮМОС" переможцем процедури закупівлі, рішення від 05.08.2021 № 17967-р/пк-пз виконано.
Скарга
Скасована
Оскарження результату торгів
Номер:
1d3482ed77aa4705a3a815a1218b2ac3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.c5
Назва:
Оскарження результату торгів
Скарга:
Оскарження результату торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Банківська гарантія 22.07.2021 15:41
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.07.2021 15:42
Скарга
Скасована
Квитанція
Номер:
393b8d84a2b84cd9b6cb746a72c5cf46
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.b4
Назва:
Квитанція
Скарга:
Квитанція про оплату скарги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.06.2021 12:43
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
4d7ecf57666d46228ef54f6fe10dcf51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
10.06.2021 Замовником було прийнято рішення (протокол розгляду тендерної пропозиції Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – Скаржник).
По наведеному рішенню Уповноваженою особою всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимогам тендерної документації (далі-ТД) Замовника, неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, оскільки зазначені у протоколі розгляду документи завантажені у складі тендерної документації, підстави про відхилення тендерної пропозиції Замовником були відсутні, а ціна Скаржника самою економічно вигідною.
16.06.2021 року Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС».
Скаржник дізнався про порушення своїх прав унаслідок рішення Замовника саме 16.06.2021. Отже, строк на подання скарги пропущено не було.
Скаржник не погоджується з рішення Замовника про обрання Переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС» і вважає, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області, чим порушено принципи здійснення закупівель визначені в ч. 1 ст. 5 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «Безпека ЮМОС» не відповідає ТД Замовника, та повинна бути відхилена Замовником, з огляду на таке:
1. Відповідно п.п.5.3 п.5 розділу 5 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен на підтвердження можливості виконати договір подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)».
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файли «Довідка про відкриття рахунку.pdf» та «Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf» лише на один банківський рахунок IBAN № UA573387830000026003057002840 відкритий в АТ «Приватбанк», проте в довідці з ДФС файл «Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf» зазначено відкриття додаткових рахунків в цьому ж банку, та зокрема в АТ «Райффайзен Банк Аваль» № UA1238080500000026001545807, на які учасник не надав довідку про відкриття рахунків та відсутності заборгованості по кредитам, що не відповідає вимогам ТД Замовника.
Тобто, Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана недостовірна інформація. Прошу звернути увагу на той факт,що надана інформація стосовно наявності працівників у Переможця також не узгоджується з документами у складі тендерної пропозиції Переможця. Надано наказ № 78 від 15.12.2020 «Про прийняття на посаду Рапацького Олександра на посаду інженера», № 15 від 31.03.2021 «Про прийняття на роботу Симчишина Віктора на посаду електромонтера», також містяться протоколи №3 від 22.09.2020 та № 4 від 28.09.2020 засідань комісії Переможця про перевірку знань працівників Рапацького Олександра, який був прийнятий на роботу тільки 15.12.2020, Симчишина Віктора, який був прийнятий на роботу 31.03.2021 року, тобто Переможцем надана недостовірна інформація щодо працівників.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
2.Відповідно п.1 розділу 3 ТД : «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD («DOC»)або EXCEL («XLS»), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника, а також у разі якщо документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи.)
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Звіт 1-ДФ.pdf », який не засвідчений підписом та печаткою уповноваженої особи, що не відповідає вимогам даного пункту ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
3.Відповідно п.1 розділу 3 ТД : «Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі «PDF» або «JPEG» одним або декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними та належним чином посвідченими.»
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Кошторис.pdf», в якому сьома та восьма сторінки розмиті, не мають чітких літер та можуть мати подвійне трактування, що суперечить вимогам даного пункту ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
4. Відповідно додатку 2 ТД, Учасник у скаду тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,яка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника».
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис.pdf», в якому в підсумковій відомості ресурсів зазначено обладнання, яке буде використовуватися під час виконання ним роботи, а саме дриль електрична, пістолет монтажний, однак дане обладнання відсутнє в довідці про наявність матеріально-технічної бази файл «Довідка МТБ.pdf » та відсутнє на балансі підприємства файл «Інвентаризаційний опис БЮ.pdf, що свідчить про неможливість Учасником виконання робіт та не відповідність кваліфікаційним критеріям встановленому в додатку 2 ТД Замовника.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
5. Відповідно п.1розділу 2 додатку 2 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про наявність ІТР повинен надати копії особових медичних книжок (ОМК) працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг зі встановлення систем пожежної сигналізації, затверджених наказом МОЗ України 21.10.2013р. № 150.
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Медичні книжки 2021.pdf», в якому надає копії ОМК працівників однак, які не відповідають наказу МОЗ України 21.10.2013р. № 150, а саме: у пункті 2 ОМК відсутнє зазначення характеру виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» також відсутні відомості про результати медичних обстежень лікарями-спеціалістами, лабораторних та рентгенологічних досліджень, відмітки про перенесені інфекційні хвороби, заліки з санітарного мінімуму і дані про профілактичні щеплення.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
6. Відповідно п.1розділу 2 додатку 2 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про наявність ІТР повинен надати сканкопіїсвідоцтв про підвищення кваліфікації працівників, які залучатимуться до надання послуг зі встановлення систем пожежної сигналізації.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав фай «Свідоцтва_про_підвищення_кваліфікації_працівників.pdf», в якому відсутнє свідоцтво на керівника робіт Рапацького О.В., який відповідно до посадової інструкції викладеною в Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників та затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.10.2007 N 583 приймає безпосередню участь у виконанні робіт.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
7.Відповідно п.6 розділу 3 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
- проектом плану фінансування робіт.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект плану фінансування робіт.pdf», який не відповідає наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року N 2, так як відповідно п.3.5 даного документу «Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, джерел фінансування». Інформація наведена Переможцем у файлі «Проект календарного графіку.pdf» не співпадає з Проектом плану фінансування робіт, що не відповідає кваліфікаційним критеріям ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
8.Відповідно п.3 розділу 4 ТД Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції проект договору подається в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку № 5 до даної документації»
Учасник в складі тендерної пропозиції надає файл «Проект договору.pdf» однак без зазначених в договорі додатків «Розрахунок договірної ціни» та «Графік виконання робіт», що відповідно п.14 Договору є невід’ємною його частиною.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, та обрання Переможцем Учасника, у якого тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД Замовника, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та обрання Переможцем іншого Учасника, з підстав, наведених у протоколі розгляду, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), скасувати всі рішення прийняті після розгляду тендерних пропозицій, в тому числі рішення про обрання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Безпека ЮМОС», у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
3. У випадку неможливості усунення порушень процедури закупівлі, зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), відмінити процедуру закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.06.2021 12:44
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e44237ea90404c1da3af8ad61cd20d24
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
10.06.2021 Замовником було прийнято рішення (протокол розгляду тендерної пропозиції Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – Скаржник).
По наведеному рішенню Уповноваженою особою всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі, вимогам тендерної документації (далі-ТД) Замовника, неправомірно було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, оскільки зазначені у протоколі розгляду документи завантажені у складі тендерної документації, підстави про відхилення тендерної пропозиції Замовником були відсутні, а ціна Скаржника самою економічно вигідною.
16.06.2021 року Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір та обрання переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС».
Скаржник дізнався про порушення своїх прав унаслідок рішення Замовника саме 16.06.2021. Отже, строк на подання скарги пропущено не було.
Скаржник не погоджується з рішення Замовника про обрання Переможцем ТОВ «Безпека ЮМОС» і вважає, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області, чим порушено принципи здійснення закупівель визначені в ч. 1 ст. 5 Закону, тендерна пропозиція ТОВ «Безпека ЮМОС» не відповідає ТД Замовника, та повинна бути відхилена Замовником, з огляду на таке:
1. Відповідно п.п.5.3 п.5 розділу 5 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен на підтвердження можливості виконати договір подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами)».
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано файли «Довідка про відкриття рахунку.pdf» та «Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf» лише на один банківський рахунок IBAN № UA573387830000026003057002840 відкритий в АТ «Приватбанк», проте в довідці з ДФС файл «Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf» зазначено відкриття додаткових рахунків в цьому ж банку, та зокрема в АТ «Райффайзен Банк Аваль» № UA1238080500000026001545807, на які учасник не надав довідку про відкриття рахунків та відсутності заборгованості по кредитам, що не відповідає вимогам ТД Замовника.
Тобто, Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана недостовірна інформація. Прошу звернути увагу на той факт,що надана інформація стосовно наявності працівників у Переможця також не узгоджується з документами у складі тендерної пропозиції Переможця. Надано наказ № 78 від 15.12.2020 «Про прийняття на посаду Рапацького Олександра на посаду інженера», № 15 від 31.03.2021 «Про прийняття на роботу Симчишина Віктора на посаду електромонтера», також містяться протоколи №3 від 22.09.2020 та № 4 від 28.09.2020 засідань комісії Переможця про перевірку знань працівників Рапацького Олександра, який був прийнятий на роботу тільки 15.12.2020, Симчишина Віктора, який був прийнятий на роботу 31.03.2021 року, тобто Переможцем надана недостовірна інформація щодо працівників.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
2.Відповідно п.1 розділу 3 ТД : «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису), окрім тих, що подаються у форматі WORD («DOC»)або EXCEL («XLS»), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника, а також у разі якщо документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи.)
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Звіт 1-ДФ.pdf », який не засвідчений підписом та печаткою уповноваженої особи, що не відповідає вимогам даного пункту ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
3.Відповідно п.1 розділу 3 ТД : «Електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Документи та інформація тендерної пропозиції, які обґрунтовано визначені учасником конфіденційними відповідно до вимог чинного законодавства можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі «PDF» або «JPEG» одним або декількома файлами. У такому випадку такі документи та інформація, подаються у вигляді окремого файлу та не розкриваються. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними та належним чином посвідченими.»
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Кошторис.pdf», в якому сьома та восьма сторінки розмиті, не мають чітких літер та можуть мати подвійне трактування, що суперечить вимогам даного пункту ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
4. Відповідно додатку 2 ТД, Учасник у скаду тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,яка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника».
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл «Кошторис.pdf», в якому в підсумковій відомості ресурсів зазначено обладнання, яке буде використовуватися під час виконання ним роботи, а саме дриль електрична, пістолет монтажний, однак дане обладнання відсутнє в довідці про наявність матеріально-технічної бази файл «Довідка МТБ.pdf » та відсутнє на балансі підприємства файл «Інвентаризаційний опис БЮ.pdf, що свідчить про неможливість Учасником виконання робіт та не відповідність кваліфікаційним критеріям встановленому в додатку 2 ТД Замовника.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
5. Відповідно п.1розділу 2 додатку 2 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про наявність ІТР повинен надати копії особових медичних книжок (ОМК) працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг зі встановлення систем пожежної сигналізації, затверджених наказом МОЗ України 21.10.2013р. № 150.
Переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «Медичні книжки 2021.pdf», в якому надає копії ОМК працівників однак, які не відповідають наказу МОЗ України 21.10.2013р. № 150, а саме: у пункті 2 ОМК відсутнє зазначення характеру виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» також відсутні відомості про результати медичних обстежень лікарями-спеціалістами, лабораторних та рентгенологічних досліджень, відмітки про перенесені інфекційні хвороби, заліки з санітарного мінімуму і дані про профілактичні щеплення.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
6. Відповідно п.1розділу 2 додатку 2 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про наявність ІТР повинен надати сканкопіїсвідоцтв про підвищення кваліфікації працівників, які залучатимуться до надання послуг зі встановлення систем пожежної сигналізації.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав фай «Свідоцтва_про_підвищення_кваліфікації_працівників.pdf», в якому відсутнє свідоцтво на керівника робіт Рапацького О.В., який відповідно до посадової інструкції викладеною в Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників та затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.10.2007 N 583 приймає безпосередню участь у виконанні робіт.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
7.Відповідно п.6 розділу 3 ТД Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
- проектом плану фінансування робіт.
Переможець у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект плану фінансування робіт.pdf», який не відповідає наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року N 2, так як відповідно п.3.5 даного документу «Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією, календарними графіками виконання робіт, титульним списком будови (об'єкта), а також домовленість між Підрядником та Замовником щодо умов розрахунків за виконані роботи та послуги, порядку надання авансів, джерел фінансування». Інформація наведена Переможцем у файлі «Проект календарного графіку.pdf» не співпадає з Проектом плану фінансування робіт, що не відповідає кваліфікаційним критеріям ТД.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
8.Відповідно п.3 розділу 4 ТД Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції проект договору подається в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку № 5 до даної документації»
Учасник в складі тендерної пропозиції надає файл «Проект договору.pdf» однак без зазначених в договорі додатків «Розрахунок договірної ціни» та «Графік виконання робіт», що відповідно п.14 Договору є невід’ємною його частиною.
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД Замовника в цій частині та підлягає відхиленню.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, та обрання Переможцем Учасника, у якого тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД Замовника, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Скаржника бути визнаним переможцем процедури закупівлі та укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та обрання Переможцем іншого Учасника, з підстав, наведених у протоколі розгляду, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та недискримінацію учасників, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), скасувати всі рішення прийняті після розгляду тендерних пропозицій, в тому числі рішення про обрання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Безпека ЮМОС», у процедурі закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
3. У випадку неможливості усунення порушень процедури закупівлі, зобов'язати Замовника, в особі КУ Тернопільська школа «Ерудит»(код ЄДРПОУ: 23596633), відмінити процедуру закупівлі, оголошення № UA- 2021-05-20-002722-c.
Примітка:
1. Платіж за подання скарги здійснено електронними засобами, що не дають можливості додати платіжне доручення на момент завантаження скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 25.06.2021 12:09
- Скарга ПДФ 25.06.2021 13:44
- квитанція про оплату 25.06.2021 13:44
- рішення від 30.06.2021 № 14635 + лист Замовнику.pdf 01.07.2021 14:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 №15652.pdf 12.07.2021 14:18
- рішення від 09.07.2021 №15652.pdf 14.07.2021 18:00
- Пояснення по суті скарги 06.07.2021 16:14
- Пояснення по суті скарги.docx 06.07.2021 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 13:03
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:04
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2021 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасував рішення про визначення ТОВ "БЕЗПЕКА ЮМУС" переможцем процедури закупівлі, рішення №15652-р/пк-пз від 09.07.2021 виконано
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
80da5c0ba9774647aa7611f95432ae94
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-002722-c.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати такий документ як сертифікат ISO 14001:2015- Системи екологічного менеджменту.
Щодо вищезазначеного сертифікату варто зазначити, що законодавчий обов’язок на їх отримання відсутній, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації.
Перелiк товару який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава - Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. за № 194/31646). В результатi аналiзу Перелiку встановлено, що послуги і продукцiя, яка є предметом закупiвлi, не входить в Перелiк та не пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу обов'язкової сертифiкацiї не надаютъся.
Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно - правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратив чинність зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46 - 93 “ Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації.
Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів порушує гарантований ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип недискримінації учасників.
Зокрема, вищезазначене підтверджує і практика АМКУ, а саме:
• рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 (http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=102688&schema=main);
• рішення 303-р/пк-ск від 19.02.2016 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d6915c7d4b28.pdf);
• рішення 457-р/пк-ск від 03.04.2015 (https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691458baae7.pdf);
• рішенням 17230-р/пк-пз від 14.09.2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001496-c).
Аналогічні висновки містить і судова практика.
Крім цього, надання цього документу у складі пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому вимога щодо його надання є неправомірною. Варто зазначити і те, що виготовлення даного сертифікату потребує значних матеріальних і часових ресурсів, оскільки вони видаються після проходження аудиту, що займає більше місяця. Крім цього, проведення аудиту є ускладненим через карантин у зв'язку з COVID-19. Тому учасники, у яких відсутній зазначений сертифікат позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі. При цьому не зрозуміло, яке відношення має даний сертифікат до предмету закупівлі чи яким чином гарантує якісне виконання договору про закупівлю. З огляду на це, вимоги щодо вищезазначеним сертифікатів спрямована на свідоме штучне звуження кола учасників, які зможуть взяти участь у процедурі закупівлі, що свідчить про корупційну складову та грубо порушує принцип максимальної економії при здійсненні закупівлі. Крім цього, зазначена вимога порушує норму ч.6 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Тому доцільним є виключення із умов ТД вимоги щодо надання вищезазначеного сертифікату або доповнення ТД умовами, відповідно до яких у разі відсутності вищезазначеного сертифікату в учасника, ним подається довідка, у якій зазначаються причини відсутності цього сертифікату.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо внесення відповідних змін до тендерної документації. У випадку невнесення відовідних змін ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для вирішення даного питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 15:27
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У тендерній документації передбачено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії сертифікатів ISO 9001:2015- Система управління якістю, ISO 14001:2015- Системи екологічного менеджмент. Наявність сертифікату ISO 9001 в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту допомагає учасникам правильно побудувати процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість даного предмету закупівель. Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному. Наявність вказаного сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у учасника впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, Замовником сформовані дані вимоги з метою отримання якісних послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.06.2021 00:04