-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення)
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення)
Завершена
410 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 051.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 051.40 UAH
Період оскарження:
20.05.2021 09:24 - 26.05.2021 10:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА на дискримінаційні дії уповноваженої особи Ющенко Тетяни Сергіївни.
Номер:
8aa0b7fc3cf246b7994f11e5324bc2d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-000939-b.b3
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні дії уповноваженої особи Ющенко Тетяни Сергіївни.
Вимога:
Відповідно до інструкції з підготовки пропозицій до оголошення про проведення спрощеної щодо закупівлі: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення) учасники повинні були накласти КЕП на пропозицію, проте Пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» підписана удосконаленим підписом, що не відповідає умовам інструкції та законодавству в цілому. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. (лист Міністерства знаходиться за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv)
Також, згідно із роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та
сільського господарства України № 1126/2020 (розміщене за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=269393bd-4ae4-4f85-8c55-
25c3886d0c34&lang=uk-UA) аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того
самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту
22 частини першої статті 1 Закону.
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" надано договори в яких код Єдиного
закупівельного словника не відповідає коду закупівлі, а отже учасником не підтверджено
досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до чинного законодавства України.
Відповідно до інструкції з підготовки пропозицій до оголошення про проведення
спрощеної щодо закупівлі: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного
устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи
оповіщення) учасники у складі пропозиції повинні надати розрахунок пропозиції вартості у
програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції
(договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Договірна ціна.
• Пояснювальна записка.
• Локальний кошторис.
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів.
• Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх
величини і структури підприємства Учасника. Обґрунтовуючи дані та розрахунки
додаються.
В пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» відсутні обґрунтовуючи
загальновиробничих та адміністративних витрат.
Також, необхідно додати, що при уважному вивчені розрахунків до пропозиції
встановлено, що учасник навмисно не врахував вартість проектів (в технічному завданні
позиції 29, 53, 81) у своїй тендерній пропозиції, чим порушив найголовніший принцип
закупівельного законодавства, такий як добросовісна конкуренція серед учасників.
Так, Замовник навмисно в технічному завданні зазначив необхідність проектів,
для збільшення очікуваної вартості та, вдповідно можливості надати перевагу
лобійованому учаснику який не врахував вартість проектів в пропозицію, цим самим
мав перевагу на аукціоні.
Прийнявши пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ»,
замовник демонструє корупційні дії та зловживання службовим становищем.
ЩОДО ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ ВЕТО
Відповідно до інструкції з підготовки пропозицій до оголошення про проведення
спрощеної щодо закупівлі: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного
устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи
оповіщення) учасники повинні були накласти КЕП на пропозицію, проте Пропозиція
ТОВ «ВЕТО» підписана удосконаленим підписом, що не відповідає умовам інструкції та
законодавству в цілому.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України
повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО
з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може
вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО
з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист
Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим
електронним підписом. (лист Міністерства знаходиться за посиланням:
https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodolektronnih-
pidpisiv)
Також, згідно із роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1126/2020 (розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=269393bd-4ae4-4f85-8c55-25c3886d0c34&lang=uk-UA) аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. ТОВ «ВЕТО» надано договори в яких код у Єдиного закупівельного словника не відповідає коду закупівлі, а отже учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до чинного законодавства України.
Відповідно до інструкції з підготовки пропозицій до оголошення про проведення спрощеної щодо закупівлі: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення) учасники у складі пропозиції повинні надати розрахунок вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Договірна ціна.
• Пояснювальна записка.
• Локальний кошторис.
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів.
• Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника. Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються.
Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
В пропозиції ТОВ «ВЕТО» відсутній розрахунок адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства, відсутні обґрунтовуючи дані загальновиробничих та адміністративних витрат, та розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
Також, необхідно додати, що при уважному вивчені розрахунків до пропозиції встановлено, що учасник навмисно не врахував вартість проектів (в технічному завдання позиції 29, 53, 81) також в розрахунках учасника відсутні наступні позиції модуль релейних ліній 1 шт., Монтаж блок живлення 1 шт., Блок живлення 1 шт., Приймально-передавальний контрольний пристрій 1 шт, акумулятор 7 А ч 1 шт. тощо, навмисно не включив ці позиції та тим самим надав таку низьку пропозицію, чим порушив принципи закупівельного законодавства як добросовісна конкуренція серед учасників.
Отже, пропозиція ТОВ «ВЕТО» підлягає відхиленню.
ЩОДО ПРОПОЗИЦІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» Розрахунки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не відповідають технічному завданню, а саме: В технічному завдані встановлено монтаж акумулятора у кількості 1 шт (позиція в ТЗ 3), учасником в розрахунках зазначено, що учасник буде встановлювати 2 шт акумулятора (позиція у локальному кошторисі 3)
Позиція 4 в технічному завдані передбачає встановлення 1 акумулятора, учасником запропоновано 2 акумулятора (позиція у локальному кошторисі 4,5)
Учасником запропоновано додатковий (резерв) Сповіщувач пожежний ручний у кількості 1 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 13) в технічному завданні позиція відсутня
Учасником запропоновано додатково (резерв) Сповіщувач пожежний димовий СПД-3 (резерв) у кількості 13 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 23) в технічному завданні позиція відсутня
В технічному завдані передбачено прокладання коробу монтажного 20х20 (позиція 26), учасником в розрахунках запропоновано Кабельний канал 25х25 (позиція 29), що не відповідає умовам технічного завдання
Пункт 29 технічного завдання встановлює: проект у кількості 1 шт, у учасника взагалі відсутня дана позиція
Учасником запропоновано додатковий (резерв) Сповіщувач пожежний ручний у кількості 1 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 43) в технічному завданні позиція відсутня
Учасником запропоновано додатковий (резерв) Сповіщувач пожежний димовий СПД-3 у кількості 1 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 51) в технічному завданні позиція відсутня
В технічному завдані передбачено прокладання коробу монтажного 20х20 (позиція 50), учасником в розрахунках запропоновано Кабельний канал 25х25 (позиція 57), що не відповідає умовам технічного завдання
Пункт 53 технічного завдання встановлює: проект у кількості 1 шт, у учасника взагалі відсутня дана позиція В технічному завдані встановлено монтаж акумулятора у кількості 1 шт (позиція в ТЗ 60), учасником в розрахунках зазначено, що учасник буде встановлювати 2 шт акумулятора (позиція у локальному кошторисі 69)
Позиція 61 в технічному завдані передбачає встановлення 1 акумулятора, учасником запропоновано 2 акумулятори (позиція у локальному кошторисі 70,71)
Учасником запропоновано додатковий(резерв) Сповіщувач пожежний ручний у кількості 1 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 74) в технічному завданні позиція відсутня
Учасником запропоновано додатковий(резерв) Сповіщувач пожежний димовий СПД-3 у кількості 2 шт, що не відповідає умовам технічного завдання (позиція у локальному кошторисі 84) в технічному завданні позиція відсутня
В технічному завдані передбачено прокладання коробу монтажного 20х20 (позиція 78), учасником в розрахунках запропоновано Кабельний канал 25х25 (позиція 90), що не відповідає умовам технічного завдання
Пункт 81 технічного завдання встановлює: проект у кількості 1 шт, у учасника взагалі відсутня дана позиція
Пропозиція ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» підлягає відхиленню.
ОТЖЕ, УСІ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЛИ РОЗРАХУНКИ НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, НАВМИСНО НЕ ВКЛЮЧАЮЧИ НИЗКУ ПОЗИЦІЙ, ТА ТИМ САМИМ ЗАНИЗИЛИ СВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЧИМ СПОТВОРИЛИ РЕЗУЛЬТАТИ АУКЦІОНУ ТА ПОРУШИЛИ ПРИНЦИПИ ЗАКУПІВЕЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ЯК ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ.
В той час уповноважена особа Ющенко Тетяна Сергіївна усвідомлюючи, що підприємства ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ», ТОВ «ВЕТО», ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не відповідають технічному завданню, продемонструвала корупційні дії та зловживання службовим становищем прийнявши одні у із цих пропозицій.
Дата подачі:
10.06.2021 17:44
Вирішення:
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу відповідаю:
1)Відповідно до п.1 розділу ІІІ Інструкції «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису уповноваженої на підписання документів особи.» тобто вимоги про накладення лише КЕП не було, учасники мали право накласти КЕП або УЕП;
2)Відповідно до п.3 розділу ІІІ учасники повинні були надати «14) довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів ,не менше 2-х(всі зазначені у довідці договори у повному обсязі додаються ,з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями до договору, разом із відповідними актами приймання-передачі, або іншими документами, які підтверджують виконання даних договорів).», як бачимо Замовник вимагає «аналогічні за предметом закупівлі договори», в даній закупівлі предмет закупівлі це «послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення» вимоги зазначити аналогічні договори за кодом Єдиного закупівельного словника відсутні в Інструкції;
3)Відповідно до Додатку 1 Інструкції до учасників була вимога «В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими:
• Договірна ціна.
• Пояснювальна записка.
• Локальний кошторис.
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів.
• Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника. Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються.
Учасником додатково має бути наданий розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.», учасник ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» виконав дану вимогу додавши кошторисні документи (локальний кошторис, пояснювальна записка, розрахунок загальновиробничих витрат, відомість ресурсів до локального кошторису ,кошторисний розрахунок кошторисний прибуток, кошторисний розрахунок кошти на покриття адміністративних витрат, розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, зведений кошторисний розрахунок вартості, об’єктний кошторис, договірна ціна) файл «Кошторис.rar»;
4) В пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» в кошторисній документації зазначена вартість проектів, а саме документ «Договірна ціна» №п/п6 Розрахунок№8 Інші супутні витрати 28,57143 тис. грн (без Единого податку5%) та в документі «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» №п/п2 ДСТУ БД.1.1-1:2013 Дод.К п.52 Глава 12.Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд. Вартість проєктних робіт. 28.57143 тис. грн(без Единого податку5%)», також в договорі про закупівлю є додаток№1 до договору «Договірна ціна на надання послуг з монтажу засобів пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з урахуванням матеріалів та обладнання» в якому зазначено вартість проектів , а саме Роздiл 1. Офісна будівля №п/п29 Проект -шт-1-10000,00грн (з Единим податком 5%), Роздiл 2. Склад №п/п53 Проект -шт-1-10000,00грн (з Единим податком 5%), Роздiл 3. Архів №п/п81 Проект-шт-1-10000,00грн (з Единим податком 5%), тому вважаю звинувачення учасника безпідставними;
5) Пропозиції інших учасників не розглядались, оскільки переможець аукціону ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ» відповідає всім вимогам до предмета закупівлі згідно ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка складена у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі»;
6) Якщо Ви, як учасник закупівлі маєте документальне підтвердження своїх звинувачень, щодо «НАВМИСНО НЕ ВКЛЮЧАЮЧИ НИЗКУ ПОЗИЦІЙ, ТА ТИМ САМИМ ЗАНИЗИЛИ СВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЧИМ СПОТВОРИЛИ РЕЗУЛЬТАТИ АУКЦІОНУ», прошу їх надати , оскільки ми як Замовник такої інформації не мали і не маємо, а висувати такі звинувачення без доказів, це не професійно і може потягти судові позови до Вас про наклеп від учасників, яких ви звинувачуєте;
7) Переможцем аукціону надавши найменшу цінову пропозицію автоматично було визнано учасника ТОВ «ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ», оскільки їх пропозиція повністю відповідала вимогам ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, було прийнято рішення оголосити їх переможцем закупівлі та надіслано повідомлення про намір укласти договір згідно Закону «Про публічні закупівлі». Щодо «продемонструвала корупційні дії та зловживання службовим становищем прийнявши одні у із цих пропозицій» -в чому Ви вбачаєте корупційні дії та зловживання? Які документальні докази ваших звинувачень? ще раз наголошую, що без доказів Ви не маєте права звинувачувати уповноважену особу, це не професійно і може потягти судові позови про наклеп.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
560549b2c01c4a2c8c6bee1eb3c9f991
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-000939-b.b2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
п. 3 розд ІІІ вимагається надання діючих свідоцтв (посвідчень) задіяних працівників при проведені монтажних послуг, про проходження спеціального навчання та перевірку знань за курсом «Типова інструкція ведення газонебезпечних робіт». Згідно з визначенням НПАОП, до газонебезпечних робіт відносяться роботи, пов’язані з оглядом, чисткою, ремонтом технологічного обладнання, у тому числі роботи всередині ємностей (резервуари, цистерни, тунелі, колодязі, приямки тощо), при виконанні яких мається або не виключена можливість виділення у робочу зону, відповідно до ГОСТ 12.1.005-76, вибухо- та пожежонебезпечних або шкідливих парів, газів та других речовин, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (об’ємна частка нижче 20%). На підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити вимогу щодо надання діючих свідоцтв (посвідчень) задіяних працівників при проведені монтажних послуг, про проходження спеціального навчання та перевірку знань за курсом «Типова інструкція ведення газонебезпечних робіт»,оскільки під час надання послуг з предмету закупівлі газонебезпечні роботи проводитись не будуть.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2021 09:37
Вирішення:
Доброго ранку! До Інструкції по спрощеній закупівлі будуть внесені зміни. Дякую
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо будівельної ліцензії
Номер:
4331aa81c32a4d11a5e2f6b1aea0b2d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-20-000939-b.b1
Назва:
щодо будівельної ліцензії
Вимога:
П. 3 розд.ІІІ вимагається надати оригінал або копію ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період надання послуг.
Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення не є будівництвом згідно визначення статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» згідно якої «будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва». Відповідно до визначень пункту 3.15 ДБН В.2.5-56:2014 система пожежної сигналізації є «Комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалiзування та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі», а згідно пункту 4.1.9 ДСТУ 2273:2006 «установка пожежної сигналізації - Комплекс технічних засобів, призначений для виявлення ознак горіння, формування сигналів про виникнення пожежі та технічний стан цих засобів, а також для передавання сигналів на інші виконавчі пристрої без втручання людини», те саме згідно 4 «Правил з пожежного спостерігання» затверджені Наказом МВСУ№349 від 30.03.2015 Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365 «СПЗ - комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалізації та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі». Відповідно до змін внесених до ПКМУ №852 від 23.11.2016 р. Постановою Кабінету Міністрів України № 1190 від 2 грудня 2020 р. з додатку до ПКМУ №852 видалено суперечну примітку в якій йшла мова про будівельну ліцензію. Тобто з 02 грудня 2020 року усунуто суперечність з пунктом 13 статті 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» - тобто роботи та послуги протипожежного призначення здійснюються ВИКЛЮЧНО за ліцензією на роботи та послуги протипожежного призначення виданою ДСНС.
На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити вимогу щодо надання ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності. Додатково пропонуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з даного питання (додається).
Пов'язані документи:
Учасник
- будівельна ліцензія .pdf 25.05.2021 09:24
Дата подачі:
25.05.2021 09:24
Вирішення:
Доброго ранку! До Інструкції по спрощеній закупівлі будуть внесені зміни. Дякую
Статус вимоги:
Задоволено