-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09310000-5 Електрична енергія
Завершена
776 552.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 882.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 882.76 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 18:04 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо перегляду пропозиції Учасника
Номер:
98a8974c8c444df1a7737e9af34b3fdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-012690-b.b2
Назва:
Вимога щодо перегляду пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення відкритої процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2021-05-19-012690-b яку проводить Уповноважена особа Фоменок Лариса Григоріївна Відділу освіти, культури, молоді та спорту Нижньотеплівської сільської військово-цівільної адміністрації (далі-Замовник) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» (далі-Учасник) № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»… в якому зазначено що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» НЕ ПОГОДЖУЕТСЯ з рішення Замовника та наголошує про те що, тендерна пропозиція повністю та в повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо перегляду тендеру.pdf 11.06.2021 13:56
- Протокол 43.docx 14.06.2021 09:41
Дата подачі:
11.06.2021 13:56
Вирішення:
Відхилити вимогу у зв'язку тим що факт виконання договору дуже важко визначити,тому на порушень законодавства та дискримінаційних умов з нашого боку не вбачаємо. Стосовно вимог, щодо повноважень підписання договірних зобобов'язань які зазначено у пункті 2 статті 41 закону та конкретизовано в пункті 1 4 частини 1 розділу 3 тендерної документації .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо перегляду пропозиції Учасника
Номер:
5309464bee1e4830bd5b4a659f9e3db9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-012690-b.b1
Назва:
Вимога щодо перегляду пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення відкритої процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2021-05-19-012690-b яку проводить Уповноважена особа Фоменок Лариса Григоріївна Відділу освіти, культури, молоді та спорту Нижньотеплівської сільської військово-цівільної адміністрації (далі-Замовник) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» (далі-Учасник) № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»… в якому зазначено що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» НЕ ПОГОДЖУЕТСЯ з рішення Замовника та наголошує про те що, тендерна пропозиція повністю та в повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям замовника а саме:
В …«Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»… п.5 Відповідно до вимог статті 16 Закону учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка в довільній формі, про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів або таких, що виконуються.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має надати:
Копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма додатками до договору);
Копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі, або копію (копії) документів на підтвердження діючого (копії видаткових накладних, або актів прийому-передачі товарної продукції).
Аналогічним договором в цій тендерній документації вважається договір про закупівлю товару, який є предметом закупівлі цієї тендерної документації. Така інформація вимагається Замовником з метою можливого здійснення звернення до вказаного контрагента для підтвердження досвіду Учасника про його порядність у відношеннях.
Учасником було надано …«Додаток 2 довідка про аналогічні договори.pdf»…в якому надано довідку в якій зазначено що найменше два договори та надані у повному обсязі та у повному об’мі копії аналогійних договорів (з усіма додатками до договору що є невід’ємною частиною договору) за предметом закупівлі.
Принагідно зазначаємо що, інформація вказана у протоколі № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»…а саме:… «що Аналогічним договором вважается такий договір, який відповідає запропонованому Проекту договору, викладеному в Тендерній документації, за видом та за предметом (визначення предмета закупівлі відповідно до Наказу Міністра розвитку економіки розвитку, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року), в незалежності від того, зазначено це в тендерній документації чи ні»…це грубе порушення Закону, адже відповідно до п.4, п.5 ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону чітко зазначено що, замовник не може дискрімінувати учасників та рівно ставитись до них, та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже зазначена інформація у протоколі дискримінує Учасника, та інформація наведена вище не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Крім цього Замовником в протоколі № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»…а саме: … « ,що відповідно наданих копій договорів учасником неможливо визначити відповідність за кодом ДК Єдиного закупівельного словника у зв’язку із відсутністю його у тексті договорів, таким чином предмет закупівлі не відповідає зазначеному, а договори не є аналогічними. Крім того у вимогах тендерної та у відповідності до частини 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасника тендеру визначено саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, факт виконання зобов’язань за договором має бути відповідним чином підтверджений, а саме за первинними документами, в яких постачання заявлених обсягів та іх оплата, та як договори є публічними сума договору не зазначена, не усі поставлені обсяги заявлені. Таким чином Замовник, як бюджетна організація не може так ризикувати й взяти факти виконаних договорів до уваги»… В свою чергу Учасник наголошує що, відповідно до п.3 ст. 16 Закону … «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»…тобто вимоги щодо зазначення в тексті договору (-ів) коду за ДК Єдиного закупівельного словника не є обов’язковою, та принагідно повідомляємо що факт виконання свої зобов’язань за договором відображено у Акті здачі-прийманні електричної енергії що завізовані підписами уповноважених осіб та скріплені печатками підприємств, що в повному обсязі відповідає вимогам Замовника що зазначені у тендерній документації замовника, далі по суті первинними документами є від скановані копії аналогічних договорів що були надані Учасником до тендерної пропозиції а саме …«Додаток 2 довідка про аналогічні договори.pdf»…тобто вимога зазначену у …«Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»… п.5 Відповідно до вимог статті 16 Закону учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка в довільній формі, про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів або таких, що виконуються.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має надати:
Копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма додатками до договору);
Копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі, або копію (копії) документів на підтвердження діючого (копії видаткових накладних, або актів прийому-передачі товарної продукції).
Аналогічним договором в цій тендерній документації вважається договір про закупівлю товару, який є предметом закупівлі цієї тендерної документації. Така інформація вимагається Замовником з метою можливого здійснення звернення до вказаного контрагента для підтвердження досвіду Учасника про його порядність у відношеннях. Була виконана у повному обсязі та не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Принагідно звертаємо увагу Замовника на те що відповідно до Наказу Про затвердження Переліку формальних помилок № 710 від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ та п. 19 ст. 22 Закону а саме …«опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»…Та відповідно до Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції р. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Чітко та вичерпано зазначено що п. 6 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
п. 7 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
А одже зазначена у протоколі № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»… інформація щодо зазначення вихідного номеру, дати та завірення належним чином копії наданої Ліцензії Учасника не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, адже це суперечить вище зазначеним підставам.
Черговим порушення діючого Законодавства України Замовником є то що він зазначив у протоколі № 41 від «10» червня 2021 р. ...«ПРОТОКОЛ.PDF»… те що, …«Учасником надано у складі пропозиції наказ виданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІЗИНГОВА ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ЕЛЕКТРУМ», як іншим підприємством, з зазначеним як фактичним та юридичним адресом місто Луганськ, на фірмовому бланку відмінному від того, що з датою видачі 2021 року, до того ж юридична адреса зазначена у ЄДР м. Київ що свідчить про не дійсність наказу про призначення директора або визначення уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції відсутній та свідчить про не легітимність повноважень.»…В свою чергу Учасник наголошує та доводить до відома Замовника що, відповідно статутних положень Учасника та відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зазначено що директором призначеним 19.07.2011р. а згідно наказу № 1 від 01 вересня 2011 року Кошелюк Василь Васильович, (що були надані у складі тендерної пропозиції Учасника у повному обсязі) а одже відповідно має право на підпис тендерної пропозиції Учасника та за результатами Електронного Аукціону договору, товариство було перестроювано відповідно до чинних норм Законодавства. Щодо фірмових бланків підприємства, товариство з обмеженою відповідальністю має законе право створювати чи не створювати фірмовий бланк, та як він має виглядати та за який період часу вирішувати лише директору товариства. А одже щодо легітимності чи не легітимності директора підприємства це може перевірити лише уповноважені органи для перевірки. А одже і в цьому розділі Учасник виконав усі та у повному обсязі вимоги щодо тендерної документації Замовника.
На підставі вище зазначеного Учасник зазначає та наголошує що, Замовник грубо порушив п.п. 1, п.п. 2 п.п. 3, п.п. 4, п.п. 5 п.п. 6 п.1 ст. 5, п. 4, п.5 ст. 22 п.2 ст. 29 Закону, Учасник у свою чергу керуючись діючим Законодавством та принципів добросовісної конкуренція серед учасників, максимальної економія бюджетних коштів, ефективності та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЕ переглянути пропозиції ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» на відповідності кваліфікаційним критеріям що зазначені у тендерній документації Замовника.
Якщо наша ВИМОГА не буде задоволена ми будемо вимушені керуючись ст. 7, п. 1 ст. 44 Закону та іншими Законами України звернитись до керуючих та правоохоронних органів, адже до нас як до Учасника закупівлі, упереджене, суб’єктивне, та не професійне ставлення, та крім цього ми вбачаємо корупційну складову у цій закупівлі адже з особим зухвальством порушено діючи Закони України, зі сторони Замовника так як відсутня наявна та вагома причина для відхилення пропозиції Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо перегляду тендеру.pdf 11.06.2021 09:31
Дата подачі:
11.06.2021 09:31
Опис причини скасування:
Помилково створено
Дата скасування:
11.06.2021 13:57