-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Місцезнаходження замовника: 48431, вул. Горішня, 46, с. Трибухівці, Бучацький район, Тернопільська область, Україна. Категорія замовника 1 – органи державної влади та ОМС (п.п. 1 п. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі")
Торги не відбулися
627 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 270.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 16:11 - 27.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги, Невідповідність Наказу МОН
Номер:
fc903ef9818f4059ae9deeb185863254
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.b6
Назва:
Дискримінаційні вимоги, Невідповідність Наказу МОН
Скарга:
Дискримінаційні вимоги, Невідповідність Наказу МОН
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 3 характеристики.docx 27.05.2021 12:19
- Скарга Відділ освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради.docx 27.05.2021 12:19
- Скарга Відділ освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради.PDF 27.05.2021 12:19
- ДОДАТОК 3 характеристики зміни.docx 01.06.2021 13:06
- Відповідь Скаржинка на пояснення Замовника.docx 07.06.2021 12:34
- Відповідь Скаржинка на пояснення Замовника.PDF 07.06.2021 12:34
- ДОДАТОК 3 характеристики зміни.docx 07.06.2021 12:35
- рішення від 01.06.2021 №12135 (+лист Замовнику, + Скаржник).pdf 02.06.2021 13:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2021 № 13134.pdf 11.06.2021 15:59
- Рішення від 10.06.2021 №13134.pdf 15.06.2021 19:29
- SCAN0181.PDF 04.06.2021 17:29
- пояснення.doc 04.06.2021 17:29
- SCAN0037.PDF 23.06.2021 18:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 11:45
Дата розгляду скарги:
10.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2021 13:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.06.2021 19:30
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2021 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На засіданні тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради 23 червня 2021 року, згідно зобов'язання постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-19-010915-b, було прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію для усунення порушень законодавства України.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
cd9a2a3552c04bfe98e2c03008bf55ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.b5
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2021 17:58
Вирішення:
Шановний, Учаснику, товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації з зазначенням назви виробника, найменування і моделі обладнання. Зазначені характеристики обладнання мають бути не гірше визначених у таблиці. Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Авторизація
Номер:
db68708380694138861c57e3e3db2d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.a4
Назва:
Авторизація
Вимога:
Шановний Замовник!
Доброго дня!
Згідно аналізу тендерної документації виявлені дискримінуючі вимоги, що звужують коло потенційних учасників, а саме:
Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника або його уповноваженого представника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/ сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ
No 10218-р/пк- пз від 04.10.2018 року, No 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання Авторизаційних листів з тендерної документації. В іншому випадку будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2021 12:58
Вирішення:
Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару і ліцензійності програмного забезпечення відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. До того ж, Замовник для здійснення закупівлі застосовує не тільки нормативні акти, але й практику АМКУ. Отже, пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від27.09.2018. Слід також зазначити, що авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника в Україні. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримынацыйны вимоги
Номер:
22546f2975124f90b306f98697f6281b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.b3
Назва:
Дискримынацыйны вимоги
Вимога:
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Ноутбук Lenovo V15. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Оскільки в Оголошенні вами зазначено конкретних виробників і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у Оголошення відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2021 11:12
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику, запропоновані вами характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в тендерній документації. Але ми залюбки розглянемо ваші пропозиції з кращими характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Конкретний виробник
Номер:
f9d5b895dd0a470cbc9cd7eac112f5df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.a2
Назва:
Конкретний виробник
Вимога:
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Мультімедійний короткофокусний проектор Optoma X309ST. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Оскільки в Оголошенні вами зазначено конкретних виробників і моделі продукції запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у Оголошення відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 10:53
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за ваш інтерес до нашої закупівлі. Тендерну документацію буде приведено у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповіднгість Наказу МОН №574
Номер:
aab3f320d949426a9f2d67352a519eba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-010915-b.a1
Назва:
Невідповіднгість Наказу МОН №574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником зазначено гарантійний термін для проектора 24 місяці, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2021 10:52
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику, дякуємо за ваш інтерес до нашої закупівлі. Тендерну документацію буде приведено у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і наказу МОН №574.
Статус вимоги:
Задоволено