-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стадіону по Хаджибейській дорозі у м. Одесі
Капітальний ремонт стадіону по Хаджибейській дорозі у м. Одесі
Завершена
6 868 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 344.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 344.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2017 16:33 - 22.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
5c06e7114720426caf9af229562f40c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-002561-b.a4
Назва:
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Звертаємо ще раз Вашу увагу на той факт, що пропозиція учасника ТОВ «Южспецмонтаж» не відповідає умовам документації, законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»та ст.17 Закону «Южспецмонтаж» надав довідки і завантажив їх на майданчик 10.07.2017, а самі довідки датовані 11.07.2017, що підтверджує факт, що вони є не дійсними, оскільки не можуть бути видані підніше дати завантаження.
В разі якщо Ви не скасуєте рішення ми будемо звертатися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2017 11:52
Вирішення:
У Замовника відсутні підстави для відхилення
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
4e684dc7e7dd4021a789efaa3ad1ed9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-002561-b.c3
Назва:
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Пропозиція учасника ТОВ «Южспецмонтаж» не відповідає умовам документації, законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»та ст.17 Закону «Южспецмонтаж» надав довідки і завантажив їх на майданчик 10.07.2017, а самі довідки датовані 11.07.2017, що підтверджує факт, що вони є не дійсними, оскільки не можуть бути видані підніше дати завантаження.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 11.pdf 11.07.2017 15:09
Дата подачі:
11.07.2017 15:09
Вирішення:
Інформацію буде враховано. Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
8c84e54a5be24571b71cc281142aa58b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-002561-b.b2
Назва:
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-06-09-002561-b, що оголошена Управління капітального будівництва Одеської міської ради (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є Капітальний ремонт стадіону по Хаджибейській дорозі у м. Одесі
(45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV).
Участь у закупівлі взяли три учасники
1. Учасник Приватне підприємство "СЕАЛ СТРОЙ"
2. Учасник ТОВ Южспецмонтаж
3. Учасник Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066
У намірі про укладання договру оголошено переможщем пропозицію ТОВ Южспецмонтаж , але це не правомірно ажде учасником не надано повністю документи які вимагав замовник а саме:
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
В складі пропозиції відсутні підтвержуючі документи на базі яких розраховувався кошторис.
Проаналізувавши, ЯК Замовник провів кваліфікацію переможця можно побачити той факт, що він лабіює інтереси компанії ТОВ Южспецмонтаж. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон).
Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
При ознайомленні з документами учасника ТОВ Южспецмонтаж, що розміщенні у відкритому публічному доступі нами було виявлено факт невідповідності пропозиції учасників вимогам Закону та Тендерної Документації.
Замовник проводив оцінювання пропозицій ТОВ Южспецмонтаж не за критеріями, визначеними в тендерній документації.
А саме, просимо звернути увагу на той факт, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ Южспецмонтаж не відповідає умовам тендерної документації, чинного законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до статі 30 Закону з наступних причин:
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі.
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Управління капітального будівництва Одеської міської ради
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати намір про укладання договору від 07.07.17, як такий що не відповідають умовам тендерної документації.
3) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 10.pdf 10.07.2017 20:24
- вимога 11.pdf 11.07.2017 15:07
Дата подачі:
10.07.2017 20:25
Вирішення:
Рішення прийнято тендерним комітетом
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2017 13:00
Підтвердження вирішення:
Пунктом 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено вимоги Замовника на підставі яких формується ціна пропозиції, а саме ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні тендерної документації Замовника. Також, наведено вимоги які учасники повинні обов’язково врахувати при складанні ціни пропозиції. Так, при визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України та розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Проте, звертаємо Вашу увагу, що вимоги про надання учасниками закупівлі підтверджуючих документів на базі яких розраховувалась ціна пропозиції тендерна документація не містить.
Тендерна документація складена у повній відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, при складанні документації враховані роз’яснення Уповноваженого у сфері публічних закупівель органу, а саме лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 щодо здійснення закупівлі робіт.
Документи передбачені вимогами тендерної документації надані у складі пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» надані у повному обсязі.
Таким чином, визнання переможною пропозицію ТОВ «Южспецмонтаж» є цілком правомірним рішенням Замовника.
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
d97ca669fc904d47b5c55183b260a65e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-002561-b.b1
Назва:
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-06-09-002561-b, що оголошена Управління капітального будівництва Одеської міської ради (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є Капітальний ремонт стадіону по Хаджибейській дорозі у м. Одесі
(45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів (CPV).
Участь у закупівлі взяли три учасники
1. Учасник Приватне підприємство "СЕАЛ СТРОЙ"
2. Учасник ТОВ Южспецмонтаж
3. Учасник Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066
У намірі про укладання договру оголошено переможщем пропозицію ТОВ Южспецмонтаж , але це не правомірно ажде учасником не надано повністю документи які вимагав замовник а саме:
При визначені ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат.
В складі пропозиції відсутні підтвержуючі документи на базі яких розраховувався кошторис.
Проаналізувавши, ЯК Замовник провів кваліфікацію переможця можно побачити той факт, що він лабіює інтереси компанії ТОВ Южспецмонтаж. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон).
Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
При ознайомленні з документами учасника ТОВ Южспецмонтаж, що розміщенні у відкритому публічному доступі нами було виявлено факт невідповідності пропозиції учасників вимогам Закону та Тендерної Документації.
Замовник проводив оцінювання пропозицій ТОВ «Еліт Спорт Груп» не за критеріями, визначеними в тендерній документації.
А саме, просимо звернути увагу на той факт, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ Южспецмонтаж не відповідає умовам тендерної документації, чинного законодавства України та підлягає відхиленню відповідно до статі 30 Закону з наступних причин:
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі.
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Управління капітального будівництва Одеської міської ради
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати намір про укладання договору від 07.07.17, як такий що не відповідають умовам тендерної документації.
3) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 07.pdf 07.07.2017 18:22
Дата подачі:
07.07.2017 18:22
Опис причини скасування:
допущено помилку при складанні скарги
Дата скасування:
10.07.2017 20:18