• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків

Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків

Завершена

194 174.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 970.88 UAH
Період оскарження: 19.05.2021 15:31 - 25.05.2021 16:00
Вимога
Вирішена

Вимога про неправомірне визнання переможця

Номер: 6262ec0a3fee480f81086ed2a8facf75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-002625-a.b3
Назва: Вимога про неправомірне визнання переможця
Вимога:
Вимога Про неправомірне визнання переможця 1. Просимо невідкладно усунути порушення при визначенні переможця спрощеної закупівлі (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-19-002625-a). 11 червня 2021 року Уповноважена особа визнала НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА переможцем спрощеної закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків), з ціною 173000 грн з ПДВ,, незважаючи на порушення у складі пропозиції, яку надав Учасник: - В ОГОЛОШЕННІ UA-2021-05-19-002625-a про проведення закупівлі через систему електронних закупівель п.11. Інша інформація: Замовник вимагав оформлення довідок, листів наступним чином: Документи, складені учасником у довільній формі, що подаються відповідно до умов цього Оголошення, повинні також бути на фірмовому бланку (у разі наявності) з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа. Документи, підготовлені учасником самостійно (довідки, листи тощо), повинні містити найменування замовника, предмет закупівлі та посилання на ідентифікатор закупівлі. Учасник НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА, цю вимогу Замовника не виконав та не вказав в жодній довідці та листі ідентифікатор закупівлі., чим порушив умови надання пропозиції Замовника. 2. Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження» у п. 3 Замовник вимагає надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, суми договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати завірену копію зазначеного ним аналогічного(-их) договору(-ів) та Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. Учасник НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА надав аналогічний договір № 005252 від 11.09.2019р. в неповному обсязі, а саме. Згідно п.9 Додатки до договору, п.п.9.1 Перелік Додатків до договору, які є невід’ємною частиною договору:: - кошторисна документація; - дефектний акт; - технічна специфікація. Кошторисна документація та технічна специфікація, які є невід’ємною частиною договору відсутні. Замовник в оголошенні не прописав, що він вимагає аналогічний договір без додатків. Отже кваліфікаційні критерії, які указав замовник в оголошенні, згідно ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» не підтверджені. На підстави статті 14 Закону України про публічні закупівлі Замовник має відхилити пропозицію Учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Викладене вище, свідчить про нехтування Законом Замовником та уповноваженою особою Савіченко Артемом, порушення принципів проведення публічних закупівель, таких як добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, а також може містити ознаки порушення статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу. України про адміністративні правопорушення та порушують норми ст.ст. 3, 5, Закону України про публічні закупівлі, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. з повагою,
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Документи, що були надані в тендерній пропозиції учасника-переможця аукціону НАУКОВО-ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА (код згідно з ЄДРПОУ 30235387) відповідають всім вимогам, що вимагалися відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вищесказане, Замовником було прийнято рішення вважати, що не відображення посилання на ідентифікатор закупівлі у пропозиції Учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА не впливає на зміст пропозиції до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м’якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків) та не є підставою щодо відхилення наданої тендерної пропозиції. Замовником у п.3 Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі вимагалося надання учасниками довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, суми договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду згідно з ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати завірену копію зазначеного ним аналогічного(-их) договору(-ів) та Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг та Довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. Оригінал або копію листа-відгука(ів) від контрагента(ів), який(і) вказаний(і) у довідці, підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічним договором відповідно до умов цього Оголошення є договір(-ори), який(які) підтверджує(-ують) наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту/виконання робіт з капітального ремонту приміщень, будівель. Замовником не встановлювалася конкрентна вимога щодо надання додатків до зазначеного ним аналогічного(-их) договору(-ів). Для документального підтвердження виконання договору учасникам достатньо було надати аналогічний договір, Акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт/надання послуг та Довідку(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. А надавати, чи ненадавати додатки до аналогічного договору – це вже право учасника. Слід відмітити, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено, що пропозиція може містити інші документи, які учасник вважає за доцільне надати. Отже, Замовником було прийняте рішення про визначення переможцем учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням норм, визначених ст.5 цього Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: d1145ef50b254fdc80e94b8b318b73da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-002625-a.a2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановна уповноважена особа Замовника. Відповідно до норм частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі –Закон), звертаємось до Вас через неправомірне відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 11.06.2021 р. № 156) з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин її невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі та скасувати таке рішення. Саме Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Порядок організації та проведення, зокрема, спрощених закупівель визначено у статті 14 Закону. Так, 19.05.2021 року Вами оприлюднено оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі послуг «Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків» № UA-2021-05-19-002625-a (далі – Оголошення), в якому зазначена необхідна інформація, передбачена частиною 3 статті 14 Закону. Згідно з Додатком 3 до Оголошення, підтвердження відповідності послуг технічним вимогам, встановленим Замовником включає в себе: 1) договірна ціна; 2) локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); 3) відомість ресурсів; 4) підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». ТОВ «СК ПАНТЕОН», на вимоги Додатку 3 до Оголошення надано: 1. Договірну ціну (файл «11_Підтвердження_відповідності_послуг_технічним_вимогам.pdf» стор. 1); 2. Локальний кошторис, складений відповідно до технічного завдання (файл «11_Підтвердження_відповідності_послуг_технічним_вимогам.pdf» стор. 4 - стор. 7); 3. Відомість ресурсів (файл «11_Підтвердження_відповідності_послуг_технічним_вимогам.pdf» стор. 2 - стор. 3); 4. Підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» файл «11_Підтвердження_відповідності_послуг_технічним_вимогам.pdf» стор. 8 - стор. 11) ЖОДНОЇ ВИМОГИ на застосування тих або інших конкретних розцінок чи коефіцієнтів Оголошення НЕ МІСТИТЬ. Більше того, застосування певних розцінок чи коефіцієнтів під час складання договірної ціни впливає ЛИШЕ НА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, А НЕ А ЯКІСТЬ. Таким чином, виникає ПИТАННЯ №1: Яким чином може НЕ відповідати вимогам Оголошення пропозиція учасника, який а) надав всі необхідні документи, передбачені вимогам; б) пропонує надати послуги (виконати роботи) у відповідності до технічних, якісних та кількісних вимог замовника АЛЕ за меншу ціну, забезпечуючи значну економію коштів замовника? Щодо незастосування коефіцієнту «для виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях та фасадах домів, будівель та споруд, ЯКІ ЄКСПЛУАТУЮТСЯ» виникає ПИТАННЯ №2: Яким чином інші учасники цієї закупівлі дізналися про необхідність застосування САМЕ цього коефіцієнту, якщо ЖОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕ, ЧИ ЕКСПЛУАТУЄТЬСЯ НАРАЗІ БУДІВЛЯ СКЛАДУ, ЧИ НЕ ЕКСПЛУАТУЄТЬСЯ – Оголошення НЕ МІСТИТЬ? Окрім того, хочимо зазначити, що: 1) відповідно до норми частини 4 статті 41 Закону: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, КРІМ ВИПАДКІВ, зокрема, ПЕРЕРАХУНКУ ЦІНИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ В БІК ЗМЕНШЕННЯ ЦІНИ тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, Закон передбачає можливість для замовника та учасника зкоригувати договірну ціну та її складові під час укладення договору про закупівлю, але без зменшення кількісних та якісних характеристик. Також, вважаємо необхідним підкреслити, що згідно з частиною 1 статті 5 Закону: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі – ТОВ «СК ПАНТЕОН» може звернутися також до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Предметом закупівлі даної спрощеної закупівлі є Поточний ремонт м’якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків за кодом згідно ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Тобто, з назви предмету закупівлі видно, що будівля, і якій планується Поточний ремонт м’якої покрівлі є експлуатованою. Відповідно до будівельних норм потрібно враховувати К=1,2, який застосовується для виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях та фасадах домів, будівель та споруд, які єксплуатуются. Учасник у п.20 кошторису застосував розцінку РН3-27-1(перекладання клинчастих цегляних перемичек) замість РН3-54-1 (Перекладання цегляних карнизів). Однак, назву робіт зазначив - Перекладання цегляних карнизів. Тобто, учасник надав недостовірну інформацію при визначенні видів робіт, що в свою чергу впливає на якість виконання робіт. Таким чином, учасник не підтвердив інформацію, яку надав у складі своєї пропозиції щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Слід відмітити, що учасник надав у складі пропозиції лист-згоду з тим, що Замовник має право відхилити його пропозицію у разі отримання ним підтвердження про недостовірність поданої Учасником інформації. Крім того, учасник зазначає, що відповідно до п.4.ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Однак, у даному пункті Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не визначається про зміну якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі. Отже, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «СК ПАНТЕОН» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням норм, визначених ст.5 цього Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2021 09:29
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискваліфікація учасника

Номер: 028b8fcab4bf4d868bb9e1f4522b441d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-002625-a.b1
Назва: Вимога щодо дискваліфікація учасника
Вимога:
На вимогу Замовника, щодо надання Учасником наданих документів у процедурі спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків), UA-2021-05-19-002625-a, повідомляємо, що ТОВ «СТИЛЬ РЕМСТРОЙ» надали наступні документи: 1. У Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження Замовник вимагає: - довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в довільній формі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують цивільно-правові відносини працівників з учасником, згідно із чинним законодавством України та копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на директора та виконавця робіт; Учасник надав у складі пропозиції: посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на Нестеренко В.С. (директор), Дубініна А. В. (працівники які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). Якщо Ви хотіли отримати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на виконавця робіт (виконроба), згідно класифікатору професій, треба було чітко це зазначити в оголошенні UA-2021-05-19-002625-a ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м,якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків), виконавця робіт за професією. Ви цього не вказали. Отже, згідно оголошення ми надали посвідчення, які ви вимагали на директора (Нестеренко В.С.) та виконавця робіт (Дубініна А. В.) 2. В ОГОЛОШЕННІ UA-2021-05-19-002625-a про проведення закупівлі через систему електронних закупівель П. 9. Вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді завірені печаткою копії наступних документів в складі своєї цінової пропозиції наступні документи: - Лист-згоду, складений у довільній формі, з істотними умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку 4 до оголошення; Учасник надав у складі пропозиції: файл з назвою Довідки, лист-згоду за номером № 8 від 26.05.2021 наступного змісту: Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТИЛЬ РЕМСТРОЙ» надаємо згоду з істотними умовами проекту договору про закупівлю, а саме: ДК 021:2015 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт м’якої покрівлі складу НУЦЗ України по вул. Баварська, 7, м. Харків) та гарантуємо вчасно та якісно виконати роботи згідно технічного завдання у разі визнання нас переможцем процедури закупівлі. 3. Учасник у складі пропозиції надав договір на автомобільні послуги від 11.04.2018 року № 04/11-2018. У п.1. Предмет договору вказано: 1.1. Виконавець надає Замовнику автомобіль КАМАЗ № АХ 93 76 ВЕ на наступних умовах: КАМАЗ надається Замовнику з водієм для перевезення вантажу Замовника. Виконавець надає автомобіль у повністю справному технічному стані, заправленим ПММ, а також несе експлуатаційні витрати та проводить його технічне обслуговування. 1.2. Замовник проводить розрахунок за транспортне обслуговування на підставі акта виконаних робіт шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця. Отже, враховуючи умови договору від 11.04.2018 року № 04/11-2018 ціна експлуатації за 1 маш/час буде визначена після надання послуг з перевезення вантажу на підставі акта виконаних робіт, та врахована у відомості ресурсів, яка буде надана разом з актом виконаних робіт Замовнику. Просимо Уповноважену особу Замовника переглянути уважно ще раз пропозицію учасника ТОВ «СТИЛЬ РЕМСТРОЙ», та надати об’єктивну оцінку наданій пропозиції. На нашу думку Замовник порушує Статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене просимо відмінити протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 146 від 07.06.2021р та оголосити нове рішення. На наш погляд, Замовник порушує порядок проведення вищевказаної процедури, зокрема, принципів об’єктивності, неупередженої оцінки та недискримінації учасників. Враховуючи всі ці викладені факти, ми будемо вимушені звернутися до Контролюючих органів (ДАСУ) та до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: У Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження Замовник вимагав: - довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в довільній формі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують цивільно-правові відносини працівників з учасником, згідно із чинним законодавством України та копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на директора та виконавця робіт. Учасник надав у складі своєї пропозиції надав посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на Харебаву З.А. та на Дубініна А.В. У Довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначено, що Харебава З.А. та Дубінін А.В. займають посади покрівельників, що підтверджується наданими у складі пропозиції копією трудової книжки Дубініна А.В. та повідомленням з податкової служби на Харебаву З.А..Слід відмітити, що у трудовій книжці Дубініна А.В. зазначено, що він прийнятий на посаду покрівельника. Тобто, учасник жодним чином не підтвердив, що Дубінін А.В. займає посаду виконавця робіт. До уваги учасника, відповідно до Класифікатору професій ДК 003:2010 професія виконавець робіт визнаначений за кодом КП 1223.2, код ЗКППТР 24441, випуск ДКХП 64. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов'язує Замовника при проведенні спрощеної закупівлі встановлювати вимоги до професій працівників учасників із зазначенням кодів за Класифікатором професій. Таким чином, учасник надав пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, чим порушив вимоги Замовника, встановлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Щодо ненадання учасником листа-згоди, складений у довільній формі, з істотними умовами проекту договору про закупівлю, наведеному у Додатку 4 до оголошення, Замовник приносить свої вибачення. Дійсно, лист-згода з істотними умовами проекту договору про закупівлю за номером № 8 від 26.05.2021 знаходиться у файлі під назвою «Довідки». Щодо невизначення учасником ціни єксплуатації автомобілю за 1 маш/час у договорі на автомобільні послуги. Учасник у вимогі зазначає, що згідно з п.1.2 договору Замовник проводить розрахунок за транспортне обслуговування на підставі акта виконаних робіт шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця. Отже, враховуючи умови договору від 11.04.2018 року № 04/11-2018 ціна експлуатації за 1 маш/час буде визначена після надання послуг з перевезення вантажу на підставі акта виконаних робіт, та врахована у відомості ресурсів, яка буде надана разом з актом виконаних робіт Замовнику. Тобто, виходячі з інформації, наведеної у Вашій вимогі, у відомості ресурсів, наданої у складі пропозиці, учасником встановлена вартість 1 маш/час, яка непідтверджена жодним документом та яка буде змінюватися при виконанні договору. Таким чином, учасник порушує норми, встановлені п.4.ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "СТИЛЬ РЕМСТРОЙ" у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням норм, визначених ст.5 цього Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні