-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний (апарат)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно вимог до предмета закупівлі
Завершена
57 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 576.00 UAH
мін. крок: 1% або 576.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 14:48 - 25.05.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимогам закупівлі
Номер:
8a2091b979b1446d9fdbd15fa9088c03
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-008357-b.a2
Назва:
Невідповідність вимогам закупівлі
Вимога:
Вимога про перегляд рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про перегляд рішення.pdf 03.06.2021 12:18
Дата подачі:
03.06.2021 12:18
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до Додатку 3 Вимог до предмета закупівлі, Учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат якості або паспорт якості на папір виданий виробником, або його офіційним представником, або його офіційним дистриб’ютором (імпортером) в Україні, з зазначенням у сертифікаті якості або паспорті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог.
На виконання даної вимоги учасником ФОП Марієн Лариса Вікторовна, у складі своєї пропозиції надано сертифікат якості на папір для офісної техніки: MAESTRO® Standard+, виданий офіційним представником ТОВ «Монді Сейлз СНГ», який на дату подання пропозиції (28.05.2021) та на кінцеву дату подання пропозицій (31.05.2021) був чинний.
Вимог, щодо конкретного терміну дії сертифікату якості (дата подання пропозицій, дата кінцевого подання пропозицій, дата розгляду пропозицій, період дії договору, інше), вимогами до предмета закупівлі не передбачено та відповідно не дає Замовнику право відхиляти пропозицію Учасника на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні технічні вимоги з конкретною маркою паперу
Номер:
7a06e0d85a6a4bbfbe09cc1f7585324d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-008357-b.b1
Назва:
Дискримінаційні технічні вимоги з конкретною маркою паперу
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-05-19-008357-b на закупівлю «30190000-7 Папір офісний (апарат)» ДК 021:2015 , де Замовником виступає Південний офіс держаудитслужби, було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 та А3 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме «MAESTRO®Standart+». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до паперу офісного формату А4 та А3: Яскравість, UV (ISO2470): 110,5% (±1,5). Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного формату А4 та А3: Яскравість, UV (ISO2470): не менше 97 % для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2021 09:44
Вирішення:
Шановний скаржнику, у другому абзаці пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його погодження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Словосполучення «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності та дозволяє замовнику спрощеної закупівлі визначити предмет закупівлі, вказавши конкретну торговельну марку, й при цьому не зобов’язує приймати у пропозиціях учасників аналоги та/або еквіваленти. Тобто визначені у такий спосіб вимоги до предмету спрощеної закупівлі не вважаються Законом такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено