• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

45310000-3 Електромонтажні роботи: Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єкті: гуртожиток ОКУ «Білгород-Дністровського медичного фахового коледжу», Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 10 В

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єкті: гуртожиток ОКУ «Білгород-Дністровського медичного фахового коледжу», Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 10 В

Торги не відбулися

506 725.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 15 201.75 UAH
Період оскарження: 19.05.2021 14:17 - 04.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c8ba94afd31e461293d952c3b9554f89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007508-b.c3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, у Вашій тендерній документації наявні вимоги надати Копії протоколів (або копії виписок з протоколів) та посвідчень. Дискримінаційною вимогою є надання даних протоколів, а саме з: перевірки знань відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)» щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку. Хочемо Вас проінформувати, що НПАОП 45.2-7.02-12 «ССБП. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення даного нормативного акту визначають систему управління охороною праці при виконанні робіт з капітального ремонту. Враховуючи те, що предметом закупівлі є виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єкті: гуртожиток ОКУ «Білгород-Дністровського медичного фахового коледжу», Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 10 В код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, то учасники (підрядники) не зобов'язані дотримуватися вимог цього нормативно-правового акту в частині управління охороною праці, підготовкою та складанням відповідної документації у сфері охорони праці. Тому, вимагаємо надати пояснення на підставі яких Нормативно-правових актів встановлені дані вимоги? Відповідно до технічних вимог у Додатку 2 до тендерної документації не передбачено виконання робіт, які потребують такого навчання. Вважаємо, дана вимога прописана для Учасника, який вже має в наявності такі посвідчення і займається не лише діяльністю зі встановлення системи пожежної сигналізації. Щоб не звужувати коло потенційних учасників і не дискримінувати учасників вимагаємо видалити дані необґрунтовані вимоги і внести зміни до тендерної документації. У разі не виконання, ми будемо вимушені за відстоюванням своїх прав та інтересів звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ваше твердження, що під час виконання робіт в гуртожиток ОКУ «Білгород-Дністровського медичного фахового коледжу», Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 10 В код за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи» учасники (підрядники) не зобов'язані дотримуватися вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009) є помилковою. Так як предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи. Пункт 18 ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» регулює виконання саме ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИХ РОБІТ. Тому при виконанні робіт що є предметом даної закупівлі підрядник повинен дотримуватися положень НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009), що підтверджується наданням в складі пропозиції копії протоколів (або копії виписок з протоколів) та посвідчень. Дана вимога жодним чином не являється дискримінаційною, так як відповідно до пункту 3.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: cf4c9b5a823b4d0daa1ad8dce273df26
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007508-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику у Вас наявна дискримінаційна вимога щода надання аудиту на сертифікати, що наведені у пункті вимоги 6.13. Додатково в складі пропозиції надаються: – Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", разом із копією звіту аудита, Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» разом із копією звіту аудита, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 ((ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту"» разом із копією звіту аудита Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» "разом із копією звіту аудита. У нас є в наявності дані сертифікати які отримані пару місяців назад, і відповідно на дані сертифікати звіт Аудиту не проводився так як звіт аудиту проводиться не раніше 11 місяців з дати видачі сертифікату! Даною вимогою ви обмежуєте коло потенційних учасників, які мають відповідні сертифікати, але у відповідності норм щодо проведення звіту не пройшли його, так як термін проходження не настав. Тому, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання Звіту аудиту на дані сертифікати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат відповідності ISO це документ, який засвідчує, що компанія, яка отримала його, не суперечить загальноприйнятим вимогам і правилам . Тобто Сертифікат ISO доводить, що система управління менеджменту компанії відповідає вимогам стандарту ISO і успішно пройшла сертифікацію. Перед прийняттям рішення про видачу сертифікату, орган сертифікації проводить аудит, аналіз та оцінку вашого підприємства на предмет відповідності стандартам ISO, і на підставі проведеного аудиту орган сертифікації приймає рішення про видачу сертифікату ISO. Надалі кожного року проводяться наглядові аудити підприємства, для підтвердження відповідності компанії вимогам стандарту ISO Ви стверджуєте, що вами були отримані сертифікати ISO, але аудит вашого підприємства на відповідність вимогам ISO не проводився, тому нам як Замовники незрозуміло чим керувався орган сертифікації приймаючи рішення про видачу вашому підприємству сертифікатів ISO, якщо вони не провели аудит та оцінку вашого підприємства, що в свою чергу ставить під сумнів легітимність ваших сертифікатів ISO
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

не згодні з умовами тендерної документації

Номер: 49079d9b8c554744a22915e7d3bd028c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007508-b.b1
Назва: не згодні з умовами тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Вважаємо вимогу щодо надання Учасником Сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", разом із копією звіту аудита, та Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 ((ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту"» разом із копією звіту аудиту дискримінаційної. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, ДСТУ ISO 50001:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Необхідність наявності в учасника Сертифікату ISO/ISE 27001:2015 безпосередньо стосується предмету закупівлі, адже встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації здатності організації захищати свої інформаційні ресурси, якими користується учасник, в тому числі, під час підготовки/участі у закупівлі. Інформаційна захищеність підприємства учасника, в тому числі його даних, які надаються під час проведення закупівлі, є одним з основних факторів стабільності такого підприємства для можливості успішного виконання учасником всіх тендерних вимог. Також наявність сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020, підтверджує можливості організації учасника створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що надані учасником послуги повинні відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності послуги, яку надає Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить незначний проміжок часу. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Те що дана вимога не є дискримінаційною неодноразово підтверджено в рішеннях АМКУ: 1. Рішення № 5662-р/пк-пз від 22.03.2021 2. Рішення № 23521-р/пк-пз від 21.12.2020 3. Рішення №20637-р/пк-пз 06.11.2020
Статус вимоги: Відхилено