• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області"

Торги відмінено

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2021 14:13 - 25.05.2021 08:00
Вимога
Є відповідь

Незаконні дискримінаційні вимоги

Номер: eb4cea7d19714f3db3e5b415d7217e60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007396-b.b3
Назва: Незаконні дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання: "Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Обов’язково зазначити інформацію про наявність: 1.архітектора з архітектурного та об’ємного проектування; 3.інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості); 4.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестатом з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель 5.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестат обстеження інженерних систем будівлі 6.інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження з відповідним кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у часині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)) Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років з наданням копій зареєстрованих енергетичних сертифікатів будівлі (не менше трьох) за останні 2 роки. Роботи які необхідно виконати , виходячи з технічного завдання та назви Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області") закупівлі згідно законодавства виконує інженер- проектувальник в частині забезпечення економії енергії або Інженер-проектувальник в частині безпека експлуатації та захист від шуму. Прошу забрати незаконну вимогу про наявність :1.архітектора з архітектурного та об’ємного проектування; 3.інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості); 4.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестатом з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель 5.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестат обстеження інженерних систем будівлі 6.інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження з відповідним кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у часині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)) Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років з наданням копій зареєстрованих енергетичних сертифікатів будівлі (не менше трьох) за останні 2 роки. Або пояснити про які саме будівлі йдеться при Виконанні робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області", посилаючись на Закони України. Прошу вказати у кваліфікаційних вимогах інженерів - проектувальників та кваліфікаційні сертифікати які згідно законодавства потрібні для виконання робіт даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті Вашого звернення повідомляємо, що Ваші зауваження приймаються та 25.05.2021 до оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: b6ef0ae992ad40cc82f12a566e3f27b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007396-b.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає: надання документів сертифікатів підприємства : - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю - ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління - ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Прохання надати роз"яснення на які норми чинного законодавства ми спираєтесь? Проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В п. 11 та в п.12 Додатку 3 Тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему ISO відповідно. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому навіть враховуючи посилання на ст. 22 п.3 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ключовим моментом є «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». Наголошуємо, що обов’язок у наявності у учасника Сертифікати ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо необхідності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції – вважаємо такі документи вважливими, оскільки вони видаються після перевірок компетентними сертифікаційними органами і засвідчують високий рівень організації управління у потенційного учасника і виконавця робіт, що є немаловажним для якісного виконання робіт. Такі сертифікати є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції/робіт на всіх етапах їх створення і підтверджує результативність та якість роботи підприємств. Це дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії, спираючись на висновки компетентного органу, а не проводити оцінку самостійно. Такі документи можуть бути отримані будь-якою проектувальною організацією за її бажанням у необмеженого кола сертифікаційних органів, в цьому не існує жодних перешкод, а значить будь-який учасник може виконати такі умови. Тому умова про необхідність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції залишається незмінною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Незаконні дискримінаційні умови

Номер: 8a8bbe615cd54de7ada3c2b8bd4ceed9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-007396-b.b1
Назва: Незаконні дискримінаційні умови
Вимога:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання документального підтвердження наявності автомобіля – не менше 1-го (власного чи орендованого) та власного приміщення. Прошу прибрати дану вимогу оскільки вона не відноситься до "виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації" . Або пояснити згідно якого Закону України виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації не можливе без власного приміщення чи автомобіля.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, за результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне: Потенційний Переможець закупівлі може перебувати в іншій області України відносно місця надання послуг. Враховуючи умови пандемії в Україні та розділення на карантинні зони, учасник має підтвердити наявність власного автомобілю, що дасть можливість виконати роботи вчасно та без затримки. Наявність власного автомобіля може бути як на підприємстві так і у власності будь якого з заявлених виконавців робіт безпосередньо. Дана вимога спрямована на можливість виконавцем виконувати роби вчасно та без затримки. Вимога, щодо наявності «власного приміщення» обґрунтована, законна та жодним чином не звужує коло потенційних учасників з наступних підстав: зважаючи на те, що підприємство, виконавець робіт, згідно чинного законодавства, повинен мати лише фахівця що має відповідний кваліфікаційний сертифікат та більш нічого, в разі неякісного виконання робіт, або виконання робіт з порушенням діючих будівельних вимог відповідає лише уставним фондом. Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, вартість обладнання що планується до встановлення є достатньо суттєва та помилки в проектуванні можуть привести до значних втрат, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Наявність на підприємстві власного нерухомого майна говорить про серйозність намірів підприємства та його підвищену відповідальність та є запорукою платоспроможності в разі виникнення судових спорів. Вважаємо, що підвищена відповідальність виконавця робіт є запорукою більш якісного виконання робіт. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні