-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне пальне для ДЮСШ "Голосієво"
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 12:36 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
0244a72e8cbd4a66825e7de49e73a7f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-002757-c.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні умови, зокрема в Додатку №6 до тендернох документації вимагається: «У складі пропозиції Учасником надається оригінал листа від власника, орендаря або партнера про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС(АЗК), протягом року, за талонами зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше травня 2021 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС(АЗК) та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника.»
Достатнім підтвердженням партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків.
Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від партнера, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів.
Таким чином, вимога щодо надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя партнера носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2021 20:19
Вирішення:
Замовником було уважно розглянуто вимогу.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Одним із основних принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність.
Гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов’язання стороною угоди. Тобто, слугує запевненням одержувача в забезпеченні товаром в потрібному обсязі і до зазначеного часу.
Встановлення умови про надання оригіналу листа від власника, орендаря або партнера про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС(АЗК), протягом року, за талонами зразка Учасника зумовлена дотриманням принципу ефективності закупівлі, оскільки забезпечить впевненість замовника у закупівлі товарів в учасників, які мають реальні можливості та потужності для виконання даного виду договору.
А тому дана умова жодним чином не перешкоджає виконати дану умову закупівлі і прийняти участь в тендері, що свідчить про відсутність обмежень конкуренції або дискримінації.
Статус вимоги:
Відхилено