-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15850000-1 Макаронні вироби(макаронні вироби,вермішель) для потреб загальноосвітніх шкіл на 2021 рік
Завершена
332 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 662.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 662.50 UAH
Період оскарження:
19.05.2021 09:34 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Номер:
074d5e380b7a41658725c92e54be53ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-19-001222-b.c1
Назва:
НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Вимога:
ВИМОГА. Ми, Приватне підприємство «Перлина Смаку», в особі директора Бичкової Ірини Миколаївни, вважаю НЕПРАВОМІРНО прийнятим рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції і вимагаю повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію, яка подана мною на участь у торгах на закупівлю товару UA-2021-05-19-001222-b Код ДК021: 15850000-1 Макаронні вироби, так як згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» (пункт 5 розділу VII) (далі — Закон) З 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право продовжувати використовувати КЕП, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів та зберігаються на будь-яких пристроях (на звичайних флеш-носіях, жорсткому диску комп’ютера тощо) і лише З 1 січня 2022 року згідно Закону підприємці зможуть використовувати лише КЕП, які зберігаються на пристроях із вбудованими апаратно-програмними засобами, що забезпечують захист даних.
СМАРТ ТЕНДЕР НАДАЄ РОЗ`ЯСНЕННЯ. « Закон про публічні закупівлі у чинній редакції передбачає, що під час використання електронної системи закупівель Прозоро з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюють та подають з урахуванням вимог законів:
Про електронні довірчі послуги;
Про електронні документи та електронний документообіг.
Та законодавство про публічні закупівлі не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.»
Шановний замовнику, вказана Вами вимога щодо накладання саме КЕП є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо накладання саме КЕП, Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають КЕП, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати до 1 січня 2022 року), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи вищевикладене відхилення моєї тендерної пропозиції є НЕПРАВОМІРНИМ та УПЕРЕДЖЕНИМ.
Вимагаю:
1 Прийняти вимогу до розгляду.
2. Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ПП «Перлина Смаку».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 12:34
Вирішення:
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являється інформація, що тип підпису "удосконалений" то такиї підпис не може вважатися кваліфіковним. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансфорації України, Пропозиція не містить саме кваліфікованого електронного підпису.
Статус вимоги:
Відхилено