• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивно-мультимедійні комплекти

Поставка, монтаж інтерактивно-мультимедійних комплектів здійснюється у 19 ЗЗСО

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2021 08:34 - 31.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Microsoft

Номер: 4d5111fc1b7c403aa1685f676b984f2d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-000278-b.a4
Назва: Microsoft
Вимога:
Шановний Замовник! Після аналізу тендерної документації виявлені дискримінуючі вимоги, які звужують коло учасників. Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу: Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення має бути попередньо встановленим, з оригінальною наліпкою та наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене фірмою виробником. Дана вимога ставить в нерівне становище учасників та в залежність від дій третіх осіб, тобто взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання які можуть надати зазначений вище документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Звертаємо Вашу увагу, що Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» не передбачає закупівлю програмного забезпечення. Згідно коду ДК 32320000-2 передбачено закупівлю лише техніки (телепроекційне обладнання, мультимедійне обладнання, відеомонітори, телевізори). Закупівля програмного забезпечення під даним кодом не передбачена. Для придбання програмного забезпечення передбачається проведення публічних закупівель під Кодом ДК 021:2015 48930000-6 – «Пакети навчального та розважального програмного забезпечення». Таким чином, вимагаємо дотримуватись порядку здійснення публічних закупівель та виокремити закупівлю програмного забезпечення згідно кодів закупівлі, оскільки воно є окремим програмним продуктом, який не виробляється виробниками інтерактивного обладнання і не може бути предметом даної закупівлі. Тому вимагаємо видалити з тендерної документації вищезазначені вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Авторизаційні листи

Номер: 9cff0be363584cb9aeaecadbc81a0d66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-000278-b.b3
Назва: Авторизаційні листи
Вимога:
Шановний Замовник! Вітаємо! Вимагаємо Вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, що обмежують участь потенційних учасників, а саме: – якщо Учасник процедури закупівлі не є виробником інтерактивних дошок, ноутбуків та проекторів, для підтвердження легальності походження товару та статусу офіційного представника виробника, необхідно надати листи авторизації виробника із виданий на ім’я Замовника із зазначенням номера оголошення про проведення закупівлі із зазначенням можливості поставки товару в необхідній кількості та якості. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/ сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю. Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ No 10218-р/пк- пз від 04.10.2018 року, No 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Вимагаємо видалити вимогу надання Авторизаційних листів з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику!. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним, і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Вищезазначена вимога ніяк не дискримінуює учасників, а лише звільняє нас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Щодо наявності рішень АМКУ по аналогічних закупівлях, то різними колегіями АМКУ в різні роки приймались різні рішення з зазначеного питання. Так, за закупівлями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-14-003719-c, оголошення №106158, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 06.04.2015 №227, оголошення №144783, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 16.07.2014 №43 та іншими аналогічними рішеннями АМКУ (до речи прийнятими за різними версіями Законів про закупівлі»), орган оскарження не задовільнив вимоги Скаржника щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, через те, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 652d2bb0d11e487695a01a43d8e12b3e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-000278-b.c2
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 5 Тендерної документації у вимогах до проектора зазначено, що технологія проектора має бути 3LCD. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології 3LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора. Крім цього, радимо Вам ознайомитися з позитивним рішенням Антимонопольного комітету по аналогічному питанню (рішення додається нижче), яким встановлено, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (щодо3LCD технології проектора) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або 3LCD».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник внесе зміни в Додаток №5 Специфікація.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Обмеження конкуренції

Номер: 35137b5562ee4e42b0128bcc289f9ede
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-19-000278-b.c1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 5 Тендерної документації у вимогах до проектора зазначено, що технологія проектора має бути 3LCD. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології 3LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора. Крім цього, радимо Вам ознайомитися з позитивним рішенням Антимонопольного комітету по аналогічному питанню (рішення додається нижче), яким встановлено, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог (щодо3LCD технології проектора) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або 3LCD».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не додано документ
Дата скасування: 20.05.2021 17:53