Поточний ремонт приміщень Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 за адресою: м. Житомир, провулок Шкільний, 4; Поточний ремонт з демонтажу грат або влаштування такими, що відкриваються, у підвальному приміщенні Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 за адресою: м. Житомир, пров. Шкільний, 4; Поточний ремонт із заміни засувок на системі теплопостачання та утеплення труб системи опалення в підвальному приміщенні Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 за адресою: м. Житомир, пров. Шкільний, 4 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Період оскарження:18.05.2021 22:42 - 30.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:f82355dbb41644cd8c42dac9c39aa39c
Пов'язана кваліфікація:ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович, UA-EDR 2294303257
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-18-003633-a.a1
Назва:Неправомірне відхилення
Вимога:
В п.2 Додатку 2 чітко зазначено, що Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 в поточних цінах на дату укладання договору. Тобто учасник надає замовнику інформаційну модель договірної ціни після аукціону, у разі визначення його переможцем! Учасник до моменту подачі пропозиції не має інформаційної моделі договірної ціни в поточних цінах на дату укладання договору адже учаснику не відома дата укладення договору! Тому вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним. В тендерній документації не міститься вимоги щодо надання учасником у своїй пропозиції інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5. Натомість міститься вимога що Учасник-переможець додатково надає визначені в цьому пункті розрахунки вартості робіт (об’єкту будівництва) у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК. Таким чином вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою без № від16.06.2021 року, та визначити пропозицію ФОП Парфенюк Д.Ю. переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.06.2021 21:52
Вирішення:Замовником розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 17 червня 2021 року та повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 18 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, аналізуючи норми Закону, стає зрозуміло, що учасник та переможець це різні правові статуси, і учасник закупівлі переходить у статус переможця лише після прийняття рішення замовником про намір укласти договір та оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» (лот 1) Поточний ремонт приміщень Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 за адресою: м. Житомир, провулок Шкільний, 4 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) передбачено, що Учаснику пропонується зробити попереднє обстеження об’єкту замовника для визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації відповідно до технічного завдання. Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.).
Отже Додатком 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» вимагається подання саме учасником закупівлі інформаційної моделі договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, а не переможцем закупівлі.
Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації та відповідно до лоту;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- листом-згодою на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до ст. 26 Закону, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Звичайно, ні учасники закупівлі, ні замовник не може наперед знати дату заключення договору, однак, відповідно до п.4.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Датою розкриття тендерної пропозиції слід вважати кінцеву дату подання тендерних пропозицій учасників, визначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Частиною 4 статті 41 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, учасник закупівлі повинен при поданні тендерної пропозиції окрім усіх документів, що передбачені тендерною документацією, подати у складі своєї пропозиції інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.). При цьому, пропозиція учасника (з розрахунками) вважається дійсною протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. І умови заключеного Договору з переможцем закупівлі не відрізняються від поданої ним пропозиції, в тому числі згідно поданих ним розрахунків.
Згідно зі статтею 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Оскільки учасник закупівлі ФОП Парфенюк Дмитро Юрійович не надав інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Підрядника на підставі Державних будівельних стандартів і правил з урахуванням нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування (в поточних цінах на дату укладання договору з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, з урахуванням рівня заробітної плати у розмірі 7848,0 грн., що відповідає середньому тарифному розряду робіт у будівництві – 3,8.), чим не дотримав вимоги п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі), Замовником правомірно відхилено його тендерну пропозицію.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 30 дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».