-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж кабельної лінії резервного вводу, технічне обслуговування щита автоматичного вводу в будівлі «Корпус №1» КНП « Центральна міська клінічна лікарня» Дружківської міської ради», розташованої за адресою: Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Завантажене "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу: "Тендерна документація"
Завершена
101 273.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 506.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 506.37 UAH
Період оскарження:
18.05.2021 17:33 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Зайві документи
Номер:
1810a66327784b94a5a35700b7221576
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-012193-b.b2
Назва:
Зайві документи
Вимога:
В п.10, пп.2 Оголошення учасник у складі своєї пропозиції повинен надати договірну ціну, відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила призначення вартості будівництва», на надання послуг із зазначенням загальної вартості за найменуванням витрат (без розрахунку) з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат. Так як ці документи має надавати переможець при заключені договору, тому немеє сенсу сканувати і додавати ці всі документи у складі пропозиції для учасників. Рахую, що замовник вимагає зайві документи для всіх учасників на етапі подачі пропозиції для участі у процедурі закупівлі. Тому, Шановний Замовник, вимагаю змінити цей пункт і пропоную викласти його в такій редакції: "Учасник, на етапі подачі пропозиції для участі в тендері, повинен подати в електронному вигляді, в складі своєї пропозиції, договірну ціну і локальний кошторис. Документи повинні бути завірені підписом уповноваженої особи."
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 133 від 20.05.2021.JPG 20.05.2021 15:40
Дата подачі:
19.05.2021 11:49
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу оприлюднюємо зміни до закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Забезпечення рівних умов для учасників
Номер:
c7e06a470b7540d8824578fd8eed6b2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-012193-b.b1
Назва:
Забезпечення рівних умов для учасників
Вимога:
В п.10 пп.2 Оголошення вызначено, що кошторисна документація повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації за підписом відповідальної
особи, що склала кошторис та завіреною печаткою кошторисника). Прошу відмінити підтвердження кошториса печаткою кошторисника, так як ці документи мають право складати ФОПи які не мають кошторисника і затверджують документи власною печаткою. Рахую, що ця вимога є дискрімінаційною, та вимагаю забезпечення рівних умов для учасників. Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 133 від 20.05.2021.JPG 20.05.2021 15:41
Дата подачі:
19.05.2021 11:17
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу оприлюднюємо зміни до закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено