• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо для реактивних двигунів ТС-1, JET А1 або еквівалент)

Торги відмінено

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 16:43 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: d3b28b5514de4c049ba1f52dff83b7cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-005779-c.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Звертаємо Вашу увагу на те, що положення п.4.3, Розділу 1, та Додаток 2 Тендерної документації, містить перелік міст постачання товарів, а саме: - гелікоптерний майданчик Канів (Пекарі); - злітно – посадковий майданчик Київ-Яхтклуб; - злітно – посадковий майданчик Ягеллон; У відповідності до Наказу № 407 Державіаслужби України від 13.06.2006 (надалі - Наказ №407), злітно-посадкові майданчики не віднесені до переліку об’єктів авіаційної інфраструктури, на території яких надання послуг з авіапаливозабезпечення потребує отримання Сертифікату відповідності Державіаслужби України. Нормативно-правовими актами України з питань авіаційної безпеки не передбачено видача злітно-посадковим майданчикам сертифікату Авіаційної безпеки, який, у відповідності до п.7, Додатку 3, Наказу № 407, є обов’язковим документом який надається до Державіаслужби України у складі доказової документації для отримання Сертифікату відповідності. Згідно відкритої інформації що міститься на сайті Державіаслужби України, гелікоптерний майданчик Канів (Пекарі), також не має сертифікату з Авіаційної безпеки, що автоматично унеможливлює отримання Сертифікату відповідності авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень та робіт. Таким чином, вимоги Тендерної документації про надання Сертифікатів відповідності на даних місцях постачання авіаційного палива є нікчемними, внаслідок суперечності даної вимоги чинному Законодавству України, та призведуть до затягування процедури закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме викласти перелік місць постачання авіаційного палива у наступній редакції: - Комунальне Підприємство «Міжнародний Аеропорт Київ (Жуляни)», - Комунальне Підприємство Херсонської Обласної Ради «Херсонські авіалінії», - Комунальне Підприємство «Аеропорт Вінниця», - Комунальне Підприємство «Міжнародний аеропорт «Чернівці» імені Леоніда Каденюка» - Комунальне Підприємство «Міжнародний Аеропорт Кривий Ріг», - Обласне комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Рівне», - Комунальне Підприємство «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради», - Комунальне Підприємство «Миколаївський міжнародний аеропорт», - Полтавське Обласне Комунальне Підприємство «Аеропорт Полтава», - аеродром Бородянка; - інші ЗПМ та аеродроми державної та цивільної авіації України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякую за Ваше звернення та повідомляємо що дана вимога буде задоволена. Перелік місць поставки товару викласти в наступній редакції: - Комунальне Підприємство «Міжнародний Аеропорт Київ (Жуляни)», - Комунальне Підприємство Херсонської Обласної Ради «Херсонські авіалінії», - Комунальне Підприємство «Аеропорт Вінниця», - Комунальне Підприємство «Міжнародний аеропорт «Чернівці» імені Леоніда Каденюка», - Комунальне Підприємство «Міжнародний Аеропорт Кривий Ріг», - Обласне комунальне підприємство «Міжнародний аеропорт Рівне», - Комунальне Підприємство «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради», - Комунальне Підприємство «Миколаївський міжнародний аеропорт», - Полтавське Обласне Комунальне Підприємство «Аеропорт Полтава», - аеродром Бородянка; - інші ЗПМ та аеродроми державної та цивільної авіації України
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: e4df677a9be443ed81d8e14f5179ceb9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-005779-c.a2
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель Державною установою «Центр авіаційного забезпечення національної поліції України» (далі – Замовник) 18 травня 2021 року було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) за предметом «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо для реактивних двигунів ТС-1, JET А1 або еквівалент) DK 021: 2015 - 09130000-9 Petroleum and distillates (fuel for jet engines TC-1, JET A1 or equivalent)» 18 червня 2021 року після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій виявилось, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали такі учасники: 1. ТОВ «АВІА ОІЛ» (далі – Скаржник); 2. ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА»; 3. ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» 23 червня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, за результатами якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено, а ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» та ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» допущено до аукціону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» та ТОВ «ЄКОРОМ АВІА» до електронного аукціону, оскільки тендерні пропозиції зазначених учасників мали бути відхилені з огляду на факти, що викладені нижче. При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА»: 1. Відсутність необхідної інформації, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям. 1.1. Додатком № 4 до тендерної документації (стор. 24) для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, замовник вимагає довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка також повинна містити інформацію про наявність транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів (зазначити підставу користування транспортним засобом). Додатково необхідно надати скан-копію документа, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом, а також: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі, якщо такий транспортний засіб належить учаснику на праві власності); - договір оренди/перевезення або інший договір, що підтверджує право користування. На виконання цієї вимоги ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» надало у складі своєї пропозиції Довідку вих. № №05/06.21 від 03.06.2021 р. під назвою «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в якій міститься інформація про наявність таких транспортних засобів: автомобіль МАЗ-5334 у кількості 5 шт., автомобіль МАЗ-8925, ПЦ-6,7 у кількості 2 шт., автомобіль ЧМЗАП 5524, ТЗ-22 у кількості 9 шт., автомобіль МАЗ – 8925 у кількості 1 шт. Як підставу права власності/користування зазначеним транспортним засобом у даній довідці ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» вказує договір про надання послуг з заправки повітряних суден №LK-001 від 01.05.2021 р. Проте, зміст цього договору, а також інших документів, наданих у складі пропозиції, не підтверджує права власності або користування ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» зазначеними у довідці транспортними засобами. Відповідно до положень ч. 16 ст. 29 Закону Замовник був зобов’язаний виявити зазначені вище недоліки у документах, поданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, та надати учаснику строк 24 години для їх виправлення. Проте, Замовник порушив зазначені вимоги чинного законодавства та прийняв передчасне та протиправне рішення про допущення ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» до аукціону. Таким чином, допущення ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» до електронного аукціону, незважаючи на зазначені недоліки тендерної пропозиції цього учасника, свідчить про порушення Замовником вимог, передбачених ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОРОМ АВІА»: 1. Забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції Абзацом 2.1. пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» до тендерної документації (стор.6) Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. А також: У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. На виконання цієї вимоги ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» було надано банківську гарантію №7239-21, дата видачі 17 червня 2021 року, що міститься у архіві «Банківська Гарантія 7239-21». За результатами аналізу Банківської Гарантії №7239-21 від 17 червня 2021 року, встановлено, що її зміст містить посилання на договір про отримання гарантії, а саме: Договір про надання гарантії №7239-21 від 15 червня 2021 року. Проте, всупереч зазначеній вище вимозі тендерної документації, ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» не надало зазначений договір у складі своєї пропозиції. З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 2. Відсутність іншої інформації, яка вимагається умовами тендерної документації. Пунктом 7 Додатку № 4 до тендерної документації (стор. 30) Замовником викладено перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, а саме: Якщо учасником буде покладено виконання своїх зобов’язань в повному обсязі або частково на третю особу, то учасник повинен надати: - скан-копії Договорів (зберігання, надання сервісних послуг на заправку ПС, тощо); - копії діючих Сертифікатів відповідності на виконання робіт по заправці повітряних суден, виданих Державною авіаційною службою України. Окрім того пункту, абзацом 7.2 пункту 7 Розділу 1 «Загальні положення» до тендерної документації (стор. 3) встановлено: Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та/або засвідчений нотаріально (у випадках передбачених законодавством). На відповідність цієї вимоги, ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» було надано «Договор №160416 на оказание услуг по заправке воздушных судов от 16 апреля 2016 г.», який викладений російською мовою. Разом з тим, переклад цього договору українською мовою у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутній. Виходячи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відсутність необхідної інформації, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям. Додатком № 4 до тендерної документації (стор. 24) для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, замовник вимагає довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка також повинна містити інформацію про наявність транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів (зазначити підставу користування транспортним засобом). Додатково необхідно надати скан-копію документа, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом, а також: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі, якщо такий транспортний засіб належить учаснику на праві власності); - договір оренди/перевезення або інший договір, що підтверджує право користування. На виконання цієї вимоги ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» надало у складі своєї пропозиції Довідку вих. № 04-100621 від 10.06.2021 р. під назвою «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази», в якій зазначена лише загальна фраза про наявність транспортних засобів, без їх конкретизації. Водночас, всупереч зазначеній вище вимозі тендерної документації, у вказаній довідці відсутня інформація про підставу користування транспортним засобом. Разом з тим, за результатами аналізу зазначених у довідці договорів, а саме: договору про надання послуг заправки повітряних суден №МА 47/20 від 01.01.2020р. із сертифікованою паливозаправною службою ТОВ «МАСТЕР-АВІА» для поставки авіаційного палива ДЖЕТ А-1; договір про надання послуг заправки повітряних суден №160416 від 16.04.2021 р. із сертифікованою паливозаправною службою ТОВ «ПЗК «АВСТАР» для поставки авіаційного палива ДЖЕТ А-1, встановлено, що в їх змісті відсутня інформація щодо транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки товарів. Відповідно до положень ч. 16 ст. 29 Закону Замовник був зобов’язаний виявити зазначені вище недоліки у документах, поданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, та надати учаснику строк 24 години для їх виправлення. Проте, Замовник порушив зазначені вимоги чинного законодавства та прийняв передчасне та протиправне рішення про допущення ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» до аукціону. Таким чином, допущення ТОВ «ЕКОРОМ АВІА» до електронного аукціону, незважаючи на зазначені недоліки тендерної пропозиції цього учасника, свідчить про порушення Замовником вимог, передбачених ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно допустив до електронного аукціону учасників, тендерні пропозиції яких мали бути відхилені на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів Скаржника. Враховуючи викладене вище та з урахуванням положень ст. ст. 5, 18, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені під час проведення процедури відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) за предметом «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо для реактивних двигунів ТС-1, JET А1 або еквівалент) DK 021: 2015 - 09130000-9 Petroleum and distillates (fuel for jet engines TC-1, JET A1 or equivalent)»; 2. Скасувати рішення про допущення ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА» та ТОВ «ЄКОРОМ АВІА» до аукціону в рамках процедури відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) за предметом «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо для реактивних двигунів ТС-1, JET А1 або еквівалент) DK 021: 2015 - 09130000-9 Petroleum and distillates (fuel for jet engines TC-1, JET A1 or equivalent)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-18-005779-c.
Пов'язані документи: Учасник