• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Завершена

102 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 15:56 - 24.05.2021 11:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога №31 від 31.05.2021року щодо невідповідності учасника фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича

Номер: 09c22a5bef304c7aabd993e6c8107bf1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-005204-c.b1
Назва: Вимога №31 від 31.05.2021року щодо невідповідності учасника фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича
Вимога:
Приватне підприємство «МістерПапір» в особі директора Павлович Петра Васильовича, вивчивши Тендерну документацію Замовника та пропозицію фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича, не погоджується з рішенням Замовника - Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат від 31.05.2021року про визнання переможцем пропозицію фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича, оскільки пропозиція не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Згідно Додатку №2 до оголошення про спрощену закупівлю є ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА зокрема : 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2021); документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів – в учасника фізичної особи підприємця ці документи відсутні в тендерній пропозиції; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору а також До довідки додаються особові медичні книжки зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). Відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - в учасника фізичної особи підприємця ці документи відсутні в тендерній пропозиції; Також Замовник вимагав щоб строк придатності на момент постачання товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності – довідка даного змісту також відсутня в Переможця. Виходячи з вище написаного, приватне підприємство «МістерПапір» в особі директора Павлович Петра Васильовича , вважає визначення переможцем пропозиції фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича не правомірним так як документація тендерної пропозиції не відповідає вимогам замовника. Вимагаємо: 1. Відмінити рішення про визнання пропозиції фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича переможцем в закупівлі. 2. Відхилити пропозицію фізичної особи підприємця Орлова Вадима Юрійовича на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону та вимогам Замовника викладеним в оголошенні. 3. Перейти до оцінки відповідності пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу ПП «МістерПапір» на рішення Замовника стосовно визначення переможцем ФОП Орлов В.Ю., маємо бажання повідомити наступне. Обов’язкова санітарна обробка автотранспорту на підприємствах має виконуватися лише в випадках, передбачених діючим законодавством України. Санітарна обробка автотранспорту є обов’язковою лише для певної категорії автотранспорту, який задіяний при доставці продуктів харчування, медичних препаратів та іншої аналогічної продукції, або виконує перевезення пасажирів. Обов’язкової вимоги проводити санітарну обробку автотранспорту на підприємствах, які займаються продажем непродовольчих товарів, у т.ч. кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, діючим законодавством України не передбачено. Учасник ФОП Орлов В.Ю. у складі своєї пропозиції надав довідку за Вих. № 19/05-03 від 19 травня 2021 р., в якій повідомив, що не займається продажом продуктів харчування або медичними матеріалами та іншими товарами, продаж яких передбачає наявності у працівників медичних книжок. Також у цій довідці учасником зазначено, що продаж кухонного приладдя, знаряддя, товарів для дому та господарства не потребують наявності у продавця будь-якої ліцензії або дозволу. Учасник ФОП Орлов В.Ю. у складі своєї Пропозиції також надав копії чинних договорів з компаніями-перевізниками ТОВ «Нова пошта» та ТОВ «Делівері авто». Це загально відомі транспортні компанії, діяльність яких постійно контролюється відповідними контролюючими органами України. Є всі підстави вважати, що санітарні норми цими компаніями дотримуються в достатньому необхідному обсязі. Перелік документів, зазначених у Тендерній документації, розповсюджується на всі категорії товарів та на всі категорії учасників. У разі, якщо наявність тих чи інших документів, зазначених у Тендерній документації, не передбачена діючим законодавством Україна для певної категорії учасників, у такому випадку цей учасник такі документи надавати не зобов’язаний. Відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, на який ви посилаєтеся у своїй вимозі, чітко зазначені ПРАВИЛА проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559. В цьому Переліку відсутня категорія суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють продаж кухонного приладдя, товарів для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Учасник ФОП Орлов В.Ю. у складі своєї Тендерної пропозиції неодноразово підтверджував свою повну згоду з усіма Технічними вимогами Замовника, зазначеними у Тендерній документації. Таке підтвердження є у документі «Тендерна цінова пропозиція» за вих. № 19/05-01 від 19 травня 2021 р, а саме: «У разі укладання Договору із Замовником про поставку Товару згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цій Документації». В цьому ж документі учасником ФОП Орлов В.Ю. зазначається, що він погоджується з усіма вимогами та умовами, що передбачені даною документацією. В довідці за Вих. № 19/05-03 від 19 травня 2021 р., учасником ФОП Орлов В.Ю. зазначено, що він підтверджує свою згоду з усіма технічними, кількісними та якісними характеристиками та вимогами, зазначеними у Тендерній документації Замовника. Тендерною документацією не встановлена чітка форма надання учасниками інформації стосовно того, що строк придатності на момент постачання товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності. Тобто така інформація повинна бути надана на момент поставки товару в документах про дату виготовлення відповідного товару. Замовник вважає, що надана ФОП Орлов В.Ю. інформація, у складі його Пропозиції, повністю відповідає вимогам Замовника, вимогам Тендерної документації та вимогам чинного законодавства України і тому Ваша скарга задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: при повторному ознайомлені з пропозицією переможця не було виявлено порушень
Дата скасування: 03.06.2021 21:50