• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Офісне устаткування та приладдя різне (папір)

Завершена

545 620.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 728.10 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 12:34 - 31.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 62ba8f6e9b6b4180be20b2b8b592bff3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-001550-a.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 16.06.2021 №178/юр/21.
Дата розгляду скарги: 02.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2021 13:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.07.2021 17:14
Автор: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Омельченко Олександр Миколайович 380676932974 ALOME@UKRPAPIR.COM.UA http://ukrpapir.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3c8322695ab34ee9bbae8568cfcad4fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-001550-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-05-18-001550-a, який проходив 07.06.2021р. Проаналізувавши пропозицію ТОВ "Профі Сервіс Гарант" встановлено, що учасник пропонує до постачання Папір А4 160г/м2, та Папір А3 80г/м2 (позиції 1 та 2 Тендерної пропозиції учасника) за ціною, яка не відповідає реальній вартості товару, що вимагає Замовник. Оскільки, наприклад, середньоринкова вартість паперу формату А3 500 аркушів зі щільністю 80г/м2 становить щонайменше вдвічі більше ніж паперу формату А4 такої ж щільності, який учасник пропонує за ціною 82,90 грн. за пачку без ПДВ. Також, дану інформацію Замовник може перевірити за допомогою електронного каталогу товарів Prozorro Market (https://smarttender.biz/prozorro-market/ofisne-ustatkuvannya-ta-pryladdya-rizne/papir-ofisniy-formatniy/papir-dlya-druku-a3-80-g-m-klas-a-500-ark-biliy ), де Папір для друку, А3, 80 г/м², клас A, 500 арк. представлений за мінімальною ціною 167,35 грн. за пачку. Тому, для уникнення поставки товару невідповідної якості або з порушеннями технічних вимог Замовника, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Профі Сервіс Гарант" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження та надаємо наступну відповідь: 1. Щодо невідповідної якості або порушення технічних вимог. - Учасником торгів в складі тендерної документації розміщено сертифікати якості запропонованого товару; - Приймання та перевірка якості товару відбуватиметеся згідно п.6.1, розміщеного в складі тендерної документації Договору поставки: «Приймання Товару за якістю і кількістю здійснюється за супровідними документами на Товар, переданим Постачальником Покупцеві одночасно з поставкою Товару. Перед передачею Товару Покупцеві Постачальник зобов'язаний здійснити збірку і установку (монтаж) Товару, а також провести відповідні перевірки (випробування) Товару за участю представника Покупця на предмет якості Товару, його комплектності та працездатності»; - Згідно п.8.3, розміщеного в складі тендерної документації Договору поставки : «За поставку Товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості неякісного Товару». Таким чином в разі поставки товару неналежної якості до Постачальника будуть застосовані відповідні штрафні санкції». 2. Щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «Профі Сервіс Гарант». - Підстави для відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (папір)» UA-2012-05-18-001550-a згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено