• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дизельне паливо

Завершена

600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 11:40 - 30.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо нехтування Замовником положеннями тендерної документації

Номер: 21a4b4df6cbc4ea7a3f1d2e384a94f47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-004439-b.b3
Назва: Щодо нехтування Замовником положеннями тендерної документації
Вимога:
14.06.2021 року учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ" через електронну систему закупівель подало вимогу щодо порушення Замовником положень Закону України "Про публічні закупівлі". 15.06.2021 тендерним комітетом Замовника надано відповідь, яка не стосується предмету вимоги, а саме: ПП "ОККО КОНТРАКТ" наполягає на тому, що Замовником не дотримано положень Закону в частині надання 24 год на виправлення помилок учасниками. Акцентуємо увагу на тому, що з положень ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати право на виправлення помилки, а не "може надати право". Дане положення Закону є імперативним і не підлягає довільному тлумаченню. У вимозі від 14.06.2021 року ПП "ОККО КОНТРАКТ" звертається з проханням усунути порушення, яке виникло під час проведення закупівлі в частині ненадання Замовником 24 год на виправлення помилки учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ". Як порушення положень Закону, Замовник не відповів на вимогу щодо наявності факту порушення та вчинення певних дій щодо усунення порушень, а відповідь стосувалася виключно наявності АЗС на території області. З огляду на вище зазначене, ПП "ОККО КОНТРАКТ" не отримало аргументованої відповіді на вимогу від 14.06.2021. Просимо надати аргументовану відповідь щодо усунення порушень, які виникли під час проведення закупівлі та надати відповідь на вимогу від 14.06.2021
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу встановлено, що вона є необґрунтованою, оскільки згідно ч. 3 ст.31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проте як вбачається із вимоги учасника додаткової аргументації він не потребує, натомість вимагає скасувати процедуру закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо проведення закупівлі з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 403178f7324f44899789a4b847a060a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-004439-b.b2
Назва: Щодо проведення закупівлі з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, інформуємо, що Вами допущено суттєві порушення Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), що можуть призвести до розтратити бюджетних коштів, а саме Замовник знехтував положеннями Закону щодо надання учаснику 24 години на виправлення помилок. Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Частиною 9 статті 26 Закону встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З урахуванням вище зазначеного, в разі наявності помилок, які стосуються кваліфікаційних критеріїв або підтвердження повноважень підписанта тендерної пропозиції, Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення помилки. Оскільки, пропозицію учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" було відхилено через невідповідність кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації без надання можливості на виправлення помилок, дані дії Замовника містять склад адміністративного правопорушення відповідно до ст. 164-14 КУпАПУ. Таким чином, з метою усунення порушень та приведення закупівлі у відповідність до Закону, просимо розглянути дану вимогу та відмінити тендер у зв'язку з усуненням порушень, які неможливо виправити. Принагідно інформуємо, що відповідно до ч.3 ст. 31 Закону Замовник зобов'язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При розгляді вимоги встановлено, що вона є необґрунтованою, оскільки зважаючи на аналіз тендерної пропозиції ПП “ОККО КОНТРАКТ” було виявлено невідповідність наявності обладнання та матеріально-технічної бази (не менше 10 (десяти) автозаправних станцій власної торгівельної марки (або торгівельної марки партнерів) по м. Одеса та обов’язкова наявність не менш двох АЗС у радіусі 15 км від с. Іванове Лиманського р-ну Одеської обл. (надати довідку в довільній формі), учасником у довідці Вих.№2 від 31.05.2021 зазначено АЗС, які знаходяться за межами м.Одеси, а саме: - Одеська область, селищна рада Крижанівська, Старокиївське шосе, 5; - Одеська область, смт.Авангард, вулиця Ангарська, 21; - Одеська область, с/р Усатівська, автодорога обхід м.Одеса, 21км+400м. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Згідно ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте в даному випадку встановлено відсутність у учасника 10 (десяти) автозаправних станцій власної торгівельної марки (або торгівельної марки партнерів) по м. Одеса, що відповідно унеможливлює усунення цієї невідповідності з боку учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення

Номер: aaca028a48db4855a4f7b10014cf3558
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-004439-b.b1
Назва: Незаконне відхилення
Вимога:
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей». Частиною 9 статті 26 Закону встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З урахуванням вище зазначеного, в разі наявності помилок, які стосуються кваліфікаційних критеріїв або підтвердження повноважень підписанта тендерної пропозиції, Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на виправлення помилки. Тендерний комітетом порушено імперативну вимогу Закону щодо надання часу на виправлення помилок. Разом з тим, незаконно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ПП «ОККО КОНТРАКТ» через відсутність листа, який двічі надано учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Оскільки, Замовником було вчинено порушення Закону в частині незаконного відхилення учасника, а також не надано право на виправлення помилок впродовж 24 год, виникли порушення, які не можливо усунути на даному етапі закупівель. Просимо розглянути дану вимогу та усунути порушення шляхом відміни закупівлі. Принагідно інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність у вигляді штрафу за: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) та тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу встановлено, що вона є необґрунтованою, оскільки зважаючи на аналіз тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" було виявлено невідповідність наявності обладнання та матеріально-технічної бази (не менше 10 (десяти) автозаправних станцій власної торгівельної марки (або торгівельної марки партнерів) по м. Одеса та обов’язкова наявність не менш двох АЗС у радіусі 15 км від с. Іванове Лиманського р-ну Одеської обл. (надати довідку в довільній формі), учасником у довідці Вих.№2 від 31.05.2021 зазначено АЗС, які знаходяться за межами м.Одеси, а саме: - Одеська область, селищна рада Крижанівська, Старокиївське шосе, 5; - Одеська область, смт.Авангард, вулиця Ангарська, 21; - Одеська область, с/р Усатівська, автодорога обхід м.Одеса, 21км+400м. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи зазначене, вимогу ПП "ОККО КОНТРАКТ" відхилено.
Статус вимоги: Відхилено