-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
CPV – 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби
CPV – 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби (Металопластикові вікна (з підвіконною дошкою та водовідливом) та двері (з монтажем))
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2017 14:18 - 21.06.2017 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
e2b56bf0d8e040d48fede04f58c258a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-15-000703-a.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Приватне підприємство
“ВІКНА-ЦЕНТР”
79040, м. Львів, вул. Городоцька, 355, офіс 374
телефони 245-13-65, факс 245-13-65
поточний рахунок № 2600500002545
у Львівській філії АТ “Укрексімбанк” м. Львова, МФО 325718
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 34259773
Вих. № 101 від “04” липня 2017 р.
Станом на 04.07.2017 року в систему електронних закупівель PROZORRO було завантажено протокол на оголошення переможцем у тендерній закупівлі “CPV – 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби” — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" .
Відповідно до вимог цієї закупівлі “Після закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 2 робочих днів завантажити наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:”
- Додаток №1,
Додаток №3 (скорегований у відповідності до результатів аукціону).
Додаток №1
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК
1. Установчий документ (статут (положення), засновницький/ установчий договір, рішення про утворення суб’єкта господарювання);
2. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Контрагент є платником податку на додану вартість);
3. Документ, який підтверджує повноваження особи, що підписує Договір зі сторони Контрагента (паспорт та наказ або довіреність, або рішення вищого органу управління юридичної особи, або інший документ, який підтверджує право особи на підписання Договору);
4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
5. Документ, що підтверджує взяття платника податку на облік в органах державної фіскальної служби;
6. Баланс та фінансовий звіт підприємства за останній звітний період;
7. Дозвіл на здійснення певних видів діяльності, якщо такий дозвіл необхідний згідно з чинним законодавством на певний вид діяльності (ліцензія, патент, сертифікат тощо);
8. Довідка про відкриття поточного рахунку за реквізитами, вказаними в Договорі;
9. Довідка про відсутність порушеного провадження у справі про банкрутство та відсутність рішення про визнання банкрутом;
10. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем (службову (посадову) особу переможця), до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.
На майданчику дерзакупівель відсутні 11 документів, які мали бути завантажені впродовж двохденного терміну після закінчення аукціону, від так, оголошення переможця є необгрунтованим. Просимо завантажити ці документи (особливо п. 10 - “Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем (службову (посадову) особу переможця), до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.”), або анулювати рішення про визнання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" перможцем цього тендеру.
З повагою та надією на подальшу співпрацю,
Директор Вірт М.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 04.07.2017 17:01
- відповідь на вимогу вікна та двері 04.07.2017.PDF 05.07.2017 15:05
Дата подачі:
04.07.2017 17:01
Вирішення:
Згідно пункту 14.1. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2017 15:11
Підтвердження вирішення:
Подана Приватним підприємством «ВІКНА-ЦЕНТР» вимога №101 від 04.07.2017 року не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.