-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 30125100-2 Картриджі з тонером, (картриджі з тонером, 6 лотів)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
2 268 900.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 714.34 UAH
мін. крок: 0% або 714.34 UAH
Період оскарження:
18.05.2021 10:57 - 30.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції, рогляд наступного учасника
Номер:
15eea9c8c5a44824a49fb61f5a702169
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b7
Назва:
Відхилення пропозиції, рогляд наступного учасника
Вимога:
Тендерному комітету ПрАТ "АК "Київводоканал". Просимо звернути вашу увагу, що у документах пропозиції вкладені на "Кваліфікації" учасника ТОВ «В.М.», міститься лист «Відмова.pdf» №849/01-03 від 10.06.2021р., про відмову від своєї пропозиції за Лотом №2. Відповідно, пропозиція ТОВ «В.М.» повинна бути відхилена, та має відбутися розгляд пропозиції наступного учасника. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2021 11:17
Вирішення:
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено виключний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій, в тому числі переможця процедури закупівлі. Таким чином, Замовником буде прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «В.М.» по Лоту 2 за наявності підстав передбачених пунктом 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
7bc9d9bd762a4126b3f7c3e1a83172fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b6
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот № 6.pdf 21.05.2021 14:21
Дата подачі:
21.05.2021 14:21
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
1552cd3ea6064f25878605e1854ed534
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b5
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот №5.pdf 21.05.2021 14:20
Дата подачі:
21.05.2021 14:21
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
97efab57a979493a81c32f59fa618244
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b4
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот №4.pdf 21.05.2021 14:20
Дата подачі:
21.05.2021 14:21
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
a0550c49b1ea4f76b56f6a5d26ffb43d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b3
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот №3.pdf 21.05.2021 14:19
Дата подачі:
21.05.2021 14:22
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
163e85d9b35a4da0ada1ac649280c1ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b2
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот №2.pdf 21.05.2021 14:19
Дата подачі:
21.05.2021 14:21
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дикримінаційні умови
Номер:
43234c804a2e4f88939c5f328b0fad14
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-000883-a.b1
Назва:
Дикримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення. Вимога викладена у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, лот № 1.pdf 21.05.2021 14:18
Дата подачі:
21.05.2021 14:18
Вирішення:
Щодо п. 1 вимоги:
Скасування обов’язкової сертифікації, спрощення умов для розроблення ТУ призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям для друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
Ми, як Замовники, закуповуємо лише нові товари, які не є та не можуть бути вживанні, тому наявність зареєстрованих технічних умов з зазначенням всіх технічних показників, підтверджує, що виробник дбає про якість продукції та її відповідність всім технічним показникам для отримання найвищої якості.
На сьогоднішній день у виробників є можливість звернутись до органів сертифікації та отримати відмітку про реєстрацію ТУ від органів сертифікації, зокрема, але виключно, підпорядкованих Мінекономрозвитку України.
Крім того, вимога стосовно того, що зазначені ТУ мають бути впроваджені (датовані), не менше ніж за 2 роки до дати проведення закупівлі не є дискримінаційною, адже Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник має певний досвід вироблення картриджів і знайомий з технологією та нюансами їх вироблення. Також зазначаємо, що на ринку фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку наявна велика кількість виробників, ТУ яких впроваджені (датовані) початком 2019 року та раніше.
Таким чином, враховуючи недоведеність неможливості виконання зазначеної вимоги в п. 3.4 Додатку 4 Тендерної документації вважаємо, що вона є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 2 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: «Копію (-ї) протоколу (-ів) випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, на підтвердження відсутності в тонері нових еквівалентних картриджів шкідливих важких металів, та інших домішок у розмірах, що можуть бути шкідливими (небезпечними) для організму людини».
Наголошуємо, що при використанні даної можливості ми враховуємо ДСТУ ISO 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних і калібрувальних лабораторій», так як інші ДСТУ регулюють процеси вимірювання та вимірювального обладнання і не оперують такими поняттями як акредитація лабораторії національними регулюючими органами і областю технічної компетенції лабораторії.
Повідомляємо, що наявність вищезазначених протоколів надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись учасниками, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.5 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, а також враховуючи, що зазначені документи вільно видаються заявникам уповноваженими на те органами, вважаємо, що вимога щодо надання протоколів випробувань виданих державною установою, яка має відповідну спеціалізацію та сертифікацію вимірювальних можливостей лабораторії промислової токсикології, є цілком правомірна та обґрунтована.
Щодо п. 3 вимоги:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з п. 3.6. Додатку 4 до тендерної документації, лот № 1, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати: копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням у визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» №442 від 10.09.2014 року шляхом реорганізації Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, та приєднання до неї Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби, утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також її територіальні органи у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» № 667 від 02.09.2015 року уповноважені проводити державну санітарно-епідеміологічну експертизу та видавати за її результатами Висновки.
Таким чином, Замовник правомірно вимагає підтвердження якості, безпечності витратних матеріалів, адже продукція неналежної якості може спричинити шкоду здоров’ю та життю персоналу як при розвантажені, так і при використанні витратних матеріалів у майбутньому, отже встановлена вимога є цілком правомірною.
Звертаємо увагу, що еквівалентні картриджі, що закуповуються, у подальшому планується заправляти, відновлювати, крім того, передбачається їх розбирання, чищення, персоналом сервісної компанії, по деяким деталям (фото-барабанів, ракель, магнітний вал) буде прийматись рішення про повторне їх використання.
Зазначимо, що фото-барабани, ракелі, магнітні вали є основними складовими частинами картриджів, тому для Замовника вкрай важливим є й те, щоб ці частини відповідали встановленим критеріям та показникам безпеки, не чинили шкідливого впливу для навколишнього середовища та для життя чи здоров’я людини.
У зв’язку з наведеним, до компанії, яка забезпечує сервісне подальше сервісне обслуговування картриджів та друкуючої техніки, ставиться вимога, щоб всі елементи та складові частини, що використовуються, повинні забезпечуватись висновками СЕС.
Таким чином, наявність розширеного висновку СЕС надає підтвердження, що еквівалентні картриджі, які будуть пропонуватись, проходили глибокі дослідження на відсутність шкідливості як самих картриджів, так і їх складових частин, з якими будуть у подальшому контактувати сервісні спеціалісти, і можливо повторно використовувати.
Розформування СЕС та спрощення видачі висновків призводить до того, що до кінцевого користувача можуть попасти еквівалентні картриджі сумнівної, якості та невідомого виробника, які можуть нанести шкоду не лише пристроям друку, вивівши їх з ладу, а й здоров’ю персоналу.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає, що при складанні даної вимоги учасником не доведено, в чому саме полягає неможливість отримання таких документів для виконання п. 3.6 Додатку 4 до тендерної документації.
Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога щодо надання копію, дійсного на момент подання пропозиції, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що запропоновані нові еквівалентні (сумісні) картриджі, та їх складові частини (фотобарабани, ракелі, магнітні вали) є цілком правомірною та обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 16:00