-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100"
ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100"
Завершена
21 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 105 750.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2017 16:09 - 20.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
c0315feb32f6485a805818c9fb613cfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-24-001677-b.c1
Назва:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Наше підприємство не має укладених договорів з виробником, а співпрацює з імпортерами бітуму 70/100, які уклали з виробником договір( контракт) купівлі-продажу, однак, не є представниками, дилерами, дистриб'юторами виробника, тому не може виконати вимоги тендерної документації, викладені в п.5 частини першої розділу ІІІ.
Згідно п.2.5 додатку 4 тендерної документації вся кількість товару повинна бути поставлена до закінчення строку дії договору, тому наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією на момент подання тендерної пропозиції ,як це вимагається замовником, не є необхідністю.
Варто зазначити, що наше підприємство успішно виконує поставки бітуму, про що свідчать виконані договори.
Вважаємо, що, виклавши в тендерній документації вищевказані вимоги, Замовник штучно звужує коло учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників (ст.3Закону України «Про публічні закупівлі»). Частиною 4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги,які порушують права потенційних учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2017 17:21
Вирішення:
Відповідь на вимогу:
Відповідно до вимог тендерної документації: у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник також може надати оригінал гарантійного листа його постачальника предмета закупівлі, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості та терміни, визначені тендерною документацію. Між тим, в такому разі у складі своєї тендерної пропозиції учасник додатково повинен надати копію договору купівлі-продажу між виробником та його постачальником предмета закупівлі, положення якого повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацію та/або документи які підтверджують наявність у власності постачальника предмета закупівлі у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника.
Таким чином, основний принцип який закладений у обговорюваний критерій оцінки (п. 5 Розділу 3 тендерної документації) це наявність гарантії можливості поставки учасником предмета закупівлі, з метою уникнення в майбутньому неможливості виконання учасником своїх зобов’язань по договору. Таким чином, якщо учасник може належним чином документально підтвердити можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені тендерною документацію, тоді критерій оцінки, зазначений в пункті 5 Розділу III тендерної документації вважатиметься належним чином підтверджений учасником.
Крім всього іншого, вважаю безпідставним та некоректним ствердження про наявність в тендерній документації умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, скаргу щодо внесення змін до тендерної документації відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено