-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (поточний ремонт дизельних двигунів автомобілів ШМД PEUGEOT BOXER 2.2 (2013-2014 року випуску), ГАЗ АС-G 322114 (2008, 2013 року випуску))
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2021 09:29 - 30.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О.
Номер:
5669174cf80a4741a606ad3eeb9c521a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-001126-b.b2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О.
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-05-18-001126-b на закупівлю 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (поточний ремонт дизельних двигунів автомобілів ШМД PEUGEOT BOXER 2.2 (2013-2014 року випуску), ГАЗ АС-G 322114 (2008, 2013 року випуску)).
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс" (код ЄДРПОУ 39700608), остаточна цінова пропозиція 280 000,00 грн;
• ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037), остаточна цінова пропозиція 289 999,99 грн.;
• ФОП Барбаш С.Є. (ІПН 2472108173), остаточна цінова пропозиція 290 000,00 грн.;
Розкриття пропозиції учасників відбулося 04.06.2021 р. 15:09.
Результати кваліфікації Учасників процедури закупівлі оскаржувалися.
17.06.2021 р. Замовником прийняте рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 17 червня 2021 року про визнання ФОП Мінін О.О. Переможцем процедури закупівлі.
25.06.2021 р. іншим учасником ФОП Барбаш С.Є. подано скаргу до АМКУ щодо визнання ФОП Мінін О.О. Переможцем.
12.07.2021 р. рішенням АМКУ № 15811-р/пк-пз від 12.07.2021 р. у задоволенні скарги ФОП Барбаш С.Є. відмовлено.
ФОП Мінін О.О. залишився Переможцем процедури закупівлі.
27.07.2021 року Замовник прийняв рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року, яким:
- вирішив визнати, що довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), що надана переможцем ФОП Мінін О.О. за процедурою відкритих торгів UA-2021-05-18-001126-b, не має електронного підпису та є не дійсною;
- вирішив відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП Мінін О.О. відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Такі дії Замовника свідчать про грубе порушення ним:
- імперативних норм ст.31 Закону;
- та гарантованих прав Переможця Мінін О.О., наданих йому ст. 5 Закону
Вважаємо, що рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О., підлягає скасуванню з огляду на наступне:
Додаток 2 «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, а також документи що надаються переможцем для укладання договору» Тендерної документації містить інформацію зазначену Замовником, а саме:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель:
1. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
1.1. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом.
Довідка повинна бути видана не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.
Таким чином Замовник в тендерній документації зазначив наступний спосіб надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст.17 Закону:
1. У строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
2. Шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель;
3. Довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом;
4. Довідка повинна бути видана не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа
Нормами чинного законодавства передбачено, що Довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми:
- видається Міністерством внутрішніх справ України (уповноважений на це орган);
- видається як в електронному, так і в паперовому вигляді
Замовник в тендерній документації не конкретизував форму подачі довідки (довідка або довідка у формі електронного документа або копія нотаріально завіреної довідки), та відповідно не конкретизував і вимоги до форми довідки.
Міністерство внутрішніх справ України на своєму сайті інформує, що перевірка легітимності довідки про судимість може бути здійснена на сайті: https://wanted.mvs.gov.ua/test/.
Скриншоти зазначеної інформації та результати перевірки довідки ФОП Мінін О.О. (Довідка МВС № 21159345260870578041 – файл «Довідка МВС»), на вищевказаному сайті додаються у якості додатку до Скарги.
ФОП Мінін О.О. надав документ (Довідка МВС № 21159345260870578041 – файл «Довідка МВС»), що підтверджує відсутність підстав, установлених ст.17 Закону саме так (в той спосіб), як зазначив Замовник у тендерній документації:
1. У строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
17.06.2021 р. Замовником прийняте рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 17 червня 2021 року про визнання ФОП Мінін О.О. Переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
25.06.2021 р. ФОП Мінін О.О. завантажив довідку МВС до системи закупівель.
2. Шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель;
ФОП Мінін О.О. надав довідку МВС шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівел.( файл «Довідка МВС»).
3. Довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом;
ФОП Мінін О.О. завантажив довідку, видану Міністерством внутрішніх справ України.
4. Довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом;
Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256 затверджено Форму бланка довідки для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (скріншот затвердженої форми бланка з офіційного сайта https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0022-17#n115 додається)
ФОП Мінін О.О. завантажив довідку за визначеною законодавством формою.
5. Довідка повинна бути видана не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа
Інформація у довідці станом на 18.06.2021 р., т.т. не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа
Враховуючи вищевикладене, ФОП Мінін О.О. повністю виконав вимоги Закону і тендерної документації та надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Стаття 31 Закону містить вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції Переможця, а саме:
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Така підстава для відхилення тендерної пропозиції Переможця, як «…довідка не має електронного підпису та є не дійсною», НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА НОРМАМИ СТ.31 ЗАКОНУ.
Вважаємо, що дії Замовника свідчать про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О. та намагання Замовника у будь-який спосіб відсторонити ФОП Мінін О.О. від процедури закупівлі.
Дії Замовника свідчать про грубе порушення ним:
1) імперативних норм ст.31 Закону в частині відхилення пропозиції Переможця;
2) гарантованих прав Переможця Мінін О.О., наданих йому ст. 5 Закону
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі);
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О.
ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 27 липня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ФОП Мінін О.О.
Додатки:
1. Скріншот наведеної Міністерством внутрішніх справ України на своєму сайті https://wanted.mvs.gov.ua/test/ інформації та результати перевірки довідки ФОП Мінін О.О. на вищевказаному сайті (файл «скриншот запит довідка МВС»);
2. Скріншот визначеної законодавством форми довідки (файл «Бланк Форми»).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 04.08.2021 10:20
- Скарга до АМКУ 04.08.2021 10:20
- Скриншот запит довідка МВС 04.08.2021 10:20
- Скриншот Бланк Форми 04.08.2021 10:20
- рішення від 06.08.2021 № 18001.pdf 06.08.2021 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2021 № 18601.pdf 16.08.2021 16:15
- рішення від 13.08.2021 № 18601.pdf 18.08.2021 16:53
- відповідь на скаргу.pdf 11.08.2021 16:56
- Відповідь на скаргу.doc 11.08.2021 16:56
- IMG_0001.pdf 31.08.2021 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2021 10:35
Дата розгляду скарги:
13.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2021 16:53
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2021 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За рішенням тендерного комітету від 30.08.2021 року порушення усунуто, а саме:
1. скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Барбаша Сергія Єгоровича переможцем процедури закупівлі
2. скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Мініна Олександра Олександровича
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Номер:
9ffa887b555f4f9ba4dc598c34c2da95
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-18-001126-b.c1
Назва:
СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
СКАРГА
щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника
б/н від 17.06.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-05-18-001126-b
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсал+Техсервіс" (код ЄДРПОУ 39700608) з остаточною ціновою пропозицією 280 000,00 грн
• ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з остаточною ціновою пропозицією 289 999,99 грн
• ФОП Барбаш С.Є. (ІПН 2472108173) з остаточною ціновою пропозицією 290 000,00 грн
Розкриття пропозиції учасників відбулося 04.06.2021 року.
17.06.2021 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника, у відповідності до протоколу б/н , згідно порядку денного якого - Замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Мініна О.О. відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації Замовника, його визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О.
Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О. опубліковане Замовником торгів 17.06.2021 року.
Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст.17, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступної підстави:
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації:
"Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій ІНФОРМАЦІЮ та ДОКУМЕНТИ, які ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації..."
"...Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена відповідно до статті 31 Закону..."
Згідно Додатку 3 до ТД, Учасник процедури закупівлі повинен ПІДТВЕРДИТИ відповідність його тендерної пропозиції вимогам замовника, а саме:
1. Найменування та кількість запропонованих Замовником послуг (робіт) відповідають технічним та кількісним характеристикам оголошеного предмета закупівлі
2. Найменування та кількість запропонованих Замовником запчастин та матеріалів відповідають технічним та кількісним характеристикам оголошеного предмета закупівлі
3. Строк виконання Учасником запропонованих послуг
4. Відповідність СТО Учасника вимогам Замовника до СТО
5. Наявність спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
6. Можливість Замовнику особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством
7. Наявність обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
8. СТО повинно знаходитись в м. Чернігів або радіусі до 15 км від м. Чернігів (адреса зазначається учасником)
9. Відповідність пропозиції Учасника загальним вимогам замовника
10. Надання згоди Учасником на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів
11. Повернення замінених запчастини (деталі, які вийшли з ладу, окрім гарантійних) Замовнику при наданні послуг з ремонту автомобілів
Надання на вимогу Замовника документ, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
12. Надання гарантійного терміну експлуатації на відремонтовані вузли і агрегати відповідно до «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014р. №615.
13. Строк виконання учасником поточного ремонту і технічного обслуговування автомобіля не повинен перевищувати 5 календарних днів з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля на СТО. При цьому, учасник торгів повинен мати можливість оперативного забезпечення необхідними запасними частинами та матеріалами для проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника. У разі їх відсутності на складі учасника, строк виконання учасником таких послуг подовжується, але не повинен перевищувати 15 календарних днів з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля на СТО (за винятком відсутності запчастин потрібних для ремонту на території України, або складних технологічних процесів з відновлення геометрії кузова, або ремонту двигуна).
14. Що запропоновані учасником запчастини, що будуть використовуватися для технічного обслуговування автомобілів, повинні бути новими
15. Що в ціну проведення ремонту автомобілів Виконавець включає використані запчастини та матеріали
16. Технічне обслуговування та ремонт автомобілів ШМД виконується з додержанням вимог наступних нормативно-правових актів:
- "Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів", затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014р. №615;
- "Вимоги до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки", затверджених наказом міністерства інфраструктури України 26.11.2012р. №710;
- "Технологічні вимоги до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу", затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 15.02.2012 № 106;
- "Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 30.03.98р. №102
17. Учасник несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника після підписання Акту прийму-передачі автомобіля на СТО
Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції надав файл " 3.1 Лист технічна відповідність.pdf ", «3.2 Лист Гарантія СТО.pdf», «3.3 Лист Гарантія Відпов Вимогам.pdf» які містять лише технічну специфікацію, однак не містить ЖОДНОГО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ відповідності тендерної пропозиції ФОП Мінін О.О. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі.
Крім цих файлів Учасник ФОП Мінін О.О. в складі своєї тендерної пропозиції не надав ЖОДНОГО ДОКУМЕНТУ ЯКИЙ БИ ПІДТВЕРДЖУВАВ наявність спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмета закупівлі, а саме Учасник ФОП Мінін О.О. не надав в складі своєї пропозиції підтвердження відповідності його тендерної пропозиції вимогам п.1-п.5.10 Додатку 3 до ТД Замовника:
- Не підтверджено період виконання послуг.
- Не підтверджено відповідності СТО ФОП Мініна О.О. вимогам Замовника до СТО:
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. спеціалізованої станції технічного обслуговування, наявність обладнання та технічних засобів з сертифікованим технічним персоналом, що забезпечують можливість якісного проведення ремонту автомобілів Замовника;
* не підтверджено надання Замовнику можливості особисто візуально контролювати надання послуг за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством.
* не надано інформацію, підтверджуючу наявність у ФОП Мініна О.О. обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортного засобу
- Не підтверджено відповідності пропозиції ФОП Мініна О.О. загальним вимогам замовника:
* не надано згоди на безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечення Учасником виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
* не надано згоди на надання замовнику, за його вимогою, документа, який підтверджує якість запчастини, застосованої під час виконання технічного обслуговування та/або ремонту транспортного засобу.
* не підтверджено строків надання гарантійного терміну експлуатації. на відремонтовані вузли і агрегати.
* не підтверджено граничних термінів надання послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Замовника.
* не підтверджено що ФОП Мініна О.О. буде використовувати тільки НОВІ запчастини.
* не підтверджено того, що ФОП Мініна О.О. включив в ціну вартість запчастин та матеріалів, які планує використати при наданні послуг Замовнику.
* не надано гарантії безкоштовного усунення виявлених недоліків з проведеного ремонту.
* не підтверджено, що запропоновані ФОП Мініна О.О. послуги по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів Замовника будуть здійснюватись із дотриманням норм визначеного переліку нормативно-правових актів.
* не підтверджено ФОП Мініна О.О., що він несе повну матеріальну відповідальність за автомобілі Замовника.
Враховуючи вимогу Замовника про надання у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, які ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність тендерної пропозиції учасника ВСІМ технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим в Додатку 3 до цієї тендерної документації...", пропозиція ФОП Мініна О.О. - НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України:
рішення № 11842-р/пк-пз від 28.05.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-01-004288-а)
рішення № 22808-р/пк-пз від 09.12.20 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002810-b)
рішення №№1968-р/пк-пз від 04.02.21 року (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-016546-c)
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
Визнавши ФОП Мініна О.О. переможцем, тендерний комітет Замовника порушив вимоги п.2 ч.1ст.31, ст.5, ч.1ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Барбаш С.Є. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника б/н від 17.06.2021 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії Замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ФОП Мініна О.О.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ФОП Мініна О.О. . переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП Мінін О.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 25.06.2021 18:17
- СКАРГА.doc 25.06.2021 18:17
- СКАРГА.doc.rar 25.06.2021 18:17
- СКАРГА(ДОДАТОК).doc 28.06.2021 09:07
- СКАРГА(ДОДАТОК).doc.rar 28.06.2021 09:07
- СКАРГА(ДОДАТОК).pdf 28.06.2021 09:07
- ПРИКЛАД ЕЛЕКТРОН_ДОВІДКИ ВІД МВС УКРАЇНИ 28.06.2021 09:07
- Платіжне доручення 28.06.2021 09:07
- рішення від 01.07.2021 № 14824.pdf 01.07.2021 23:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2021 № 15811.pdf 13.07.2021 12:59
- рішення від 12.07.2021 № 15811.pdf 15.07.2021 19:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 18:21
Дата розгляду скарги:
12.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 23:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.07.2021 19:55