• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із супроводження та технічної підтримки системи автоматизації обліку та документообігу (ДК 021:2015 - 72260000-5 -Послуги, пов'язані з програмним забезпенням) (Послуги із супроводження та технічної підтримки системи автоматизації обліку та документообігу: ДК 021:2015 - 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)

Завершена

802 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 024.50 UAH
Період оскарження: 18.05.2021 00:57 - 04.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: be31ad3ea9864aa6929721374de61bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-000011-b.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Подача даної скарги обумовлена порушенням Замовником процедури проведення публічних закупівель, яка передбачена Законом, а також неправомірним відхиленням пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». Обґрунтування подачі скарги. 1. 17.08.2021 року Замовник опублікував на електронному майданчику повідомлення наступного змісту: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Додаток до протоколу засідання тендерного комітету від 17.08.2021 № 58 Перелік невідповідностей в інформації та/бо документах учасника процедури закупівлі - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням код ДК 021:2015 – 72260000-5 (ДК 021:2015 – 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення – Послуги із супроводження та технічної підтримки автоматизованої системи автоматизації обліку та документообігу Держмитслужби) - Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтелект-Сервіс» № Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутня інформаційна довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо) щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER («MASTER:Документообіг. Комплексне рішення», «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» тощо). Відсутні копії документів, що підтверд-жують трудові або цивільно-правові відно-сини з працівниками, зазначеними в інформа-ційній довідці (п. 3.1). Додаток 3 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі п. 3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1. Інформаційна довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо) щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER («MASTER: Документообіг. Комплексне рішення», «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» тощо). 3.2. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, зазначеними в інформаційній довідці (п. 3.1). Учасник повинен надати: - інформаційну довідку (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо) щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER («MASTER: Документообіг. Комплексне рішення», «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» тощо); - копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, зазна-ченими в інформаційній довідці (п. 3.1). 2 Відсутній документ, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб. Додаток 3 до тендерної документації Таблиця 2. Інші документи, що вимагаються Замовником п. 2. Інформація про Учасника 2.6. Документ, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб. Учасник повинен надати: документ, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб». За результатами проведеного аналізу вищезазначеного повідомлення, стало зрозуміло, що перелік інформації та/або документів, які мало надати ТОВ «Інтелект-Сервіс» для усунення виявлених невідповідностей є абсолютно неправомірним та безпідставним, що випливає з наступного. По-перше Замовник у своєму повідомлені зазначає, що у Скаржника відсутня інформаційна довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо) щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER («MASTER: Документообіг. Комплексне рішення», «MASTER: Комплексний облік для бюджетних установ» тощо). В той самий час ТОВ «Інтелект-Сервіс» у складі своєї пропозиції надало відповідну довідку (у довільній формі) від 07.06.2021 року №4-т/ДМС (Додаток 1), яка містить у собі усю необхідну інформацію, яка вимагалась Замовником, а саме у довідці зазначено про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо). Враховуючи це, твердження Замовника саме щодо відсутності інформаційної довідки (у довільній формі) є абсолютно безпідставним, а вимога щодо її повторного надання є неправомірною вимогою Замовника. По-друге у повідомленні Замовника також зазначено, що у складі пропозиції Скаржника відсутні копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, зазначеними в інформаційній довідці (п. 3.1). Дане твердження Замовника є також абсолютно безпідставним, оскільки ТОВ «Інтелект-Сервіс» у складі своєї пропозиції надало 11 наказів, які підтверджують трудові відносини із працівниками, в чому легко можна пересвідчитись, ознайомившись із нашою тендерною пропозицією та документами, що були з нею надані (10_Накази.PDF Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.06.2021 17:14). По-третє, у своєму повідомленні Замовник зазначає про відсутність документа, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб. В той самий час, вимога надання даного документа (на етапі усунення виявлених невідповідностей) є неправомірною, що випливає з наступного. У відповідності до п.16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначену вище норму, Замовник має право виставляти вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, виключно для підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Згідно з ст. 16 Закону (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як ви можете пересвідчитись, зазначення Замовником у своєму повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей вимоги щодо надання документа, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб, не передбачений в ч.2 ст. 16 Закону, даний документ є виключно дозвільним документом і не відноситься до кваліфікаційних критерій, що свідчить про те, що замовник не мав права зазначати дану вимогу у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, що також свідчить про неправомірні дії Замовника. Окремо звертаємо вашу увагу на те, що в протоколі засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 20 серпня 2021 року №61 (Додаток 2) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Інтелект-Сервіс» не зазначивши при цьому на підставі якого саме конкретного пункту ст. 31 Закону пропозицію скаржника було відхилено. Натомість у протоколі є відсилка до іншого (ніким не підписаного) документа, де зазначено загальні невідповідності по пропозиції, однак конкретної підстави відхилення там також не зазначено. Вищезазначене свідчить про грубе порушення Замовником ЗУ «Про публічні закупівлі», а також основних принципів публічних закупівель таких як максимальна економія, ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи зазначене вище, ми змушені звернутись до Вас для захисту наших порушених прав, тому, на підставі ст. 1, ст. 2, ст. 3 ст.5, ст.10, ст.11 , ст.12, ст.16, ст.17, ст.18 , ст.22, ст.26 , ст.28 , ст.29, ст.30 , ст.31 , ст.32, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт безпідставності зазначення в повідомлені Державної митної служби України (про усунення невідповідностей) інформації щодо відсутності інформаційна довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації ТОВ «Інтелект-Сервіс», а також неправомірної вимоги щодо повторного надання даного документа (довідки). 3. Встановити факт безпідставності зазначення в повідомлені Державної митної служби України (про усунення невідповідностей) інформації щодо відсутні копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, зазначеними в інформаційній довідці (п. 3.1), а також неправомірної вимоги щодо повторного надання даних документів (наказів). 4. Встановити факт неправомірного зазначення в повідомлені Державної митної служби України (про усунення невідповідностей) дозвільного документа, який не підпадає під кваліфікаційні критерії згідно із статтею 16 Закону (щодо права бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER). 5. Встановити факт дискваліфікації ТОВ «Інтелект-Сервіс» з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі відсутності у протоколі засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 20 серпня 2021 року №61 визначеного конкретного пункту ст. 31 Закону, яка стала підставою для дискваліфікації ТОВ «Інтелект-Сервіс». 6. Зобов’язати Державну митну службу України скасувати своє рішення (протокол засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 20 серпня 2021 року №61) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2021-05-18-000011-b. 7. У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Державну митну службу України відмінити закупівлю UA-2021-05-18-000011-b. Додаток : 1. Копія довідки ТОВ «Інтелект-Сервіс» (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід від 07.06.2021 року №4-т/ДМС на 1-му аркуші. 2. Копія протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 20 серпня 2021 року №61 на 4-х аркушах. Директор К.В. Попов
Дата розгляду скарги: 13.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.09.2021 18:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.09.2021 10:44
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Шведов Дмитро 380634548890,380673395919 tender@intelserv.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та проведення процедури закупівлі із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 676177ec91fc46c0a4155e2fc7aae964
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-000011-b.a2
Назва: Скарга щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та проведення процедури закупівлі із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи здійснення публічних закупівель передбачені ст. 5 Закону, які зокрема включають: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Подача даної скарги обумовлена порушенням Замовником процедури проведення публічних закупівель, яка передбачена Законом, а також неправомірним відхиленням пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». 18.05.2021 року Державна митна служба оголосила відкриті торги на закупівлю послуг за предметом «Послуги із супроводження та технічної підтримки системи автоматизації обліку та документообігу (ДК 021:2015 - 72260000-5 -Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням) (Послуги із супроводження та технічної підтримки системи автоматизації обліку та документообігу: ДК 021:2015 - 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення)» з оголошеною вартістю 802 450, 00 коп. В даній закупівлі прийняло участь три учасника, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (Скаржник), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАСТЕР:СТРІМ». За результатами проведеного аукціону, який відбувся 9-го червня 2021 року, ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» запропонувало найбільш економічно-вигідну пропозицію – 649 992 грн. 00 коп. 16.06.2021року було опубліковане рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» із повідомленням наступного змісту: «Причина дискваліфікації: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам Додатком №3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації, а саме підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Інформаційна довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду та кваліфікації працівників Учасника (не менше 10 фахівців, що мають підтверджуючі документи (договори, сертифікати тощо) щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER («MASTER:Документообіг. Комплексне рішення», «MASTER:Комплексний облік для бюджетних установ» тощо)», підпунктом 2.6 пункту 2 таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» Умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Документ, який підтверджує, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення, що не порушує майнових прав інтелектуальної власності розробника програмних продуктів MASTER або третіх осіб». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» у довідці не надано інформації щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER, сертифікати, надані ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», не підтверджують, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення. Отже, Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації згідно вимог тендерної документації та наявність необхідної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» не відповідає вимогам, встановленим у додатку 3 до тендерної документації (підпункт 3.1. пункту 3 таблиці 1, підпункт 2.6 пункту 2 таблиці 2). Враховуючи викладене, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 22902418), як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Також Замовником було завантажено Протокол засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33 (Додаток №1), де причиною відхилення пропозиції скаржника Замовником було зазначено наступне: «у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» у довідці не надано інформації щодо досвіду надання послуг, пов’язаних з технічним та консультаційним супроводом програмних продуктів MASTER, сертифікати, надані ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», не підтверджують, що Учасник має право бути виконавцем (надавати послуги) програмних продуктів MASTER, в тому числі постачальником пакетів оновлення такого програмного забезпечення. Отже, Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації згідно вимог тендерної документації та наявність необхідної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» не відповідає вимогам, встановленим у додатку №3 до тендерної документації (підпункт 3.1. пункту 3 таблиці 1, підпункт 2.6 пункту 2 таблиці 2)…. ВИРІШИЛИ: 1. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 22902418), як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме, підпункт 3.1. пункту 3 таблиці 1, підпункту 2.6.пункту 2 таблиці 2.» Шановна колегія, звертаємо вашу увагу на наступне. 1. Відповідно до п.1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з п. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з п. 16. Ст. 29 Законну, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Як ви можете пересвідчитись, усі невідповідності, які замовник виявив під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» стосуються виключно кваліфікаційних критеріїв, що передбачені в додатку №3 до тендерної документації (підпункт 3.1. пункту 3 таблиці 1, підпункт 2.6 пункту 2 таблиці 2). Враховуючи даний факт, Замовник, у відповідності до з п. 9 ст. 26 Закону та п. 16. ст. 29 Законну, був зобов’язаний опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції надавши нам 24 години для цього. Натомість Замовник, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», позбавив нас права на усунення виявлених невідповідностей і неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». 2. Замовник не лише неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», а також неправильно обрав підставу для відхилення тендерної пропозиції. У повідомлені Замовника від 16.06.2021 року (про відхилення пропозиції учасника) та протоколі засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33 (Додаток №1) Замовник обрав підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» пункт 2 частини 1 статті 31 Закону (без зазначення абзацу) вирвавши із контексту лише частину тексту із абзацу у Законі, а саме: «не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», в той самий час, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону звучить так: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Враховуючи те, що виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» стосуються виключно кваліфікаційних критеріїв тендерної документації, стає очевидним, що Замовник не правильно кваліфікував порушення. Таким чином, враховуючи зазначене вище, Замовник не надав Скаржнику можливості виправити виявлені невідповідності, некоректно зазначив у протоколі засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33 (Додаток №1) підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», а також неправильно кваліфікував порушення. Вищезазначене свідчить про грубе порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», а також основних принципів публічних закупівель таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них до яких зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи зазначене вище, ми змушені звернутись до Вас для захисту наших порушених прав, тому, на підставі ст. 1, ст. 2, ст. 3 ст.5, ст.10, ст.11 , ст.12, ст.16, ст.17, ст.18 , ст.22, ст.26 , ст.28 , ст.29, ст.30 , ст.31 , ст.32, ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Державною митною службою України п. 9 ст. 26 та п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» по закупівлі UA-2021-05-18-000011-b. 3. Встановити факт неправомірної дискваліфікації ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2021-05-18-000011-b з підстав порушення Державною митною службою України п. 9 ст. 26 та п.16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Встановити факт неправомірного зазначення в протоколі засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33 посилання на пункт 2 частини 1 статті 31 Закону як підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». 5. Зобов’язати Державну митну службу України скасувати своє рішення (протокол засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» по закупівлі UA-2021-05-18-000011-b. 6. Зобов’язати Державну митну службу України скасувати своє рішення (протокол засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 23.06.2021 року №36 Додаток - 2) відповідно до якого третій учасник ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» було оголошено переможцем по закупівлі UA-2021-05-18-000011-b. 7. У випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язати Державну митну службу України відмінити закупівлю UA-2021-05-18-000011-b. Додаток : 1. Копія протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 13.06.2021 року №33 на 4-х аркушах. 2. Копія протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 23.06.2021 року №36 на 3-х аркушах. Директор К.В. Попов
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2021 17:14
Дата виконання рішення Замовником: 17.08.2021 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішення від 20.07.2021 № 16602-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згодні, виконуємо
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Шведов Дмитро 380634548890,,380673395919 tender@intelserv.com
Вимога
Вирішена

Вимога на умови закупівлі

Номер: cb374422d25140fb82452b24603e5227
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-18-000011-b.b1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо в проєкті договору видалити п.2.12, так як у випадку не належного надання послуг Замовник має право не підписати Акт приймання-передачі послуг. Якщо ж Замовник приймає послуги і є потреба в їх усуненні силами третіх осіб за рахунок Виконавця послуг - залучати третіх осіб доречно зі згоди з Виконавцем. Судячи з проєкту договору, його предметом є консультаційні послуги, а не розробка програмного забезпечння. Відповідно, гарантійна підтримка на послуги консультації "як працює програмний продукт" є недоречною. Просимо вилучити з проекту договору п.2.10. В п.7.5 розмір неустойки вказано 1%. В ст.231 ГКУ неустойка передбачається в розмірі 0,1%. Просимо зазначити в проєкті договору розмір неустойки 0,1%. Розділ 8 проєкту договору передбачає передачу права інтелектуальної власності на пакети оновлення. При цьому, проаналізувавши попередні укладені договори з придбання та обслуговування ПЗ МАСТЕР, Замовник використовує типову конфігурацію програмних продуктів MASTER:Комплексний облік для бюджетних установ і MASTER:Документообіг. Комплексне рішення. І отримує пакети оновлення ідентичні усім користувачам вищезгаданого ПЗ. Надавач консультаційних послуг не має права виконувати передачу виключних майнових прав на програмний продукт типової конфігурації. Дане право належить розробнику ПЗ - ТОВ "МАСТЕР:ГЛОБАЛ". Просимо відкоришувати Розділ 8 проєкту договору та зазначити, що Замовник після отримання пакетів оновлення матиме невиключне право використання ПЗ за його функціональним призначенням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Умови пунктів 2.11 та 2.12 проєкту Договору (додаток 6 до Тендерної документації) відповідають положенням статті 858 Цивільного кодексу України. Частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на вищевикладене та керуючись принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, за яким здійснюється ця закупівля, Замовник може реалізувати право, передбачене у статті 858 ЦК України та пунктах 2.11 та 2.12 проєкту Договору (додаток 6 до Тендерної документації) у відповідний спосіб, у разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань щодо належної якості результатів наданих послуг. Отже пункт 2.12 проєкту Договору не є порушенням під час проведення тендеру та відсутні правові підстави для вилучення цього пункту із проєкту Договору (додаток 6 до Тендерної документації). У той же час, можливість внесення змін до тендерної документації розглядається
Статус вимоги: Задоволено