Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Місцезнаходження замовника - Україна, 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н, місто Щастя, ВУЛИЦЯ РЕСПУБЛІКАНСЬКА, будинок 55. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Завершена
398 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 991.00 UAH
Період оскарження:17.05.2021 21:34 - 29.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги що значно обмежують конкуренцію
Номер:61307c7ece014be89688d23c91816283
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-17-015254-b.b2
Назва:Вимоги що значно обмежують конкуренцію
Вимога:
Доброго дня. Скажуть будь ласка, яким чином встановлені вимоги, а саме:
Загальні вимоги до якісних характеристик товару:
Товар повинен бути новітньою або серійною моделлю, що відображає всі останні модифікації конструкцій і матеріалів;
Виробник обладнання – одна з країн ЄС;
Гарантійний термін повинен бути кілька років (не менше 2-х) з моменту підписання акту здачі-приймання товару з можливістю придбати розширену гарантію у виробника. Гарантійний термін на аксесуари повинен бути 1 рік з моменту підписання акту здачі-приймання товару.
Не менш 5 сервісних центрів на території України (вказати перелік).
Яке відношення це має до якості товару?
Формулювання новітньою або серійною моделлю, що відображає всі останні модифікації конструкцій і матеріалів;
Виробник обладнання – одна з країн ЄС;- є чисто суб'єктивною думкою, і неможливо документально довести відповідність запропонованого товару таким дискримінаційним вимогам. Разом з тим, вимога щодо наявності не менше 5 сервісних центрів на території України також є дискримінаційною, адже не всі учасники мають таку кількість сервісних центрів, проте забезпечують гарантійне обслуговування не гірше ніж така кількість сервісних центрів.. Прошу прибрати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства.. В іншому випадку я буду звертатися в АМКУ для захисту моїх законних прав як Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.05.2021 11:03
Вирішення:Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Технічні характеристики, вимоги до складу предметів закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня
2020 року № 574 та «Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність обладнання, техніки, ресурсів, спецтехніки, за рахунок певних форм власності або законного використання на правах орендаря чи залучення. Якщо Учасник не має в наявності відповідної кількості сервісних центрів, то йому нічого не заважає укласти відповідні договори про співпрацю з відповідними сервісними центрами, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та покращити матеріально-технічну базу.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіки/мети його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРРО», а також особистий досвід.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:da2ddd28fdce464a90249c5e7f58e604
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-17-015254-b.b1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Уважно ознайомившись з технічними характеристиками повідомляємо, що вони є дискримінаційному, та не відповідають чинним наказам МОН.
Так надмірно деталізовані характеристики інтерактивної дошки та базового програного забезпечення відповідають продукції лише одного виробника та не відповідають наказу МОН № 574 та № 1440
Міністерство освіти і науки у своєму листі щодо неухильного дотримання законодавства від 14.08.2020 № 1/9-441 (яке опубліковано на сайті МОН України https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva), зазначає: «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 (Додаток 2), та не можуть відрізнятися від встановлених наказом». Також в листі зазначено: «Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т.ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440( Додаток 1) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №55/31507 та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом».
Натомість технічні вимоги до предмету закупівлі складені Замовником з порушенням нормативних документів Міністерства освіти і науки України таким чином, що штучно обмежують конкуренцію та порушують принципи здійснення публічних закупівель, встановлені Законом.
Так надмірно деталізовані характеристики інтерактивної дошки та базового програного забезпечення , ноутбуку та мультимедійного проектора відповідають продукції лише одного виробника та не відповідають наказу МОН № 574
Замовником навмисно приховано характеризовано продукт та торгівельну марку, а вимоги до обладнання та його складових, програмного забезпечення настільки деталізовано, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості:
«3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)».
Відповідно до п.2 частини 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Таким чином такий спосіб підтвердження відповідності базового програмного забезпечення технічним вимогам Замовника, що встановлені тендерною документацією, а саме: Надати Інтернет посилання. ):, не передбачені та не відповідають Закону.
Окрім цього, у випадку оскарження Учасником відхилення його тендерної пропозиції в порядку, визначеному статтею 18 Закону, орган оскарження не матиме змоги встановити обґрунтованість та правомірність такого рішення Замовника, через те, що інформація, що знаходилася за інтернет-посиланням, наданим Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, може бути змінена без його відома та поза межами його впливу, в період між поданням ним тендерної пропозиції, її розглядом Замовником, та розглядом органом оскарження під час процедури оскарження рішення Замовника.
Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання ч. 4 ст. 23 Закону формально і зазначено у тендерній документації «або еквівалент», проте еквіваленту не існую з підстав які вже обґрунтовано зазначались вище, а саме: кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника. Таким чином, вимоги до обладнання вказані настільки деталізовано, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації.
З огляду на встановлення саме таких дискримінаційних вимог ,Замовник намагається звузити можливість кількості учасників, які мають можливість перемогти і виконати предмет закупівлі пропонуючи інші продукти та торгівельні марки з негіршими показниками та можливостями що здатні виконати предмет закупівлі.
Зазначене дає підстави вважати, що встановлення саме таких дискримінаційних вимог тендерної документації щодо предмету закупівлі, що технічні вимоги до обладнання у тендерній документації усвідомлено виписані заздалегідь під конкретного постачальника/виробника товару, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, якщо ще взяти до уваги процедуру участі у закупівді
Отже, вимоги тендерної документації викладено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, з огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі , що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 23 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що вимоги до закупованого обладнання, встановлені «Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (надалі – Типовий перелік).
Прошу внести зміни до тендерної документації та привести технічні характеристики у відповідність до наказів МОН. В іншому випадку я буду змушений звертатися до контролюючих органів з метою захисту моїх законних прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.05.2021 10:58
Вирішення:Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація.
Тендерна документація Замовника торгів розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Технічні характеристики, вимоги до складу предметів закупівлі визначено відповідно до вимог «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня
2020 року № 574 та «Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» від 05 вересня 2017 року № 2145-VIII та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII.
Пунктом 3 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (далі – Типовий перелік) визначено, що оснащення повинно відповідати вимогам, зокрема: комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у освітній і позаурочній діяльності, інформатичній, технологічній, природничій, матем5атичній, мистецькій освітніх галузях, із використанням різних методик навчання тощо; узгодженості спільного використання (змістового, функціонального, технологічного, програмного тощо.
Щодо конкретних вимог Типового переліку до конкретних кабінетів, то у ньому визначено, що:
- засоби навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані STEM-лабораторії закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 1;
- мультимедійне обладнання, електронні освітні ресурси та пристосування для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 2;
- засоби навчання і обладнання для кабінету біології повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 3;
- засоби навчання і обладнання для кабінету географії повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 4;
- засоби навчання і обладнання для кабінету математики повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 5;
- засоби навчання і обладнання для кабінету фізики повинні відповідати вимогам, наведеним у таблиці 6.
У зазначених вище таблицях визначено технічні характеристики, вимоги до складу засобів навчання та обладнання, із формулюваннями «НЕ МЕНШЕ», «НЕ ГІРШЕ», і жодною нормою наказів не встановлено заборони на визначення характеристик більших від мінімальних установлених Типовим переліком. При цьому, в багатьох випадках використовуються формулювання, які вимагають конкретизації та деталізації залежно від потреб конкретного замовника, оскільки неможливо ефективно здійснити закупівлю, без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик предмету закупівлі, наприклад, інтерактивні дошки, проектор, тощо.
Окремо слід звернути увагу на вимоги, щодо програмного забезпечення обладнання, де в багатьох випадках визначено вимогу: «сумісне з ОС педагогічного працівника». Таким чином, кожен замовник має визначати, сумісність з якою операційною системою йому необхідна.
Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Зокрема, це стосується цифрових вимірювальних комплексів для кабінетів фізики, хімії та біології, комплектів демонстраційного та лабораторного обладнання (див. наприклад, п 1 таблиці 3, п 1 таблиці 6, п 1 таблиці 7).
Частиною 1 статті 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Таким чином, досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі. Крім того, варто зазначити, що на підставі частини 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент» (дані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» замовником виконано). При цьому, замовник вважає за необхідне вказати, що конкретизація вимог до предмета закупівлі жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного обладнання та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Тобто, неможливо ефективно здійснити закупівлю без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик обладнання.
Предметом закупівлі є обладнання, яке виробляється десятками різних виробників, тобто жодного обмеження конкуренції в даному випадку немає. Кожен учасник вправі пропонувати обладнання, що відповідає вимогам замовника або є кращим за технічними характеристиками. Усі запропоновані пропозиції будуть розглядатись замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У протиріччя зазначеного положення закону, яким регулюються процедури здійснення публічних закупівель, у вимозі стверджується, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі абсолютно по всіх закупівлях галузі освіти мають узагальнено визначатися органом центральної виконавчої влади (міністерством, шляхом прийняття відповідного нормативного акту), а не замовниками. В дійсності, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», замовники самостійно визначають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, дійсних та індивідуальних потреб замовників, та у відповідності до типових переліків обладнання, визначених наказами МОН України № 574 та № 1440 (з конкретизацією характеристик необхідного обладнання в межах вимог до складу обладнання, визначених наказами).
Таким чином, Замовник, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням вимог до складу обладнання, визначених наказами МОН України №1440 від 02.22.2017р. та №574 від 29.04.2020р., вносить характеристики обладнання, що дозволять забезпечити освітні потреби закладу освіти у відповідності із законодавством, що регулює процедури державних (публічних) закупівель та з урахуванням вимог комплектності, модульності і реальних особливостей закладу освіти замовника та потреб учасників освітнього процесу.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, що наведені у документації до технічних вимог до предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!